Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Kvalita zpracování (především motoru), opravdu TOP přední brzda, pro mě ideální výška sedla... atd, atd..
Motor je moc "na ráně"(teda především vodní pumpa a svody výfuku) - u mě alespoň částečně chráněno hliníkovým krytem a padacím rámem GIVI, chybí otáčkoměr (ale po několika kilometrech se naučíte moto vnímat a ještě víc Vám přiroste k srdci...
Moje úpravy |
17.1.2012 TAK UŽ JSOU LAĎÁKY NA MOTORCE A JE TO BOMBA... SE TO FAKT VYPLATILO... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Převodovka |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu | |
Těsnost tlumičů | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Ceny servisu |
Terén
Ochrana motoru | |
---|---|
Brodivost | |
Výška | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |
Obecné
Moje závady | Lehce poškrábaná... předchozí majitel ji zřejmě zahodil... ale nic hroznýho... |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Continental ContiRoadAttack 2 |
---|---|
Úpravy motoru | Jelikož tu není položka rám, nebo karoserie tak: motorka doplněna o ochranný plech pod motor a padací rám GIVI... |
Úpravy brzd. systému | pancéřová přední hadička (ale to je origo) |
Úpravy podvozku | Excel ráfky - (už ale originál na motorce) |