renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 X (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JeyJey80
Vloženo 29.12.2016
Aktualizováno 20.3.2020
Zobrazeno 2 389x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Modrá Yáma XT 660, koupeno v "originálním" stavu, dokoupil jsem Leo Vince X3, filtr DNA Stage 1, zázračnou krabičku Dynojet O2 Optimizer a udělal jsem si domácí Kev´s Fuel Mod.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 690 Supermoto: Zkoušel jsem jediný kousek v Brně, ostatní byly daleko. Byl jsem velmi zklamán, extrémně ucukaná, žádný spodek... Čekal jsem víc.

První dojmy - Po hlubokém zklamání s KTM 690 SM (třeba jen blbej kus), jsem si domluvil jízdu na XT 660 R a musím říct, že mě celkem nadchla, jede poměrně slušně od spodu, mrštná a dostatečně velká. No a pak jsem přehodnotil priority a šel jsem do XTX.

Doplňky na motorce - laďáky Leo Vince X3, vzduchový filtr DNA Stage 1, Dynojet O2 Optimizer, Kev´s Fuel Mod

Recenze

Tak zatím jsem toho moc nenajezdil spíš oťukávání a kratší cesty na vyblbnutí a to je vlastně i důvod proč jsem ji kupoval, moc toho nenajezdím a když už tak se u toho chci pobavit. Jelikož už jsem 1 válec měl a velmi mě bavil (dokud se nerozsypala), tak jsem si řekl, proč ne... A tak nějak cestou necestou jsem vybral právě XT.

Kupoval jsem ho kdesi za humpolcem, odzkoušel jsem ho za hustého deště :D, ale vše v pořádku, nic co by mě zaskočilo. No a o týden později už jsem si to štrádoval domů. Cesta po D1 byla více než děsná a vím, že už tam s XT nikdy nepojedu.

Co se týče motoru, tak jsem do toho šel s tím že to je chcíplinka (po Speed Triplovi nebo Falcu), ale jelikož jsem s tím smířen, tak ten výkon nikde nehledám a užívám si jízdu jaká je... Poměrně svižná, lehká s dunivým doprovodem Leošů a hlavně usměvavá. Prostě si to užívám... To je důvod proč jsem taky šel do Yamahy (přeci jen servisní intervaly, spolehlivost), daleko míň starostí jako se zábavnějším ale servisně náročným ostrým motardem. Spotřeba se mi pohybuje kolem 5 l/100km, což jen mile překvapí když na 15l nádrž v poho najedu 300km, to jsem si u předchozích motorek mohl jen domýšlet :D Jediná bolest všech XT krom Z (tam je to prej vyřešeno) je cukatůra při lehkém zacházení s plynem a držení konstantní rychlosti, ale dá se to eliminovat, sice ne nadobro ale jde to redukovat.

Podvozek a brzdy... To je kapitola sama pro sebe. Abych řekl pravdu, nic moc. Brzdy jsou tupý a maj dlouhej nástup, čekal jsem od Brembo víc. A podvozek se kroutí a je poměrně nestabilní :D do 100kmh to je v poho ale nad už je poznat že to ten podvozek nedává a rychlé přenesení váhy tu motorku rozhodí, ale to je stejně jedno když ta motorka táhne pořádně jen do 120kmh :D

Co se týče výbavy, tak tam žádná není, digitální budík s rychloměrem, hodinama, nájezdem a tripem. Ostatně to bohatě stačí... Možná mi trošku chybí ukazatel teploty. Jinak nic.

Posez je poměrně pohodlnej, není to prkno takže se na tom dá celkem solidně uvelebit, tam nemám co vytknout. Co se týče vibrací tak to je jiná, vibruje celkem dost ale mě osobně to nevadí, jelikož necestuju dálky. A musím pochválit úložnej prostor, oproti Speed Triplu je to pod sedlem jak v paláci.

To je asi tak vše co bych napsal, prostě ta motorka ničím neoslní, ale po tom všem co jsem už měl mi na vyblbnutí stačí, nechci od ní moc, jen sednout v pohodě nastartovat a bavit se a to mi poskytne.

**EDIT**

Po instalaci koncovek Leo Vince X3, filtru DNA Stage 1, O2 Optimizeru a Kev´s Fuel Modu, musím říct, že motorka ožila v nízkých otáčkách a je ještě větší radost na ní jezdit, nevím kolik koníků to vše mohlo přinést (asi ne moc), ale pocitově už není tak uškrcená a hlavně ten zvouček X3jek :3

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marv5
Marv5 napsal 09.01.18 v 23:30 9b.

paráda

vopák
vopák napsal 29.12.16 v 10:56 10b.

Pěkný xtéčko,taky sem ho měl v hledáčku.

Více komentářů



TOPlist