renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW HP2 Enduro (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr-RSV
Vloženo 21.2.2011
Aktualizováno 15.3.2014
Zobrazeno 22 515x
HODNOCENÍ PROFILU OD 68 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 27.09.2011, Uskutečněno: 27.09.2011, Stav tachometru: 20400 km, Zhlédnuto: 11x


Motorka byla po pravidelném servisu ve 20 tisících, tak jsem se domluvil s bráchou, co má Subaru WRX STI, že bysme mohli na letišti natočit nějaké driftovací video. Já jsem jel tentokrát na drapákách, protože jsme chtěli udělat s bráchou menší experiment ve sprintu. Na asfaltu se na mě s STI nechytá (on má stovku až kolem 4,5s), ale co když bude HP2 na nerovném travnatém povrchu? Subaru tedy startovalo na letištní ploše a HP2 na trávě podél. Z nuly STI vystřelilo jako blesk, kdežto HP2 hrabala na místě (obuta starší C-02) hned po přidání trocha plynu. Starty na dvojku nešly vůbec. Takže jedničku jen polechtat, hned dvojka, trojka a plný knedlík. Motorka hrabala až do stovky - to už mělo STI náskok slušných 20 m. Jenže Letištní dráha je dlouhá a od stovky začala HP2 estéíčko dohánět. Poslední pohled na tacho byl při 150 kmh a pak už jsem se musel soustředit na řízení. STI jsem začal dohánět a odhadem jsem mohl dosátnout rychlosti kolem 170 kmh - odpovídala by tomu i vytočená pětka, která na asfaltu dělá 200 kmh. Do cíle jsem dojel v závěsu asi 10 m za Subaru, což celkem jde - na to že má stálou čtyřkolku a přes 300k v úpravě Prodrive. Brždění ze 170 na trávě bylo překvapivě v pohodě - přední kolo se zarylo do povrchu a nemělo tendenci vubec uklouznout. Tlumič řízení jsem pro jistotu nastavil na větší tuhost - motorka při takové rychlosti hodně poskakovala a řízení bylo neklidné. Pád byl jen jeden drobný, kdy jsem na louce přetočil na dvojku drift - škody nulové. Zítra sestříhám nějaké video z celého dne, ale jsou tam především auta.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna brzdových destiček.

    Výměna původních destiček Bendix za origo Brembo. Rozdíl jde hodně poznat, už jen v tom, že nové nezajeté Bremba brzdí stejně dobře, jako zajeté Bendix. Jak si to pomalu sedá, tak se to ještě zlepšuje. Kotouč je také Bre

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 15.03.2014
    Uskutečněno: 15.03.2014
    Tachometr: 32000km
  • Can-Am Renegade 1000 X xc

    Opět se mi dostala do rukou tato hračka, tak jsem neodolal a trochu ji protáhl na místní trati...

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 01.07.2013
    Uskutečněno: 01.07.2013
  • Pravidelný servis 5000 km

    Na jaro mi zase vytekla pravá vidle. Myslím, že to dělá kvůli opotřebovaným pouzdrům - jakmile motorka stojí přes zimu, tak trubky ve vidlici vytlačí gufero, které pak začne propouštět olej. Pouzdra jsou objednány nové (

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.05.2013
    Uskutečněno: 22.05.2013
    Tachometr: 30700km
    Komentářů: 1x


TOPlist