PROFIL MOTORKY

Manet M 90 (1951)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník djangi
Vloženo 22.10.2011
Aktualizováno 20.8.2014
Zobrazeno 11 470x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Dědový resp. už můj Manet "M-90" je předělaný na 125ccm (válec, hlava ČZ), dvousedlo (sedlo z péraka) a přidané boční schránky motorka vypadá mnohem "větší" a nevypadá to jak klasický manet jako takové "prdítko"
Pojmenoval jsem ho Jožka

Více fotografii

První dojmy - Parádní vzhled, zajímavé úpravy...

Recenze

Kompletní fotodokumentace zde

20.srpna 2014 Namontováná původní sekera (značka z první republiky), Opraven stojan

19.srpna 2014 Vycentrované kolo a srovnaný přední plášť

18.srpna 2014 Mezikus snížen ještě o 0.6mm, blbé je, že je válec usazen v blbém úhlu, čili to nikdy nebude jaké to má být (Zadní strana pístu už krásně kopíruje hranu válce, ale předku chybí furt pár desetin)

17.srpna 2014 Konečně jsem si vyzvedl blatník. Stav je snad totožný, jak před nehodou paráda!

8.srpna 2014 Srovnané vidle, složeno, jede... Blatník za pár dní

5.srpna 2014 Bouračka, odnesly to zlomené řidítka, zmuchlaný blatník, podkopnutá vidle, urvaná stupna, naražená ruka a prdel...

29.července 2014 Zkouším Maneta osadit Céčkovým karburátorem, ale dopadá to poměrně neúspěšně. Jede to sice o chlup lépe, ale asi by to chtělo větší trysku, motor se neskutečně hřál a nebylo možné doladit volnoběh. Takže jsem se vrátil k originálu a jsem vysmátý

27.července 2014 Výlet do Olomouce do Del-Fuega. Cestou tam mě chytla přívalovka před Rožnovem a v centru Olomóce. Potom už chcalo celou dobu i v Del-Fuegu, že jsem se bál jet domů Naštěstí chcalo jen v Olomóci a pak už bylo jen mokro

25.července 2014 Vyjížďka s Beskyd Rallye.

20.července 2014 V Ostravě mi odpadla rybina (praskl držák), takže cestou domů slušný hukot

19.července 2014 Sraz v Trojanovicí "Po valašských kopcách". Sklízím obdiv, že lidi v životě neviděli Maneta, co by takhle jel

17.července 2014 Zjišťuju, že mi zase kdesi chčije nádrž.

14.-16.července 2014 Manet opraven a poskládán, tentokrát bez tandemu.

17.dubna 2014 Dneska jsem Maneta rozebral a docela se zarazil, když jsem zjistil, jak je ten rám gumový. Po tom, co jsem rozebral zadek a rám nedržel po kupě řetěz, tak jsem se zkusil zase trochu zapřit a můžu říct hrůza!


7.dubna 2014 Ráno změřena nová maximálka (87km/h), motorka má divné vibrace, myslel jsem si, že mám povolený motor a tak jsem si toho až tak nevšímal. Když jsem jel domu, tak jsem před jedním moc hezkých eSíčkem musel předjet jednoho autíčkáře... blbeček jak se sluší a patří, málem jsem si škrtnul i zvýšenýma stupnama, trochu se mi i zdálo, že se to vlní, ale nic strašného, tak jsem myslel, že se mi to jen zdá, ale doma jsem zjistil, že se mi to nezdálo a že můžu být rád, že jsem vůbec dojel...


6.dubna 2014 Tak šteft snad nějak drží pomocí tekutého kovu, uvidíme na jak dlouho. Píst jsem měl otočený (nějaký chytrolín, co píst vyráběl, dal opačně šipku), nyní už je vše složené a vypadá to nadějně

5.dubna 2014 Stupačky zvednuty a potom, co jsem dělal pořádek v šopě, tak jsem konečně našel závitovou část u uzávěru kaslíku Blba zpráva je však ta, že jsem zjistil, že mám prohozené štěfty (díky úpravě je každý šteft a díra jinačí) a mimojiné i u jednoho štěftu (resp. díře) servaný závit... a taky nám něco ohlodává kroužky :-/

3.dubna 2014 Manet jede jako pila stále a pořád Maximální dosažena rychlost dle GPS je 85km/h na trase FnO - FM. Stupačky brousím čím dál tím více, takže o víkendu snad dojde na zvednutí

14.března 2014 Motor šlape jak pila, je znát, že má mírně bohatší směs (v noci v mrazu jede líp), poznávám ten pocit, když jedete na projížďku s kamarádem, co má japonce a japonec zdechne a ČS stroj přede dál :3

13.března 2014 Přezuto, možná je to dobře nová "měkká" guma na zadku bude přeci jen bezpečnější než stará tvrdá Barumka..

11.března 2014 Ráno, že pojedu do školy, ale motorka nechytá... Roztlačím, párkrát zavrní a zdechne. Říkám si asi baterka, dávám teda do péráka a snažím se dobít, když zjisťuju, že je tam mrtvá, že se na ní ani pérák nechytá, tak roztlačuju péráka a dobijím. Po rozcvičce konečně vyrážím do školy, ale dojedu jen pod kopec, tam mi dochází, že do školy se asi nedostanu a tak tlačím kopec domů. Říkám si, že bateriové zápalko tedy bylo asi trochu krok zpět na tomto stroji a tak zkouším originál zapalování. Přicházím na to, že byla v háji asi jen průchodka a tak skládám originál. Motor chytá pěkně na drc, jede jak pila (teď už se 70tkou tryskou, s 80tkou se to ulívalo ) jede to jak pila a tak jedu za kamarádem do Kozlovic, motor si to přede jedná báseň. Když odjiždím, tak chce kamarád kousek hodit, kývnu že ho odvezu. Po přijetí na místo se nestačím divit.. plášť vyskočil z patky a mám tam "nádor", jdu s ním teda kousek za dalším kamarádem, kde plášť trochu dostávám do patky a tak můžu opatrně jet domů. Ve Frýdlantě to vyskočí znova a tak zastavuju, totálně podhušťuju gumu a nasazuju zpátky. Po asi 2km jízdy poskočím a plášť se zuje ze 3/4. Zastavuju, vypouštím duši, strkám plášť do patky a tlačím stejnou trasu jako ráno...

9.března 2014 - 10.března 2014 Po včerejšku vytáhnu svíci a vypadá to, že to chytlo rozum (tmavě hnědá), nedá mi to a zkouším to projet, najednou je svíce světlá... Ladím, opravuju, zvětšuju zase trysku (teď už z Céčka 80), když to začne jet konečně zase pěkně, říkám fajn, jedu to projet když to najednou začne ztrácet tah, na plný plyn se to dusí, jinak to jede, najednou to přestane táhnout úplně, až to chcípne. Tlačím to teda 300m domů a snažím se najít příčinu. Jiskra nikde, to vypadá zle, do prstu to sice něco dává, ale je to jen nějakých 100V. Dělám rozborku zápalka a obviňuju cívku a dělám teda bateriové zapalování. Fajn chytá to na zub, jede krásně a drží parádní volnoběh (pořád s tou 80tkou tryskou).

8.března 2014 Manet navštívil své rodiště (Povážské strojárny), cesta tam bez komplikací, jen už kdesi v čobolsku začal tak zvláštně občas vynechávat motor. Cesta zpátky už teda byla mnohem pestrejší, Manet věčně nejel, střílel do kárbecu nebo vymyšlel jinak, nakonec i Lukášova Zetka chytla problém (přestala dobíjet), ale nakonec vše dobře dopadlo a oba dva jsme dojeli domů po vlastní ose jen s "menším" zpožděním...

7.března 2014 STK splněna, první legální projížďky

6.března 2014 Konečně mám duplikáty v ruce (zapsané i 2sedla i 125ccm) zítra na STK..

5.března 2014 Jedu znova na STK, pán na STK nakonec sám sehnal kopii původního manuálu, kde jsou všechny potřebné data, tak tam naťuká pár razítek a já si to ženu zase zpátky na úřad, kde se znova štěkám s ouředničkama, protože mi nechcou vystavit papíry na počkání, ale "až na to bude čas", čekárna prázdná, přepážky prázdné... co k tomu říct? Nevím, proč je máme platit, když to nic nerobí... -.- S nervama v kýblu to vzdávám a jedu dom. Zjišťuju, že se mi zas šiblo magneto (mám trochu vůli na klínku) a tak mě to rozhodilo předstih, vytáhnu svíčku, koukám, že směs je docela chudá a tak měním trysku za větší a cukám magneto zpátky. Hurá, zase chytá na drc.. :-)

4.března 2014 Aby mi mohli do TP napsat dvě sedla, tak ho tam musím mít, takže montuju tandem, dloubu se v té slovenské pomstě najednou koukám, koukám a pod rukama "Zetka"

3.března 2014 Jedu na STK, jediné, co mi můžou sepsat je "evidenčka", kde zapíšou barvu, rozměr gum, počet sedadel... Na úřadě jim je to samozřejmě málo a posílají mě zpátky s tím, že tam musí mít tabulky.. Nasedám teda zpátky na Maneta a jedu na STK, tam na mě hledí jak na blázna a píčujou na úředníky, jestli je tak těžké otevřít internet a najít si to tam. Jedu teda zpátky s prázdnou na úřad, kde už neví co semnou, štěkám se tam sněma, oni semnou, nakonec maník volá na STK a domluví se s ním, že si mám vyjet tabulku z netu, on to zkontroluje, hodí tam štempl a oni podle toho sepíšou TP...

26.února 2014 Navštívený úřad, odcházím s hlavou sklopenou (nemají podle čeho duplikát sepsat), poslali mě na STK, ať mi to tam sepíšou. Jedu tedy na STK a vzhledem k chudé směsi mi odchází svíčka a já si nevzal náhradní... Po chvilce příjde maník a půjčí mi z motorovky, STK už však nestíhám...

25.února 2014 Závada byl asi špatný kondík (ten jsem zaimplatoval do paraboly). Při projetí pošímrám zadní brzdu, najednou v tom pokřupe a když se podívám, tak pro mě málem volají rychlou... Brzdný štít rozlámaný a po rozebrání zjišťuju, že je téměř urvaný i záchyt brzdy na rámu... Způsobila to zjevně povolená osa, ikdyž jsem jí dotahoval... Zítra jsem chtěl jet na STK, tak zase nic... :-/

24.února 2014 Překopadné na dvoucestný usměrňovač, konečně to aspoň trošku dobijí i se světly. Z ničeho nic začíná motor střílet, až nejede vůbec

18.února 2014 Po zjištěni, že to asi moc nedobijí začínám zjišťovat čím to a přicházím na vypadlý přívod z altíku v Bosháku...


17.února 2014 Přetěsněn motor

5.února 2014 Dodělaná SPZ, už jenom počkat až dostanu do ruky papíry a hurá na úřad a STK :-)

26-27.prosince 2013 Maneta jsem protáhnul dále než jen okolo baráku, musím říct, že v kopci to dýmí jak 2x350.. každopádně táhne nádherně a po seřízení předstihu jede ještě líp :-)

14.prosince 2013 S prostřední vzpěrou na předním blatníku bude víc srandy, než jsem si myslel.. :-/

13.prosince 2013 Nasazen přední blatník, nastříkaná SPZ na černo, odzkoušen tachometr.

11.prosince 2013 Hlavní tryska vyměněna za menší (65), motor se vytáčí jak blázen avšak směs je stále bohatá. Při mírně agresivnějším rozjezdu nechává černou značku :-) až si motor sedne a doladí se směs, tak to bude asi pěkná pila, zatím to má parádní spodek (jede od volnoběhu). Dodělány světla. Vypadá to, že dobijí docela pěkně, což mě samozřejmě těší :-)

5.prosince 2013 Selenový usměrňovač nahrazen diodou, před chcípákem zapojena dioda. Konečně to má snahu dobíjet :-)

3.prosince 2013 Tak diody na nahrazení selenového usměrňovače by byly, teď si ještě najít čas na výměnu :-)

30.listopadu 2013 Dolity 3-4dcl převoďáku. Trápení s elektrikou přetrvává, usměrňovač propouští v obou směrech, přitom při měření ne... probijí zadní replika diamantu (musím použít jiný šroubek...) + mi někde probijí obrysovky a netuším kde... -_-
P.S. domnívám se, že kvalty vyskakují pořád, nechápu jak je to možné, ale vypadá to tak. Jednou mi vyskočila jednička, jednou trojka.

26.listopadu 2013 Tlumivka vyměněna, konečně to dobijí, akorát... proč sakra střídavinou? O.o

22.listopadu 2013 Zjištěna vadná tlumivka, z baterky už svítí :-) natažený řetěz, první projížďka, první bláto, první (nechtěné) drifty na trávě, přes super brzdy a tvrdé pláště i na asfaltu Doskládaná vidlice...

21.listopadu 2013 Dotahuju elektriku, ale někde se stává chyba a buď svítí světla, nebo jede motor...

19.listopadu 2013 Tak zadní blatník je na svém místě, vzpěra je bohužel jen přišroubovaná. Chybí už tedy jen řetěz (u nového mi chybí 3články), elektrika a nastříkat výfuky a SPZ :-)

18.listopadu 2013 Konečně po 2hodinách práce jsou nalinkované blatníky :-) No jde vidět křivé oko a křivá ruka...

14.listopadu 2013 Nasazená nádrž, blatníky čekají na linky a přinýtování vzpěr.

12.listopadu 2013 Štítek objeven, vidlice složena (bohužel má docela vakl :-/), linkuju nádrž, víčku a kaslík - není to kdoví co, ale marné :-)

11.listopadu 2013 Pomalu pokračuju se skládáním. Začínám postrádat štítek, nemůžu ho najít... :/

10.listopadu 2013 Motor v rámu, natažená základní el. instalace.

9.listopadu 2013 Začíná se pomalu skládat :-)

4.listopadu 2013 Konečně nečerněný válec, "leštím" motor.

3.listopadu 2013 Manet konečně dostal nový kabátek :-) bude to chtít ještě doladit detaily, ale bude to super :-)

29.října 2013 Poslední start motoru před černěním válce. Na to, že je motor úplně syrový, mám v karbci větší trysku, než tam byla a jehlu na 3.zářezu, tak jde motor krásně do otáček a šlape jak švýcarské hodinky :-)


7.sprna 2013 Konečně složen motor po GO, proběhl i první start, který se vydařil na první drc! A to se slepým předstihem :-) no co víc... Nalili jsme půl litr benzínu a čekali s Lukášem až se to vybuble. Zvuk toho motoru je balzám na uši :-) a dobrá věc, jak nas*at sousedy je to, jak kdyby někdo vypustil dýmovnici...


4.srpna 2013 Zakoupena barva u Motokenny.cz, jawacky pololesk, bude to paráda :-)

8.července 2013 Menší projížďka do Kelče, kde jsem odvezl brzdové čelisti na repas :-)

16.května 2013 Příšly mi věci od Padalíka, no cena otřesná, ale práce luxusní. 3175,- v kelu, ale třeba klikovka jak kdyby včera vyjela z linky a nebyla nikdy použitá :-)

26.dubna 2013 Proběhl náhodný rozhovor s dědovo brachem a došly mi slova Když vyprávěl, že na Maneta hodili fošnu a jezdilo na tom 5lidí, nebo když jeli na Smrk ve trojko s gramofonem a deskama a když se tam vyškrábali, vypli klíček, tak motor ještě půl hodiny šel Prý se báli, aby nechtnul benál v nádrži a tak vždycky jeden hlídal Taky prý měl ten 125ccm motor takovou šponu, že to trhalo řetěz, že z ného odlítavaly nýtky. Sladkou tečkou pak bylo, když za Maneta zapojili vozík s hnojem a táhli ho prý do prudšího kopce, než je střecha našeho domu. Pak už je to přestalo bavit a tak motor přidělali na fošnu přímo k vozíku, když z vozíku začaly lítat hřebíky, tak je praděda hnal co to vymyšlají za pí**viny

10.dubna 2013 Konečně odeslán válec, hlava a klikovka mistru Padalíkovi :-)

1.dubna 2013 Vybrané nejlepší kolečka do 125ccm motoru (měnily se jen dvojková kolca a ta hřídelka vidličky, zbytek už byl tak nejlepší), druhé nejlepší do 90tkového motoru. Dále rozebraný a stočený tachometr, rámeček pasuje z palivoměru...

30.března 2013 Z burzy jsem si dotáhnul:
- téměř dvě převodovky + řadící hřídel s výstupem na ruční řazení + 3 vidličky + 2 sekundáry + startovací segment, všechno za 200,-
- klikovka Manet 90, ještě něco vydrží, drážky na pera jsou v sakra dobrém stavu oproti těm dalším dvoum, co mám. Cena 200,-
- Stupačky spolujezdce nové, pozink. Cena 200,-
- Stupačky spolujezdce staré. Cena 50,-
- Palivoměr Škodovka (Jde mi jen o chromovaný rámeček, který se dá použít na tacho). Cena 50,-
- 3 rozdílné svíčky PAL. Cena 140,-
- Kompletní zadní svítilna (diamant, nové nebo po repasi). Cena 400,-!

Sečteno, potvrzeno 1240,- v trapu, ale co, je toho dost, hlavně váhově

28.března 2013 Dnešní plán byl rozpůlit originál 90tkový motor a zjistit jak je na tom. Podle určitých věcí bylo jasné, že byl před uskladněním půlený, takže jsem se domníval, že by to mohl být parádní stav, opak se však stal skutečností. Převodovka v trapu (kvůli ní se to asi předtím půlilo, protože asi vyskakovaly kvalty, takže to vypadá na vyměněné ložiska převodovky a vyměněnou hřídelku řadicí vidličky (oproti 125ccm netknutá) a vyměněné futra, vzhledem k tomu, že je ale někdo nevystružil se hřídelka skoro netočila a byla "upečená" holt soudruzi se předvedli. Jinak na klice ložiska Made in USSR v rozpoložení od primáru 2 ložiska za sebou a na závěr gufero, což je docela zajímavá dobová úprava (má být ložisko, gufero, ložisko). Klika vyvaklaná (hlavně zadní ojnice). Jediná použitelná součást byla teda hřídelka vidličky a válec by byl taky super, bohužel kroužky jsou v tahu (byly zarezlé nebo zakarbonované v pístech) a písty vypadají, že jsou přidřené (ve válci se vcelku dost zadrhávají). Na tento motor finance navíc nejsou a tak tento projekt odkládám na dobu neurčitou :-) Potom jsem se vrátil ke 125ccm motoru, vyčistil kartery a zkusil trochu přeleštit, jak to bude vypadat. Výsledek je mnohem lepší než bez leštění :-) No a nakonec splnit Táta vládní úkol a vrátil se mi snížený mezikus :-)

27.března 2013 Dnes bylo v plánu půlení č.3 s pracovním názvem "Tentokrát pořádně" :-D snad zítra posílám kliku na repas a válec s hlavou na otryskání a výbrus. Dále jsem dal tátovi vládní úkol, stáhnout mezikus (válec -> kartery) na fréze o 1mm, snad to bude stačit :-)

5.března 2013 Vrátilo se mi nabuzené Magneto :-)

28.února 2013 Vypletené a obuté přední kolo.

27.února 2013 Překvapuje mě síla silichromu :-) Dneska jsem vydrhnul zrezlé paprsky na zadním kole a hodně mě to překvapilo :-)

26.února 2013 Náhodou jsem při sundání hlavy zjistil, proč ten krám žere 4-10l/100km, píst má pod horní úvrati vakl, že se tam vleze malý plochý šroubovák, jde vidět až na kroužky! Při propočtu mi chybí takových 12k, abych dosáhl stavu, jaký chcu...

25.února 2013 Vyleštěný štít a držák bowdenu plynu. Přední náboj nastříkaný do základu.

23.února 2013 Zkrácený náhon tacha, vyčištěné a vyleštěné soukolí náhonu, rozdělané přední kolo. Přední ráfek opravdu nechávám jak je. Sice to není úplně ono (zadní kolo se leskne nepatrně víc), ale 800,- v kapse se bude hodit.. :-)

22.února 2013 Roznýtovaný přední blatník (teda odnýtovaná přední vzpěra), vyleštěné zadní kolo (na 1/8 ráfku už jde vidět, že má svoje nejhezčí léta za sebou :-/, zbytek ale nemá chybu :-)), zkoušel jsem ještě leštit i ráfek, co jsem chtěl poslat na nový chrom, vypadá mnohem líp a ikdyž to furt není ono, tak na nový chrom asi kašlu, nechávat za chrom víc než za samotný ráfek je asi blbost :-)

19.února 2013 Vyklepaný zadní blatník a přední nahrubo (musím odnýtovat vzpěry, aby to bylo pořádně :-/) a pomalu odstraňuji lak z dalších dílů, vypadám jak kdybych někoho zabil, červená na rukou, červená na hubě, červená na prdeli, červená všude..

16.února 2013 Vyvaříno a převezeno do garáže. Použitím odstraňovače nátěrů pomalu ničím starý lak a chystám na nový.

15.února 2013 Manet rozebrán na prvočinitele, zítra se jde na svaření. Po domluvě mi Dan dneska dovezl kolena co má navíc, jedno sedlo jak ulité, takže Manet má konečně i levé koleno, co pasuje jak má :-)

9.února 2013 Startovačka ze Zetky padne jak ulitá, ale to by bylo, aby se neukázal další problém. Všiml jsem si, že jak se zkoušel rám 5.listopadu srovnat, tak se ukázala prasklinka. Je mi z toho na nic už...

2.února 2013 Počítám průběžnou investici a vychází mi zatím za toho 1,5roku minimálně 8000,-.

1.února 2013 Udělán výlet do Rožnova pro další díly jako např.návleky stupaček, šoupátko s jehlou, náhon tachometru, lanka, paprsky, těsnění apod. Dále zakoupný odstraňovač starých nátěrů a Silichrom. Utraceno 1461,- Zároveň se mi potvrdilo, že budu muset buď ještě víc přihnout startovačku, nebo použít startovačku ze Zetky. Na kaslík jde na milimetry a spíše jde po něm... Dále jsem se definitívně rozhodl, že ráfek co jsem koupil (jakože chromovaný, ale vypadá spíše jak bez povrchové úpravy) půjde na chrom nový, zároveň ještě s pár dalšíma věcmi, na které se zapomnělo apod.

19.ledna 2013 Zjištěno, že asi bude problém s prostorem mezi start pákou a kaslíkem. http://djangi.rajce...958392_6423501_o.jpg (Poškrábaný kaslík).

2.ledna 2013 Osadil jsem rámeček světla sklem a parabolou, řidítka madly, zrcátkem a lanky. U přepínače světel jsem se nějak zasekl a zjistil jsem, že nějak nevím jak ho složit :-/

21.prosince 2012 Konec světa se nekoná a přišly nachromované díly s celkovou investicí 117,-! A to se vyplatí! :-)

5.prosince 2012 Odeslány věci (řidítka, rámeček, držáky řidítek, brzd. páka, řad. páka, start. páka, krytka přepínače, pružina sedla...) na chrom :-)

1.prosince 2012 Manet dostal novou spojku, ale nejsem si jistý jejim vyladěním. Spojková páčka jde snad ještě hůř jak se starýma lamelama, při zmenšení přítlaku zase začíná klouzat...

18.listopadu 2012 Manet složen s "novou" vidlicí a novým zadním kolem z půdy, vyřešen stojánek, vypadá parádně :-) Mám zajištěné zinkování, u chromu se stačí domluvit a lak už je na zařizování to nejmenší :-)

5.listopadu 2012 Dovaříny ještě nějaké drobnosti (teda hlavně věci jako vymlácené čepy v sedle, vymlácený stojan v rámu a rám ve stojanu apod.) Zároveň zjištěno, že rám má za sebou víc než by kdokoli čekal, převařovaný a spravovaný snad pomalu jak tady jeden manik s fóra s tím činským choperem :-D (No dobrá vypadá to, že to není násada z mopu, ale alespoň trubka, je to zavařené a místo šroubů jsou tam skrz rozklepnuté kulatinky). Jinak celkově je rám minimálně 3x prasknutý a zavařený na nosných trubkách, soudruzi komunisti byli řádní kamikaze jezdci. O tom, že je ten rám jak užovka už raději nemluvím...

22.září 2012 Koupen nový přední chromovaný ráfek a stylové dobové rukavice :-)

15.září 2012 Na burze koupena nová zadní svítilna, spojka a výstuha blatníku, takže už jen lak a poslat věci na chrom :-)

3.září 2012 Došel mi poukaz na chromování, ještě jednou děkuji původnímu majiteli!

6.srpna 2012 zabrnkal motor naposledy, manet padl do šroubků a začíná se s plechařinou... :-)

23.července 2012 Dorazily díly z fichtlkrámku -> 1800,- v háji a z krabice se nevysypalo skoro nic... :-D nechápu. Konečně mám v rukou i pořádné píst. kroužky (vůle minimální jak se sluší a patří), taky dorazily nové trysky apod. :-)

6.července 2012 Rám i blatníky vyvařeny nad moji spokojenost :) za 500,- opravdu luxusní práce, teď už jen vytáhnout odvrtaný šroub a hodit na komaxit (pokud budou mít správný odstín).

3.července 2012 Manet odvezen ke

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
djangi
djangi napsal 10.01.15 v 13:43

Nevím jak jede Téčko, ikdyž už jsem chtěl se známým poměřit síly, bohužel to doposud neproběhlo, takže kdoví. Každopádně má Téčko mnohem větší setrvák resp. setrvák je stejný, ale má mnohem větší kliku, takže by to mělo mít ještě drsnější spodek, ale horší vrch :) Manet mi při prudším rozjezdu nechává šmouhu na cestě, to by Téčko asi neudělalo :) Když je pěkný den, všechno těsní a je všechno ready, tak mám dle GPS maximálku cca 87km/h :)

yohny
yohny napsal 08.01.15 v 20:15

hodně by mně ta uprava zajimala mam hodně kamošu co má manety ale nikdo nema takovou úpravu zajimalo by mně jak se ten motor z motorkou chová oproti čz 125 t. ja mam už celkem dost motorek mám je postavené na těsno vedle sebe jako krom modré 05 na které jezdim upně normálně tak na ty ostatní si najdu taky čas jezdim hodně na veteranský soutěže vyjiždky atk tak na každý sraz jedu na něčem jiným ja to prostě beru tak že asy na skoro každé motorce najedu ročně asi 500km, jinak bych sy chtěl pořidit ještě toho maneta nebo nakou čz 98, čz125 A,b,t,c,na nich jsem už parkrat jel a opravdu zažitek

djangi
djangi napsal 07.01.15 v 19:00

já už takové motory viděl na fotkách minimálně 3 další :) Každopádně do jara bych to chtěl zase opravit a ještě něco pojezdit, než se najde místo, kde už bude fakt jen na koukání :)

yohny
yohny napsal 07.01.15 v 18:35 10b.

paradní stroj strašně se my líbí jednoduchost a krása a ta uprava na 125 cmje bombova nikdy jsem takovou upravu nevyděl hold zlatý český ručičky myslím si že takova uprava i když není orogo tak bude nebo je raritou taky bych ho určitě chtěl někdy zařadít do zbírky

Bud
Bud napsal 14.09.14 v 22:17 10b.

Pořádný kus práce .

Více komentářů



TOPlist