Vlastník | HAPO | |
---|---|---|
Vloženo | 22.4.2011 | |
Aktualizováno | 13.3.2016 | |
Zobrazeno | 13 953x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
Vlastník | HAPO | |
---|---|---|
Vloženo | 22.4.2011 | |
Aktualizováno | 13.3.2016 | |
Zobrazeno | 13 953x |
skvělý popis údržby/závad moto. Barva je prostě esence 90.tek
No mimo té šílené barevné kombinace, která v té době prostě taková byla tak takovej výpis servisních úkonů tady nemá snad nikdo. Tak za to máš plnej počet
K poznámkám K-F: Ale prd dovoz. Tak max. z Japonska k dealerovi Yamaha. Koupeno v prodejně ofic. Yamaha od prvního majitele, který to tam po dvou letech zpátky "odstavil" jako ojeté... S cca 10 a půl tis. km. Těch dalších asi 140 tis. km jsem na tem narajzoval sám... Barva mě rozežírala asi dva roky, co jsem se na ni chodil občas dívat (na jednu stranu jsem ju moc chtěl a na druhou jsem si přál, ať mě už netrápí a někdo ji konečně, za tenkrát poměrně dost peněz, koupí...) a nakonec se horko-těžko přesvědčil, že ona za to stigma vlastně nemůže a na to to nebude jezdit, že ... Celkem by mě zajímalo, kde je v současnosti její konec nebo kolik už má na hřbetu...
Naprosto fascinující výpis servisu a podrobností, a klobouk dolů před panem majitelem. Ale mám dvě poznámky. Za prvé, koupeno jako ojeté, a to nejspíš dovoz, tzn. že km +cca 50-100tis?. Za druhé, ta barva mě vždycky ničila a nikdy nepochopím, že to někdo pustil do výroby.
Pro JurassMo a i další čtenáře: Myslím si, že nastavení, resp. vývoj dílů na výdrž je u tohoto jednoválce dost dobrá a veškeré pozdější problémy pramení z charakteru jednoválce, má velký zátah z nízkých otáček a v určitých otáčkách také dost vibruje - k vylomení zubů 5 rychl. st. mohlo dojít klidně i o několik desítek tisíc km později (dost často jsem z nízkých otáček na 5. bral za plyn), stejně tak vydřené uložení osy klapky v karburátoru trpící podstatně víc než u víceválců velkými vibracemi...
Maras! Dobré info, díky za něj. Jinak jde vidět, jak jsou ty motorky nastavené - na 100tis. km a pak se všechno postupně kurví.
Perfektní prace
Jo jo pěkná tenerka samozřejmně 10b
Super! Taky si to tak píšu jen ještě nemám tak nalitane. Snad me ty problémy po 100000km nepotkaji jak tebe.Už ji mám přes 11let 660 a r.v.91.Jinak dobra motorka.
perfektni zpracovani zavad a uprav
tenerka s uctihodnym najezdem, at jezdi stale tak dobre
Neuvěřitelný životopis a ukázka toho, co tento stroj dokáže. Paráda
kvalitní a poctivý zápis servisu
Doufám, že můj motor vydrží taky tolik Zrovna se chystám na výměnu oleje, tak jsi mně pomohl s rozhodováním mezi 10W a 20W
tak tady pověsím taky 10.tku a ten životopis že hodně výstižný ,jsi fakt dobrý žes u ní vydržel tak dlouho,já pořád něco hledal co mě chytne a už delší dobu vím že to bude právě návrat k enduru a pro mé potřeby kdo ví možná že i xtz bude fajn
jasných 10b. za ty km a vyčerpávající popis!
Dobrý...fakt dobrý Pamatuji si jak jsi psal do motocyklu zkušenosti majitelů XT600.Od té doby jsem o tobě naslyšel ale tohle je bomba. Ať slouží dál
No to je paráda, to je deníček. za 10b a ať slouží nadále
To je přímo román ... to teda taky smekám za 10b pro babičku Téneré
To je životopis mašiny 10b jasných, smekám Kde jsi všude byl?
No není co dodat! Reklama jak vyšitá!
luxusní servisní knížka
Jdu bulet, dojal jsi mě
A kam jsi jí všude vyvezl?
Nebo spíš kde jsi nebyl
10b
No klobouk dolů tedy helmu.
Tak to smekám, lepší životopis motorky jsem ještě neviděl
Ten životopis je fakt namakaný!!!
Tak tohle už je srdcová záležitost!! Tak ať slouží do skonání světa!!
tak tohle zasluhuje úctu a je to za deset
S tak pečlivým "chorobopisem" jsem se ještě nesetkal Je z toho vidět, že se má s tebou TENERKA fakt dobře Jsou to poctivé a universální stroje a těm, kteří na nich jezdí a starají se o ně musím vždycky nasázet plný počet bodů
Konečně jsi sem napsal ty svoje bohatý zkušenosti s Ténérkou..
Taky smekám,to jsem teda proti tobě amatér a začátečník jinak pěkné poctivé enduro ...za 10b
Poctivej nájezd, to teda klobouček dolů.
Servisní deník máš jako Jarda Šíma.