PROFIL MOTORKY

Yamaha TDM 850 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petrohrad
Vloženo 26.5.2012
Aktualizováno 4.4.2013
Zobrazeno 2 824x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Už dlouho jsem přemýšlel o pořádný mašině, je mi jasný, že Jawa na pořádný ježdění není. Původně jsem uvažoval o nějakém 4-válcovém naháči, než mi známý doporučil TDM 850...

Více fotografii

Výška jezdce: 191 cm

První dojmy - Trochu rozpačité, jedna z mých prvních jízd na velký motorce, ale dal jsem to:-)

Recenze

Měl jsem v hledáčku něco jako Bandita, CB 750 nebo Horneta, ale můj známý začal radit spíš cestovní endura, a že prý by měla motorka mít maximálně dva válce (což už jsem taky někde zaslech) a taky proto, že jsem vysoký (mám 190 cm), a že se budu na všem odtatním hrbit. Mě se teda endura moc nelíbí, ale když ve výčtu motorek zmínil i TDM 850, tak jsem se na ní zaměřil a to tak důlkadně, že jsem už doma u PC zjistil, že to je ta pravá motorka pro mě. Dříve jsem byl také velmi velkým obdivovatelem chopperů, což mě sice pustilo, ale touha po vzpřímeném posezu zůstala. No, a poslední impuls při rozhodnutí pro TDM byla jízda na bratrancově BMW F650, kde jsem si takový posez vyzkoušel na vlastní kůži (resp. zadek a záda) abylo rozhodnuto.
Začal jsem tedy pátrat po inzerátech s tím, že musím mít poslední variantu před ukončením výroby tohoto modelu a musím se vejít do určité mnou předem stanovené ceny. Nakonec mi vyšlo asi pět motorek, všechny ve vzdálenostech 150 - 220 Km. No co, kupovat motorku není jako kupovart třeba prázdná CD, pro něco pořádnýho je třeba něco obětovat, v mém případě celý den času a spoustu peněz na naftu... Vybral jsem jednu v Motocentru Tass u Chrudimi, zamluvil jí a druhý den se jelo.
Když jsem jí viděl, skoro jsem se lekl, jak je to velký, ale ono vedle Jawy 250 je všechno velký Svezl jsem se na ní sem a tam kolem krámu, hodili jsem jí na káru a hurá domů. Pořádná jízda mě čekala až nazítří. To jsem teprve mohl nasávat pořádný dojmy z jízdy. Na manipulaci a manévrování jako otáčení "na pětníku" se dá celkem rychle zvyknout, ale motor, ten mě zaskočil. Udržet jí po městě 50 km/h chce cit v ruce, protože jak trošku cuknete s plynem, utrhla by vám ruce. Ale tuhle vlastnost oceníte při předjíždění. Žádné podřazování, jenom otočíte plynem a jedete. Paráda.
Ještě mě čeká spousta kilometrů, než si sebe pořádně zvykneme, ale dneska už vím, že ono to půjde.
8. 6. 2012
Mám vyměněná ložiska v řízení a hned je znát, že jde ochotněji do zatáček. Ale při vyšších rychlostech (ke 170 km/h a víc) se mi zase rozkmitává řízení. No co, tohle není supersport, stejne jí budu prohánět spíš po okreskách.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petrohrad
Petrohrad napsal 30.05.13 v 17:23

No tak přibylo mi pár škrábanců na bočnici (viz deník), a taky není tak perfektně čistá. Na těch fotkách je den po přivezení z bazaru, kde jí beztak vzali wapkou. Já jí občas opláchnu, někdy důkladněji s vypucováním kol a okolí, jindy jenom plasty a jiné lehce přístupné částgi pomocí vody s Jarem. Přílišná hygiena škodí nejenom lidem, ale i motorkám
K tý barvě: původně jsem pokukovla po jedný celostříbrný, ale když jsem si nakonec byl pro tuhle, přijel tam do toho bazaru chlapík právě na celostříbrný 850 a mě připadalo, že to je hrozně nudná barva... Samozřejmě proti gustu...

JířaM
JířaM napsal 28.05.13 v 23:06 10b.

pěkná barva... jestli je ještě pořád v takovém stavu, jako na té fotce z louky, tak fakt pěkně vyvedená kytka...

Petrohrad
Petrohrad napsal 10.02.13 v 13:00

Děkuji Ta bočnice - to je prkotina, hlavně, že mám vychytanej technickej stav a v současnosti ja mašina naprosto bez závady.

fotograf
fotograf napsal 09.02.13 v 19:49 8b.

Pěkná, škoda té odřené bočnice

Roman_ST1
Roman_ST1 napsal 29.05.12 v 21:44

Gratuluji k výběru motorky.

Více komentářů



TOPlist