PROFIL MOTORKY

Suzuki RM 250 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník markriha
Vloženo 14.7.2011
Aktualizováno 7.3.2012
Zobrazeno 7 234x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 12 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jirka147
jirka147 napsal 27.12.12 v 12:17 9b.

lukš.
lukš. napsal 01.11.11 v 16:29

Máš to krásně popsaný a obdivuju tvou trpělivost ale když už jede tak JEDE

markriha
markriha napsal 31.10.11 v 19:47

Brašu, takže jak jsem slíbil: utahovací moment hlavy (6 matic) pro RM 250 r.v. 1993 - 1995 = 23 - 27 Nm, pro valec (4 matice) = 36 - 40 Nm. Myslim ze tohle by Ti mělo stačit :).. Osobně bych si dal hodně bacha na to, jakým klíčem to budeš utahovat. Pokud máš nějakou paštiku, rozhodně nastavuj tu spodní hranici, víc utáhnout to můžeš vždycky! Předpokládám že se jedná o momenty nenamazaných suchých závitů.

markriha
markriha napsal 31.10.11 v 11:52

Zdar. Reknu to takhle: protoze Suzuki narozdil treba od Hondy nepouziva tesneni pod hlavou ale pouze O-krouzky.. kdyz jsem ja motor skladal tak jsem to utahoval na cit (pac jsem jeste nemel zadna moudra k ruce), coz je pochopitelne subjektivni mira Nm :). Ale pokud chces po me cislo, tak se Ti dnes podivam do Clymera a dneska Ti to sem hodim. Jinak kdybys chtel vedet cokoliv z teto literatury:

http://www.amazon.co...Manual/dp/B0034FC0VU

... tak staci napsat. Jinak nezoufej a opravuj. Ja teda jeste nejsem na konci, pac si ji chci vyslechtit k dokonalosti, ale mam za sebou prvni sezonu a motorka funguje jak svycary. Bez jedine zavady... uzasnej stroj a podotykam ze s ohledem na konstrukci vsech japonskych dvoutaktu az do ted je tento motor spolu s posledni generaci motoru od Hondy (kterej je paradoxne uplne stejnej...po roce 2003 objevena amerika) nejlepsi a nejvetsi drzak!! Omlouvam se za pozdni odpoved, pokud chces komunikovat bez prodlev, pak na markriha@email.cz.

pepicek58
pepicek58 napsal 24.10.11 v 20:18

koukam že máme hodne podobný problémi :D jen bych se chtel zeptat na jaký moment dotahuješ hlavu?

honzabiker
honzabiker napsal 19.07.11 v 09:28

Dobrá práce

Honza-K
Honza-K napsal 19.07.11 v 08:56

Pěkný... Opravdu není nic horšího, než motorka po někom, kdo nemá o údržbě tušení. Setkal jsem se s tím několikrát a člověk vždycky žasně, co jsou lidi schopný udělat na motorce za prasárny... A nejlépe pak inzerujou "původní, originální" stav... Ala máš teď to máš hezký a životnost dvoutaktu je většinou poměrně dlouhá, tak ať to drží.

markriha
markriha napsal 19.07.11 v 00:28

Musím říct, že když tenkrát lehlo to zapalování, byl jsem rozhodnutej jí dát pryč, pač už mi sr.la. Ale když potom chytla, nebylo co řešit. Pak se mi jí, chudinky zželelo a řekl jsem si že udělám dobrej skutek, že to taky s tou zvěří neměla jednoduchý, tak jí vyšlechtím a nechám si jí na dožití. Letos pomaloučku chystám další posun, asi to budu dělat až v zimě. Nový ráfky excel na nových výpletech, dozadu přijde nový náboj, pač tenhle je regulerně vypraskanej (ježdění na volných drátech) a na nový ložiska. Ale to už jsou maličkosti. Když si člověk může už o víkendu zajezdit, tak to šlechtění už nikam nespěchá :) . Ale jak budu mít fotky, hned je sem přidám.

Cíba.
Cíba. napsal 18.07.11 v 20:37

ta by šla, mrcha japonská ale ne vážně, jseš borec, teď budeš mít naprostej klid páč už se tam nemá co posrat podle tvýho popisu

TonyR
TonyR napsal 17.07.11 v 18:38

Tak to je mazec, gratuluju k pevným nervům, já bych tohle asi nerozdýchal. Tak ať jezdí a hodně dobrých zážitků v sedle

markriha
markriha napsal 14.07.11 v 23:01

Díky, budeme se oba snažit

Sendy
Sendy napsal 14.07.11 v 22:44

Tak tomu se říká "Danajský dar". Tvůj komentář mluví za vše. Tak ať ti za tu vynaloženou námahu a vyhozené peníze aspoň dobře a dlouho slouží. A pozor na ty zlomeniny



TOPlist