Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 135000,- včetně z. kufru a výfuku Laser |
Spolehlivý a pohodlný cestovatel s nenáročnou spotřebou, údržbou a obsluhou.....
Průměrná v terénu....
Moje úpravy |
Viz životopis |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | Dle opotřebení 0,0 - 0,5 l |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový páteřový jednotrubkový (horní nosný ovál zároveň jako nádrž oleje) dole otevřený. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Použité destičky | Jak kde co zrovna měli..... |
---|---|
Úpravy motoru | Viz životopis |
Použité pneumatiky | Barum ED-9T Enduro, nyní Mitas E-07) |
Úpravy podvozku | Přelakování pružiny z. tlumiče na růžovo |
Úpravy brzd. systému | Odvrtání z. brzd. kotouče - větší počet děr z důvodu úspory hmotnosti neodpružených a rotujících hmot.... |
Obecné
Moje závady | Viz životopis |
---|
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 300 - 450 km |