Nejlehčí, nejpohodlnější, poslední opravdovej superbike. :)
Recenze
Motorka na který se dá jezdit do práce i na dlouhý vejlety.
Každej rok se s ní vydávám tak na 2000 km trip a jde to v pohodě. Jasně že člověka po celým dnu bolí všelicos, ale oproti novejm sportovním litrům je to s tímhle prostě pohoda.
Spousta lidí mi říkala že Honda dělá motorky bez charakteru. Podle mě sou to kecy. Každej jezdí jinak a každej má jiný požadavky. Já jsem s tímle fárošem naprosto spokojenej. Výkonu má dostatek a jako hlavní přednost bych řekl je zátah odspodu. Vím, že to asi zní divně u řadovýho čtyřválce, ale opravdu ten motor krásně táhne už od 3500 otáček. Oproti ostatním (např R1 2003) prostě táhne i ve středních otáčkách. Člověk to pak nemusí tolik točit aby se pěkně svez. Jasně když chcete krev tak je možný ho poslat na každej kvalt do omezovače, ale to jde pak rapidně nahoru spotřeba a rychlosti jsou minimálně 3 násobkem těch povolených :). Při normálním ježdění se pohybuju cca mezi 7 a 8mi litry na 100. Pokud začnu bláznit tak se dostanu i na 9,5 litru. A naopak, když jedu delší štreku a nehoním to tak jedu za 6 litrů. Mám teď najeto 50000 a všechno funguje v pohodě. Podvozek je plně nastavitelnej a motorka je díky její nízký váze a dobrý geometrii perfektně ovladatelná.
Mám na ní karbonovou koncovku LeoVince, K&N filtr, tlumič řízení Matris, racing plexi FFabbri, ukazatel zařazený rychlosti od Starline. Každýmu bych tohohle fároše doporučil. Navíc díky jejímu stáří jsou už za pěkný peníze, který si může dovolit hodně lidí.
Jediným záporem, na který jsem po dlouhým rozjímání přišel je, že v létě docela dost "topí". Nedej bože s ní jet někde v 30 stupňovým vedru přes zacpaný město, nebo někde v zácpě, kde se nedá předjíždět. Člověk má pak pocit, že ta motorka mu pod zadkem hoří.
Celkově prostě povedenej stroj a basta :)
Tak takovýhle batůžek jsem ještě neviděla
pekelný stroje
Fároškovi jedině desítku
10b
Díky všem za hodnocení