PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník majkl_bb
Vloženo 5.5.2012
Aktualizováno 3.10.2023
Zobrazeno 4 289x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 19 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Refoto
Refoto napsal 06.06.14 v 22:58

Pozdravujem chcem sa opytat na K8ke stretavacie svetla svietia obe alebo iba lave dakujem

majkl_bb
majkl_bb napsal 24.01.13 v 22:37

V popisu píšu o spotřebě v posledním odstavečku. Ve městě se dá jezdit v pohodě do pěti litrů, ale dá se jezdit i za 4, když se toho člověk bojí. Těch 3,5 je reálných, ale ne ve městě.

Kultas1
Kultas1 napsal 24.01.13 v 22:21

Nezlob se, že Ti to tady tak spamuju,a le prosím tě, jaká je spotřeba u 4 kilového buráka. někde píšou 3,5 litrů, ale to si myslím, že není reálné, jedině kdyby měl někdo strach trošku potáhnout za plyn, ne?

Kultas1
Kultas1 napsal 07.01.13 v 11:58

Víc místa na nohy asi ne, akorát je tam lepší, že tam není ten středový panel, že má člověk pod sebou rovnou podlahu, není odkázaný jen na bočních stranách a to je zase úžasné v ochraně proti větru a teplo na nohy, proto, že zhruba v úrovni, možná něco pod mých kolen je umístěný chladič, který jsem v chladném počasí velmi rád poznal, protože mi od něho hodně citelně šlo teplo i přes kožené kalhoty. Jediné, co byxch motorce vytknul je malá nádrž a plytší úložný prostor pod sedlem. Motorku bych si nechal, ale musel bych provést úpravy, musel bych nějak pořešit větší nádrž, alespoň na 15l a nějak poladit plovák a na dlouhé cesty bych se spokojil asi s ještě větším výkonem, to by u tohoto modelu asi taky šlo. Brzdy by rozhodně snesly ještě větší výkon. Tak nevím, jestli mám začít tunit, nebo se koukat po něčem jiném. Burák je cenově dražší, když ybch spočítal zhruba cenu úprav, tak bych byl určitě na menší hodnotě, teď je to otázka dalších priorit, určitě je velkým plus celkový prostor pod sebou bez střed. panelu. pohodlí tam je i teplo na nohy, štít bych trošku zvýšil a super. Je to lehší motorka kolem 160-170 kg, tak i spotřeba je někde jinde, bude to i tím polovičním obsahem. Když držím pořád plný kolem těch 160, tak jsem přesně na čtyřech litrech, což není vůbec špatné otázka výkonu, kdybych do toho začal hrabat o kolik by vzrostla spotřeba... Tak nevím, zda-li motorku prodat a koupit si Buráka 400, nebo Gileru 500? Pár lidí psalo, že burák je těžký na tu čtyřstovku, že by volili raději 650, ale to už by nesplńovalo mé požadavky spotřeby, na skůtrech se mi líbí ne jen pohodlí, ale také nízké provozní náklady a to šestikilo už si vezme, jak auto...

majkl_bb
majkl_bb napsal 07.01.13 v 11:24

Koukal jsem na fotky a má to opravdu podobnou stavbu jako Burgman, ale zdá se mi to o něco kratší a místo na nohy nebude větší jak na burákovi. Jinak Hyosunga neznám. Jen vím, že to má v padesátce kámošův otec už snad 10 let a nedá na to dopustit. Asi to budou docela kvalitní stroje.

Kultas1
Kultas1 napsal 06.01.13 v 18:15

Ale co si tak přelouskávám cizí komenty, tak Hyosung má dost společné s Tvým Burákem, akorát s dva pade, kde MS3 Má ale větší výkon a je zajímavější cenou. Co myslíš?

Kultas1
Kultas1 napsal 06.01.13 v 15:13

Nemám tady tu motorku s kým prodiskutovat, není moc známám, ani tady na motorkářích o ní není nic napsáno, Ty o tom asi také nebudeš nic vědět, že?

Kultas1
Kultas1 napsal 05.01.13 v 15:28

Celkově i ta výbava je super, elektricky nadstavitelná opěrka řidiče, pohodlné sedlo pro řidiče i spolujezdce v kůži o nihy pro spolujezdce i opěradlo je pohodlné, večer to krásně svítí na celou šířku cesty a daleko před sebe, nepotřebuji pouštět ani dálkové, mám ho teprve ale rok, tak uvidíme, jestli u něho ještě sezonu vydržím, nebo půjdu do něčeho jiného, ale je zvláštní, že se vyráběl jen dva roky 07 a 08. Mám nula osmičku, snad to nebude moc poruchové, ale jízdní vlastnosti i pohodlí je super, akorát by to chtělo větší nádrž. I z hlediska ovladatelnosti nechá se v zatáčce snado podřídit a podvozek není na nerovnostech až tak nepříjemně tuhý.

Kultas1
Kultas1 napsal 05.01.13 v 15:19

Jak říkáš, někde si to napřed vyzkouším. Chci jezdit na dálkové výlety, tak jdu do něčeho jiného, momentálně mám Hyosunga MS3 250i Na ten malý obsah to má velký výkon skoro 19kw a maximálku v papírech to má 140, ale na předimenzovaném tacháči jako na každém jiném strojí mi ručička jde ku 160, což je velmi slušné, je to stříkačka a 5ti stupňová aut. převodovka, není tam variátor, proto na ten obsah je to celkem letadlo, je i pohodlná, ale má malou nádrž, jen na 8 litrů a při spotřebě 3-4 litry mám dojezd nějakých 250 kiláků, což z nádrže vyplývá, že to není dálkař, ale co se pohodlím, rychlosti a výkonem týče, tak bych s ním klidně i někam hodně daleko vyjel, ale řešil ybch problém častého tankování. Je to Koncern Suzuki, tak je to ze předu Hyosung, ale v podstatě Suzuka, má to přihrádku na rukavice, výstražné světla jako maxík, duální brzdy, display, diodové bílé blinkry, je to sice hezká a na svůj obsah velmi výkoná motorka, ale chci si užívat na motorce cesty Chorvatsko a pod. tak budu muset asi volit jinak, proto se rozhlížím.

majkl_bb
majkl_bb napsal 04.01.13 v 17:43

Tak s tvou výškou ti vysoký sedadlo vadit nebude, to je fakt :) Každopádně já se svou výškou jsem měl plexi na Nexusu až nahoře a nestačilo to. U tebe to bude ještě horší. Navíc plexi se tam posunuje tak, že se zvedá nahoru, čímž se dělá větší a větší díra dole. Při dešti za plexisklem mrholí. Jestli máš kam na burákovi dát nohy nevím, ale na nexíkovi to nebude o nic lepší. To by bylo nejlepší vyzkoušet aspoň v nějakým bazaru. Co se týče motoru, vyšší kubatura u nexe je znát a je znatelně živější, nicméně na burákovi jsem dosáhl vyšší maximálky. Na obou strojích jsem používal (používám) válečky Dr. Pulley. Nexus měl i o něco vyšší spotřebu. Oba ty stroje mají seřiditelnej podvozek. U buráka se šteluje jen předpětí pružiny, u nexíka navíc i výška celé zadní části, jestli si dobře pamatuju. Na nexíku jsem neměl problém s výškou podvozku, přestože jsem ho měl až dole, na burákovi jsem musel hlavní stojan odšroubovat, protože jsem ho brousil o asfalt. Fakt to chce ale oba stroje fyzicky vyzkoušet a né rovnou koupit, jako jsem to udělal já.

Kultas1
Kultas1 napsal 04.01.13 v 17:30

Otázka ještě je, jak bych se na toho Burgmana se svýma dvouma metrama poskládal, jak koukám na ty boky, tak bych měl kolena až v nich.

Kultas1
Kultas1 napsal 04.01.13 v 16:56

Přesně jsi mi tady vypsal, co jsem tady četl, skřípání plastů, horší ochrana, ale co se týče výšky, já měřím 202cm, tak pro mě je výhodnější ten vysoký posed, štít se dá přehodit na vyšší, nevím, jak u Burgmana, ale gilera má přímé vytápění nohou, což je na cesty také bezva. Burgman je velká a těžká motorka, kde jsem se z recenze dozvěděl, že pro tuto velikost je lepší 650. Gilera jak říkáš je blíž k motorce, je ostřejí, má o dost větší maximálku, ale není tam ten úložný prostor, to mi asi nejvíce vadí a ve srovnání s podvozkem? Tuhé asi oba dva, že? Ned příliš ideální na nerovnosti v okrscích, nebo panelové dálnici. Gilera je spíše taková sportovnější, ale do Chorvu, nebo itošky bych si s ní možná trouf. U buráka ale nejsi tolik rozlámaný, jako u Nexu, že?

majkl_bb
majkl_bb napsal 04.01.13 v 16:42

Protože jsem na Nexuse přešel z Burgmana a v tomhle ohledu to pro mě byl krok zpátky. Na Burgmanu člověk sedí hodně nízko a natáhne si nohy, takže je posed hodně pohodlnej. Zároveň je perfektně chráněn kapotáží, takže se ho nepřízeň počasí nijak zvlášť nedotýká. Na Nexusu řidič sedí jako na židli, takže když musí v městským provozu pořád někde zastavovat, musí se zároveň posunovat na sedátku dopředu, aby pohodlně dosáhl na zem. Díky tomu je s Nexusem i špatná manévrovatelnost na místě. S Burgmanem člověk zacouvá jako na dětským chodítku, ale na Nexusu, když dosáhne na zem sotva špičkama se couve dost špatně. A o ochraně před počasím se tam ve srovnání s Burgmanem nedá vůbec mluvit. Veškerej vítr jde nejen do helmy, ale i na hrudník, což není příjemný a navíc dost táhne na nohy. Měřím 173 cm, takže pokud jsi vyšší, odpadá ten problém s manipulováním na místě a couváním. Jinak je Nexus dobrá motorka, ale fakt víc motorka než pohodlnej skútr. Dílenský zpracování je trochu horší, ale to není něco, co ovlivňuje jízdu. Snad jen to skřípání a vrzání plastů... No a pak taky úložnej prostor to prakticky žádnej nemá. Pod sedlo se vejde sotva jedna helma. Burgman mi ve všech ohledech vyhovuje víc, přestože je těžší a neohrabanější.

majkl_bb
majkl_bb napsal 04.01.13 v 16:11

Protože jsem na Nexuse přešel z Burgmana a v tomhle ohledu to pro mě byl krok zpátky. Na Burgmanu člověk sedí hodně nízko a natáhne si nohy, takže je posed hodně pohodlnej. Zároveň je perfektně chráněn kapotáží, takže se ho nepřízeň počasí nijak zvlášť nedotýká. Na Nexusu řidič sedí jako na židli, takže když musí v městským provozu pořád někde zastavovat, musí se zároveň posunovat na sedátku dopředu, aby pohodlně dosáhl na zem. Díky tomu je s Nexusem i špatná manévrovatelnost na místě. S Burgmanem člověk zacouvá jako na dětským chodítku, ale na Nexusu, když dosáhne na zem sotva špičkama se couve dost špatně. A o ochraně před počasím se tam ve srovnání s Burgmanem nedá vůbec mluvit. Veškerej vítr jde nejen do helmy, ale i na hrudník, což není příjemný a navíc dost táhne na nohy. Měřím 173 cm, takže pokud jsi vyšší, odpadá ten problém s manipulováním na místě a couváním. Jinak je Nexus dobrá motorka, ale fakt víc motorka než pohodlnej skútr. Dílenský zpracování je trochu horší, ale to není něco, co ovlivňuje jízdu. Snad jen to skřípání a vrzání plastů... No a pak taky úložnej prostor to prakticky žádnej nemá. Pod sedlo se vejde sotva jedna helma. Burgman mi ve všech ohledech vyhovuje víc, přestože je těžší a neohrabanější.

Kultas1
Kultas1 napsal 04.01.13 v 15:54

Tedy Nexus

Kultas1
Kultas1 napsal 04.01.13 v 15:48 10b.

Proč jsi nebyl spokojený s Gilerou Axusem 500? Uvažuji o její koupi, čtu tady kladné recenze až na nějaké mouchy, tak by mě zajímalo, proč jsi jí tak rychle prodával? Díky za info.

majkl_bb
majkl_bb napsal 08.05.12 v 08:47

Nemyslím si, že je to návod jak ukrást. Jen je tu napsáno, že tam je alarm, ale kede je namontovanej a kde má otřesový čidlo tu nafocený není. A že je tu vyfocenej princip fungování krabičky, která zamyká nádrž a odpojuje tlačítka otevírání schránek je případnýmu zloději taky na prd, protože by musel sundat plast, aby se k ní dostal, ale jen se toho dotkne, citlivý čidlo alarmu nahlásí narušení a už to jede :)

vojtik88
vojtik88 napsal 08.05.12 v 08:10

pěkny, aji s navodem jak ukrast

rudirt
rudirt napsal 05.05.12 v 06:56

Majkle gratulace ke staronovému Burgošovi.
Vidět, že si rád upravuješ-vylepšuješ,
tak ať to moc nepřeženeš,
abys pro samé vylepšování stačil i jezdit.
Pohodu a vždy šťastný návrat!



TOPlist