Něco i z československé produkce,manet dvoupíst na jedné klice a hardtail rám
Recenze
Maneta jsem koupil od známeho ke kterému jsem jezdil pro zboží,slovo dalo slovo a já si pro něj jel do olomouce.Tehdá ho měl 5let zaparkovaného vedle kotle ve sklepě.Moto bylo kompletní ve vinikajícim stavu.Barva byla kladívková zelená.
Hned po příjezdu domu jsem započal s renovací,vše se zrestaurovalo,zapoměl jem podotknout,že tehdejší majitel si ho předělal na dvousedlo(nebo spíš vzahu nosič,a na něm něco jako molitan)ti vše jsem odstranil,zavařil díry v blatníku a na rámu uřezal zadní stupačky.Moto má kompletní generálku motoru,barva je zvolená modrá metalíza,protože po delším patrání a složení barvy(modrá a do ní jse naškrabal hliníkovy prach)mě žadní lakyrník nechtěl nalakovat.Po nalakování jsem si moto sám linkoval,není to buhví co,ale chtěl jsem si to zkusit udělat já.vyfuk zustal origo,jen byl vylit mosazí,nasledně obroušen a nachromován.Jeikož se jedná o první model,ktery nemá poloautomat,tak je stím peklo řadit . Je potřeba mít cit na zařazení kvaltu,což při 1-2x projetí do roka je docela těžké,ale to k tomu patří.mám ještě ve sbírce nějaky vetoše,ale je to vše jak říka moje žena "rezavy harampádí",tak se mám furt čím bavit
nafoto je origo prodlouženy hlavní stojan,tak jsem to už koupil.mám i sehnany origo,jen to nemám nafoceno.
Super odvedená práce! Jasných 10b.
Pěkná prácička a suprový vzhled. Obdivuji tvou výdrž !
ja jich málo
Jedním slova nádhera
Nadhera obdivuju takove renovace a hlavne ty kteri to zvladnou 10b