Koupena 7/2011, za 2 měsíce najeto 7.000km, přesně splnila očekávání... 7/2012, najeto dosud 11.000km. Shrnuto a podtrženo - splněný sen!
První dojmy - Chtěl jsem silnou, rychlou, pro mne krásnou motorku. Z vyzkoušených moto volba padla na ZZR 1400. Dá se na ní rozumně cestovat i jezdit do práce. Zkušenost - jezdím s ní např. i na obchodní jednání s notebookem v batohu, Kawa neuvěřitelně boří ledy...
Recenze
7/2011, první fungl nová motorka v životě. Vyjížďky sólo, ve dvou, není problém, za krátkou dobu, co ji mám, projety Dolomity, výlet na Slovensko, jezdím po republice, i Praha se dá, dostatečně pohodlná - proběhne pouze výměna sedla za gelové. Náklady na provoz - pneumatiky atd., odpovídají výkonu. Pro mne jde jednoznačně o splněný sen, měl jsem možnost porovnat ve stejné kategorii a rozhodlo - Blackbird už se nevyrábí, sorry ale VFR 1200 nástupcem v mých očích není, BMW K 1300S mi při vyjíždce nesedlo, Busa mi nepřišla tak pohodlná a nenucená na našich "skvělých" silnicích, když jsem si půjčil ZZR, shodou okolností poprvé v Německu, 300km je návykových..., hned jsem ji objednal.
Díky za přístup ke mně jako k zákazníkovi patří autorizovanému prodejci na Kladně!!! Z vlastní zkušenosti vím, že to dnes ještě pořád není samozřejmost...
Přelom března/dubna 2012 osazeny výfuky Leo Vinci, přemapována řídící jednotka, odstraněn elektronický omezovač rychlosti, výsledek 215 koní, teoretická rychlost 340km/h, vyzkoušeno 320 - tachometr začne po překročení 300 ukazovat opět od nuly...
Při 8.300km zároveň s výfuky obuty nové tvrdší pneumatiky z GTR 1400 (s novou sadou při koupi, je na zadku třetí guma, ve předu druhá...), vyměněn olej, filtry, řetěz i kolečka kupodivu jako nové, najeto je 9.400km, průměrná spotřeba 7,2l (při turistickém tempu s přítelkyní - do 180 km/h, žere v průměru 5,4l). Jezdím i po Praze, dávkování plynu, plynulé, stříkačka necuká, je jasné, že výkon se musí uchladit - dost "topí", motorka doma určitě nějaký čas vydrží... Doufám, že v létě vyjde čas na delší výlet - Francie, Španělsko...
7/2013, 13.800km, servis, olej, olej vidle, za
dní guma vydržela víc, každopádně cca 14.000km a na zadku bude 4. guma... Po zkušenosti v sedle jiné ZZR1400 - děkuji za svezení, porovnání a pokec ve Velkém Týnci, bude nové ložisko řízení, inu skvělé silnice v ČR udělaly své, spotřeba pořád 7,2l ...
10/2015, 19.200km, konečně jsem našel dobrý servis, který zvládl dát dohromady tlumení, loňský zásah nejmenovaného autorizovaného servisu ze Štěrbohol udělal z moto hrůzu, se kterou se nedalo jezdit, dal jsem moto do Boleslavi a super, děkuji za vstřícnost, vše funguje konečně na 100%. Každý rok dělám olej, vzadu je 5-tá guma, nové destičky, řetězovka pořád původní. Díky práci je na Kawu méně času, ale o to víc člověka rozčiluje, že i v dnešní době stojí autorizovaný servis za h..., moto po technické po 4-letech, jediný problém jsem si způsobil sám - měnil jsem baterku, nechal jsem po odstavení v garáži běžet ventilátory a nevypnul jsem pak zapalování... Při problémech s tlumiči už jsem hledal náhradu za jiné moto (vyhrála by opět ZZR), projel jsem např. i nového 1300ccm Duka, Multistradu - ta byla vážně dobrá, vše už má elektroniky jako hrom, tady na mé ZZR za to vezmu a ještě ve 160-ti 170-ti na trojku gumuju, protože model 2011 měl jen ABS, z toho, co zvládají ty nové motorky, jde hrůza, "otevřené režimy" už jsou jen na okruhy.
Moc hezká gratuluju 10b.
Pěkná,prosím tě tu změnu mapy ti prováděl kdo?
krásná záležitost...
Nádherná 10 b.
nádhernej stro 10b.