Manet 90 - zrozen ze šrotu ale šlape jako hodinky.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Žádný trhač asfaltu ale motocykl pro občasnou vyjížďku za hezkého počasí. Příjemný posez na odpruženém sedle. Téměř nulová spotřeba..:)
Doplňky na motorce - Motocykl je bez doplňků
Recenze
Manet je poválečný motocykl lehké konstrukce s trubkovým rámem a sedlem na pružině určený pro jízdu po hladších cestách. Manet M90 je motorka slabšího výkonu dosahující rychlosti 65 km/h. Dříve pracovní pomůckou, dopravním prostředkem např. na pole. Nyní vhodný pro veteránisty hlavně díky zajímavě technologicky řešenému rozvodu palivové směsi v motoru.
S návrhem tenkrát ještě motokola přišel Ing. Ullman už v roce 1938 v Brněnské zbrojovce, kde na vývoji motocyklu i přes druhou světovou válku tajně pracoval. Prototip Ing. Ullmana se jmenoval Z2 a byl to motocykl velmi podobný Manetovi. Nutno se ale zmínit o tom, že Ing. Ullman okopíroval rakouský motor puch, kde bylo využito taktéž dvoupístového jednoválce. Motocykl byl technologicky dokončen v Považské Bystrici, kde v roce 1947 vyjely první Manety.
Krása, dávám 10b.
Nebude časem třeba jeden na prodej ?
Krásná dvojčátka. Super práce.
Tak tohle jsou naprostí krasavci, a té práce co jsi na nich odvedl, no paráda!!! to musí být krásné svezení při hezkém počasí!!!