PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Petee..
Vloženo 25.7.2011
Aktualizováno 26.7.2011
Zobrazeno 1 378x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje ex motorka Rád bych řekl že nemám špatného slova na ni, ale bohužel, opak je pravdou Né jedno jsem se spálil, tak se chci podělit o zkušenosti

Více fotografii

Recenze

Tak jsem si jako první motorku pořídil Simsona S51 Enduro, od kamaráda, za příznivou cenu V době kdy jsem kupoval jsem ještě neměl papíry, takže jsem motorku využil jen na rekreační cesty po polňačkách apod. Zajímavé je že v té době ještě jela dobře.

V den kdy jsem dostal ŘP začal zajímavý příběh. Při první legální vyjížďce jsem skončil v půli cesty. Motor z ničeho nic zhasnul a nešel nastartovat. Vyměnil jsem karburátor, trysky, nechal rozebrat, počistit a složit motor. Po opravě jsem opět vyjel na výlet, s tím že tentokrát si to užiju. Radost mi bohužel nevydržela dlouho. Půl km od domu, se mi z ničeho nic, jakoby zasekl plyn. Nešlo ubrat, ve chvíli kdy jsem zmáčkl spojku jsem se bál že se mi motor pod zadnicí rozkočí. Zamáčkl jsem brzdy co to šlo, a rychle vytáhl klíček. Pro ty co Simsona znají, nebo mají, ví jak to musí být obtížné, držet brzdy a zároveň šahat kamsi doleva "pod" sedadlo a vytahovat klíček Po příjezdu domů jsem karbec rozebral, a zjistil že se zasekla jehla. Opravil jsem, složil, připevnil lanko kolmo ke karburátoru, a těšil se na další výlet. Tentokrát už s jistou dávkou nedůvěry Opět jsem svého hřebce osedlal a vyjel na 8km dlouhý výlet. Do cíle jsem dojel bezpečně. Při cestě zpátky už jsem to štěstí neměl. Jehla se opět zasekla. Takže jsem znovu rozebral karburátor a posunul tentokrát jehlu trošku níž, aby tak nechodila taky jsem seřídil volnoběh, a proto jsem konečně nemusel pálit spojku na každé křižovatce Takže co se týče pojízdných vlastností, byl jsem za vodou. Jako další krok, byl ten, že jsem dal moto k elektrikáři, který tyhle staré stroje umí nefungovalo mi ani přední, ani zadní světlo, a blinkry jednou za měsíc blikaly 5 sekund. Byla vyměněná přerušovačka do blinkrů (spálená cívka) a nějaké další úpravy lanek a koncovek. Od elektrikáře jsem jel domů na stroji (přibližně 10km). Po 8km mi přestalo opět svítit přední světlo. Zjistil jsem že dochází k přepětí, které žárovku okamžitě spálí. Měl jsem 6V Simsona, a po výměně žárovky za 12V jel v pořádku.

Když shrnu moje zkušenosti s tím strojem, tak musím říct toto. Slušně to žere, málo to jede, hodně to kouří, a z těch 20 cest co jsem měl za ten rok a půl kdy jsem ho měl doma (z čehož jsem měl papíry poslední necelý měsíc vlastnictví) jsem se na něm domů dostal asi 4x Teď je moto v dobrých rukou člověka, který se prý už 7 let v těhle křápech hrabe, takže ví co a jak Nicméně, pořizovací cena 5 000, vloženo do něj 8 000, a prodán za 6 000

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petee..
Petee.. napsal 06.08.11 v 22:10

Přerušovač byl měněný! :D O žádném asfaltu nic nevím, ani mi benzín nekapal nikdy, já teda měl ten stroj asi jen 2 roky, koupili jsme ho od borce který ho měl celkem dlouho v garáži. Je to problematický stroj no :D Doufám že si na něm ještě něco užiješ, je to dědeček :D

Tazinka
Tazinka napsal 06.08.11 v 18:39

Ahoj, jsem současná majitelka tohoto stroje. Spokojenost nade vše, akorát sme ho s přítelem malinko poopravili (teda spíš přítel, já tam byla jen jako dozor ). Žárovky už nespaluje, stačilo prohodit pár drátků a problém byl vyřešen. Pak následovalo narovnání stupaček lešeňovkou a čištění výfuku, takže má daleko lepší zvuk. Dále sme připevnili výfuk, který tam zrovna moc nedržel. Mě se podařilo s ním krešnou (špatná kombinace spojky, brzdy a plynu v zatáčce doprava na polňačce ), tak se mi ulomila kulička na přední brzdě, ale to je jen kosmetická vada. Molinko z nádrže kapal benzín, tak sme ji sundali a zjistili, že je zalátaná gumoasfaltem. Původní plán bylo očistit ten asfalt a zavařit to céóčkem, ale díry byly hodně velky, takže nádrž stále kapala. Nakonec sme sehnali za 3 kila druhou. Momentálně je obroušená a připravená k nastříkání na zeleno.

Jedinej problém co máme sou blinkry. Nejdříve sme mysleli, že to bude přerušovačem, ale nejspíš se při tom krešu něco pohnulo v elektrice. Nejdřív při zapnutí zapalování tikaly. Pak sme zkusili přerušovač druhej, nejprve svítily oba, ale pak už jenom pravej...

cheetos
cheetos napsal 01.08.11 v 18:30

nevím očem to mluvíte.Jste první dvy kteří měli se simakem problemy,podlemě je to super stroj,o ktery když se člověk dobře stara tak jezdi výborně

Aleš-ák
Aleš-ák napsal 26.07.11 v 12:15

no koukám ,že si na tom byl docela podobne jako já z tím modrým siflem,tak ti přeju at při výberu nové moto se už nespálíš ,udelal si dobře že si toho sifla prodal
10b..

Více komentářů



TOPlist