Po skoro dvou sezonách s kapotama, se mi opět zachtělo rovných řidítek, takže z Fároše jsem letos udělal streeta, jak se to podařilo/nepodařilo můžete posoudit z fotek, já jsem spokojenej, už jen doladim pár detailů :)
První dojmy - První dojmy byly takový, že parádně sedla do ruky, nejdřív sice trochu nezvyk na sportovní řidítka, ale po pár kilometrech jízdy to bylo ok. Tahalo to jak blázen, motor navíc posilněnej o Dynojet kit. Moc jsem se nerozmejšlel a druhej den s nabitou šrajtoflí pro ni zajel :)
Doplňky na motorce - Přední kulatá světla, rovná řidítka vlastní výroby, karbon kryty rámu, zadní karbon blatník, blinkry v řidítkách, gripy, zrcátka pod řidítkama, vejfuk zkrácenej na 22 cm, laminátová podsedlovka, upravenej podsedlovej rám, budík Koso, ukazatel rychlostí Gipro, CNC páčky, klín pod motorem vlastní výroby, držák SPZ vlastní výroby, barva oranžová perleť Kawasaki...
V plánu : letmák z VFR, pancéřky, termopáska na svody, Upside Downy dopředu...
Recenze
Bezproblémová rychlá mašina, teď navíc upravená podle mého gusta :) Olej nežere, benzín kolem 7-7,5l na sto.
díky
Krasavec skoro lepší než originál
...ten laďák,to je přehnaný,ale hustý...,to je asi jako s minisukněma Nová doba 10 b.
Nádhera
pěknej budeš spokojen