PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint ST 1050 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vlada-XX
Vloženo 1.6.2012
Aktualizováno 13.4.2016
Zobrazeno 5 778x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po 11 letech na japonských 2V a 4V přišel čas na změnu ve prospěch tříválcového britského Triumphu a můžu říct, že nelituji.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Na vlastní oči jsem před koupí Sprinta ještě neviděl, když jsem ho ale poprvé spatřil v nádherné kaspické modři, věděl jsem, že bude můj. Zkušební jízda bez závad, motorka bez škrábanců, k tomu servisní knížka a manuál = spokojený odjezd po vlastní ose domů.

Recenze

Pro Sprinta jsem se rozhodl na základě mnoha testů(zejména testu Motorradu na 50 000km, kdy porazil cestovní stroje jako např. K1200S, či VFR 800 v nákladech na údržbu a motor přečkal tyto kilometry a s minimálním opotřebením) a rovněž na doporučení mého mechanika. Důležitý je pro mě samozřejmě i design(, který je podřízen číslu 3-čočky reflektoru,budíky, vývody výfuku atd.+zadní letmák), kde neshledávám žádné výtky.
Důležitá byla volba ročníku alespoň 2007, kdy už byly namontované boční kufry od výrobce, k tomu vyšší řidítka, nová ŘJ, úpravy kapotáže...Měl jsem jen trochu strach týkající se výkonu, protože moje předcházející motorky měly podstatně víc koní. Tato obava byla naštěstí lichá a takřka 130 koní je už zárukou slušné dynamiky. Co mě dostalo, je pohodlí, zajímavý zvuk a funkce palubního počítače. Ten ukazuje zejména velmi příznivé hodnoty spotřeby, které se nijak neliší od toho co jsem spočítal na pumpě po novém tankování.
23.9.2013 Nahráto pár novějších fotek+menší rekapitulace.
Po najetých 16 kkm můžu jen potvrdit horní popisek motorky, že koupi Sprinta nelituji.
Během téměř dvou sezon jsem sTriumphem navštívil SK,PL,HU,AT,I (včetně Sicílie) a to vše bez jakýchkoliv závad. Na delších výletech si stále pochvaluji cestovní pohodlí, kdy stovky kilometrů denně zvládám jako nic(i když takovou porci km jako se ZZR 1200 za den asi už nedám). Touha po vyšším výkonu je ve mně pořád, ale během dovolené ocením víc pohodlí, než 200 koní pod sebou.
Ad spotřeba: ta je cca o litr nižší, než mé předešlé nadlitrové 4V. Řečí čísel pak na šestku při 100 km/h... 4 litry, 120 km/h...4,5 l, 140km/h...5,2 l, 160km/h(6000 ot.)...6,1 l, 180km/h...7,1 litru. I proto je možné, že při dodržování předpisů, zejména v zahraničí, ukazuje palubní počítač dojezd až 460 km, což jistě ocení každý cestovatel.
Motoricky zatím šlape všechno jak hodinky. Převodovka je příkladně přesná a mezi výměnami není potřeba dolévat olej. Při testu maximálky ukázal Sprint rovných 270 km/h, což na svižnou turistiku bohatě stačí.
Abych jen nechválil, tak musím napsat, že by Triumphu slušel laďák. Známí okolo po právu totiž o linoucím se zvuku mluví jako o šepotu květin, popř. jej přirovnávají k Wartburgu. K celkovému výčtu závad připisuji pouze loni prasklou žárovku předního osvětlení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Enter.lsr
Enter.lsr napsal 25.06.14 v 16:57 10b.

RickVFR
RickVFR napsal 29.09.13 v 12:38

Parádní stroj aj ja sa rozhodujem pre túto motorku, dúfam že po VFR 800 Fi nespravím chybu inak je to nádherná mašina...

guestyn
guestyn napsal 15.12.12 v 18:10

BadRX
BadRX napsal 09.10.12 v 12:44

pěkná záležitost! Žádná tuctovka

zdenekr6
zdenekr6 napsal 27.08.12 v 08:58

Více komentářů



TOPlist