Stará klasika pracující na principu náhodných výbuchů.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Je to třinda. Každý ji zná. Pracuje na principu náhodných výbuchů. Nedávno se jedna taková vydala na cestu kolem světa...www.jawakolemsveta.cz
Recenze
Zatím stojí v garáži v rozpracovaném stavu. Je to veterán. U ČPP na ní platím 78,-Kč ročně. Za ty peníze tam může klidně ještě nějaký čas stát, než z ní bude opravdu veterán. A díky ní u stejné pojišťovny neplatím na skůtra ručení vůbec. A to Vám nikde neřeknou, že když tam máte pojistku na něco, tak máte nárok na přívěs do 750Kg, nebo malý motocykl zdarma.
Na motoru má typ 633 a měl jsem u jedné stejné kvůli tomu dost dohady na STK. Tak jsem jim tam u týhle otloukl techničák o hlavu. Kvůli tomu jsem ji koupil. Abych měl důkaz, že takové typy existovaly. 634 s motorem 633. U té první jsem musel nakonec přerazit číslo na motoru a dost mě to štve.
Moc pěkná motorka . Oceňuji věrnost k české značce. Přeji spoustu km bez závad a nehod. Uděluji ti 10bodiku. Snad se ti moje Jawka také bude líbit a nějaký ten bod od tebe dostanu .
No vidíte. A já s tím neprošel jen proto, že už jsem neměl origo techničák. Ale když jsem sehnal tu druhou, tak jsem jim to tam pěkně vysvětl il.
350 634 s motory 633-4 jsou naprosto normální. V letech 1973, 74 a 75 je to zcela běžné a standartní. Pak začali 633-5, 634-3, 634-4, 634-5...prase aby se vtom vyznalo,..mimo Oilmasteru to není v ničem jiné (defakto)
Ahoj, také mám Jawu 350/634 s motorem 633 a myslím, že ho i mám zapsaný v techničáku.