Pro někoho cesťák, ale pro mě navždy supersport, který má co nabídnout a myslím si, že ani vzhledem tolik nezaostává :)
Recenze
Začátky: Konečně se naskytla příležitost si koupit pořádný stroj a hlavně 4T. Ze začátku jsem měl jasno, buď GSXR 600 nebo CBR 600. Jelikož věkem nedosahuji na řízení těchto krásek, tak jsem obvolal zastoupení značek a Honda mi vyhověla se stažením výkonu (vím, že se to moc lidem nebude líbit, ale snažte se vcítit do mé situace ), takže bylo zvoleno.
Našel jsem jednu za dobrou cenu a tak se jelo na výlet 23.12.2010, cesta byla v pohodě a jeli jsme domu s CBR na káře. Už při prohlížení jsem věděl co bude jinak...Bohužel na dálnici za Mladou Boleslaví nám prasknul rozvoďák u auta a motor se potkal...tak jsme stáli 4 hodiny než přijel náhr. odvoz...domu jsme se vrátili 24.12...opravdu krásné Vánoce :-/
Další dny jsem ji hned rozebral a zjistil, kde jsou další problémky...byly vůle v kolech, tak jsem dal nové ložiska a paráda. Barvené svody, komplet vyměněná brzdovka a bude to chtít ještě desky. Dál jsem musel vyměnit řidítko a přepínač, jelikož byla padená na obě strany.. :-/. Musel jsem koupit pneu a ovladatelnost uplně někde jinde . Nový vzducháč...původní prasklý a dostával se k sání prach.. . Lak stál taky za nic, takže se zapracovalo a s nějakými doplňky, jako madla, samolepky, tankpad a proužky na ráfcích paráda - jinak odstín je Ferrari F430 Později ještě olej, rozvody a ventily, ale ty už si sám dělat nebudu
K moto: Musím říct, že je to uplně něco jiného. do zatáčky se musí opravdu využívat váha celého stroje i jezdce. Brzdí to slušně, ale při jízdě na R1 to bylo zase o něco lepší. O výkonu psát nebudu, jelikož je to všem jasné oproti mým bývalkám . Přední vidlice má tvrdost tak akorát, ale u zadku to chce poladit...v zatáčce při výší rychlosti s kolenem u země trochu houpe, jinak stabilita s novými pneu je parádní . Dost mi vadí, že nevím kolik je v nádrži benzínu a vždy je potřeba si pamatovat stav km. Výhodou a zároveň nevýhodou je ocelový rám (pevnost/váha). Nahradím zrcátka, jelikož v těch co jsou namontovány vidím z 90% rameno a zbytek vozovka .
všechny drobný nedostatky budu postupem času řešit..
Je to moje nová láska a doufám, že se s ní nebudu chtít jen tak rozejít
Najeto 1100Km a zatím bez sebemenšího problému a hodně rychle se dostávám do dění kolem ní
Přední michelinka výborná...byla už za hranou a držela co to šlo , ale zadní trochu ztrácí při větším akcelerování na výjezdu, ale celkově spokojenost a myslím si, že k této moto patří hodně chvály .
Hodně se píše, že odchází regulátor dobíjení, tak jsem zvědav, jak dlouho to vydrží a zda vůbec odejde do věčných lovišť .
Časem přijde výměna výfuku, protože kamarád, co má tu modrou na fotce, tak při porovnání spotřeby na stejnou vzdálenost a styl jízdy, tak mu to sežralo o 1,5l méně na 100km a to je dost...no prostě vykuchanej origoš nic moc..beru v úvahu rozdíl v nastavení karburátorů, ale nemělo by to být o tolik.
Krásně jí sednou delší cesty a cestovní tempo...opravdu jsem si to užíval a cesta utíkala parádně :-)
Původní zrcátka vyměněna za sportovní a super...ten rozhled je podle představ a černé plexi vyměněno za čiré :-)
20.7.11 - nové brzdové destičky, vyměněn olej+filtr, přenýtován výfuk (byly volné nýty)
Zakoupena nová kombinéza(stará) a v plánu je 300ZGH Hořice 2012...snad si splním sen a stanu se účastníkem :-)
Fakt pěknej kousek! Hodně šťastných km..
na svoje roky vypadá krásně a ta fotka v zrcátku nemá chybu
pěkná, sice má svoje roky, ale věřím že účel plní na jedničku , jak se tak dívám pěkně se o ní staráš a chci se zeptat proč mě zavídíš moto?
Nádherně Ti F-ko pozuje na fotkách a nádherně Ti jede Jste sladěná dvojka jako jedno body 10 bodů
super masinka