Ták co to tady máme ?
Zas a opět Kawu GPZ 305 Belt Drive
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Tak těch náhradních dílů kolem 305tek co jsem za tu dobu od 2002 sehnal,už bylo tolik že sem až na pár maličkostí z toho složil další Kawku B-) A první dojem u motorky kterou si člověk celou poskládá sám se přirovnat dá snad k narození prvního dítěte ;-)
Motorku bych doporučil pro - jen pro mě!!!
Doplňky na motorce - cestovatelský celoroční stroj bez vyhřívaných heftů není cestovatelský celoroční stroj,zásuvka 12V )
Recenze
Prozatím nefunkční a na Německých papírech,tak si vyzkouším jaké to je legalizovat ji na Český TP.
Tááák od 5.12.2011 je na české SPZ
Nebylo to zas tak složité a hlavně jak na STK technik,tak i na úřadě ochota a rady k nezaplacení.Takhle by to mělo být pořád.I přesto že je to hodně stará motorka má ji DEKRA v databázi a tudíž tech. data k dispozici-jen to holt spolklo další peníze navíc za výpis.Ale co už: "když je miluješ ..."
Prvním rok ježdění a se svou prací jsem max. spokojen ,teď přes zimu udělaný komax narezlé kyvky (samozžejmě první otryskané a galvanicky pozinkované ,aby tak netrpěla a hlavně: ložiska přepákování kyvné vidlice,rozebrat to to byl zážitek, 5kg kladivo málem nestačilo-zarezlé to bylo jaksviňa ,ale povedlo se ,vyčištěno ,fest navazelínováno ,smontováno a ejhle ono to i líp funguje.
Holka samozřejmě po letitých zkušenostech dostala taky kalenou hříhel napínáku rozvodového řetízku
převinutou cívku napájení CDI
pancéřovky napředek
upravenou hlavu válců včetně durch mazané vačky
Něco málo instrukcí k údržbě pro upravené Kawy 305:
-oil zásadně 20W-50 nebo 40 pokud nejezdíte ve velkých vedrech (ty holky už mají něco naježděno a vzhledm ke konstrukci oil čerpadla a úpravám to potřebuje hustotu a né vodu).
-Výměna po 3000 km nebo po jednom roce. Oil filtr výměna po 9000km. Oilu něco mezi horní rysku a vrchol kontrolního okénka (úpravy a v návaznosti na to velké plnění hlavy válců oilem si více oilu vyžadují)
-vetilové vůle:
sací 0,17-0,21
výfukové 0,21-0,26
seřizovat daný ventil vždy jednu otáčku klikové hřídele po vrcholu zmáčknutého ventilu-kliková hřídel se točí stejným směrem jako přední kolo při jízdě dopředu
v případě zájmu je na prodej s druhou exkluzivní stavbou cafáče, nedílně obě za 50 000,-
nájezd:
r.2012-5192km (stav tach.39 369km)
r.2013-5480km (stav tach.44 846km)
r.2014-1360km (stav tach.46 206km)
r.2015- 179km (stav tach.46 385km) neuvěřitelné problémy s repasí-tvrdochromem vahadel-jedna várka probroušená uprostřed,druhá nesouosá , nakonec koupeny jeté vahadla z Polska a lítá to na nich jak zamlada. Repasované vahadla jsou konečně doma, v jaké stavu-těžko říct, nemám čas, natož chuť odrovnat si třetí vačku lidskou blbostí (celá anabáze trvala od 04/2014 do 09/2016 čili 2,5roku no strašnééé)
r.2016- 178km (stav tach.46 563km)
r.2017- 154km (stav tacho.46 717km)
r.2018- stav tach.46 717=0km
r.2019- stav tach.46 898=181km
r.2020- 0km
r.2021- stav tach.47 686=788km
r.2022- stav tach.48 323= 637km
2023- 48 600km = 277km
hola hou. Ať žije
Dneska vyzkoušena...skvělá!!!
držim palce
Dobrý ustájení