PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 750 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Icarro
Vloženo 29.8.2012
Aktualizováno 29.8.2012
Zobrazeno 2 872x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Babička, kterou jsem po dlouhém rozvažování rozhodl dát pořádně do kupy, přece jen si to zaslouží. Zima 2012 bude ve studené garáži s elektrickými kamínky velmi dlouhá.

Recenze

Dovoz anglie, většina z Vás motorku jistě už někdy viděla, jediný zxr s kapotou z RSV.

Koupena v červnu 2012, najeto 38500 mil, o údaji si nedělám iluze, ale přece jen velmi dlouhou dobu stála. Byla bouraná, samozřejmě, proč by jinak někdo sundaval tu prďáckou kapotáž z kawy, avšak žádný razantní sváry v krku a na rámu, to bylo nejdůlžitější, jede rovně.

Jsem druhý majitel v čr, první jí měl dva roky.

---
Můj první superbike, takže maximální vystříkanost na všech frontách, předtím jsem jezdil jen na piaggiu si elektronik a potom yuki motard (kdo má yuki nepíchá kluky, ba naopak docela pěkně a za levno jezdí:))

No skok obrovský, zatím najeto 2000mil, dostala jářku nový olej samozřejmě, brzdovku, chladičku, vodu do baterky, základní kraviny, čeká nás toho spousta a spousta (řetězka, mnoho gufer, kotouče a desky, ventily, rozvoďák, gumy, lak).

Myslím, že za svůj život prošla rukama spousta blbců, ale motor jde krásně, trochu je slyšet rozvoďák, to však u starý kawy není taková tragédie.
---

K samotný jízdě, bolý z toho prdel, zápěstí a koule, pokud vezete lemplovskýho spolujezdce nebo někoho, kdo nedošáhne na nádrž, rovná se jízda skutečnému božímu trestu a můžete se opravdu bát o své budoucí potomstvo.

Drží jak přibitá, to prvně, zatáčky jedna báseň, jde o zvyk, řidítka se v malý rychlosti hodně zavírají (opravdu hodně pokud jedete krokem chce to větší sílu)... v podstatě se motorka řídí tak nějak sama, vše je však o zvyku, není to prostě odbarvená slečinka, ale pěkně nasraná hospodská. ;)

Řazení, zde se musí důrazně, zejména ze začátku tam padal falešnej neutrál nebo tam prostě rychlost neskočila, při důrazném řazení však vše v naprostém pořádku.

Občas se při předjíždění odlepí přední kolo od asfaltu, což mě na váhu motorky mile překvapilo.

Maximální rychlost 250 - 260, dál už se trápí a ani už moc nejede.

Ale 220 je tam opravdu hned, jedno jestli z kopce, do kopce, s větrem či čarodejnicí.
---

Počátkem zimy začnu házet fotky jak probíhá rekonvalescence, zkusím ještě do konce roku trochu najed, uvidíme.
---
Studenej start:

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mvardzik
mvardzik napsal 18.10.12 v 21:55

V originále by bola super. Držím palce a daj ďalšie fotky.

-Seagull-
-Seagull- napsal 01.09.12 v 20:48

super moto, držím palce ať se ti to podaří dát do super stavu.

Mnoho km bez nehod

Vítali
Vítali napsal 01.09.12 v 11:34

Jojo,stará klasika,ještě s normální přední vidlicí.Každopádně bych jí dal do originálu,i když shánění kapot asi bude fuška.Ale za pár let to bude retro jako blázen.Ať se daří

Více komentářů



TOPlist