Motorka byla po pravidelném servisu ve 20 tisících, tak jsem se domluvil s bráchou, co má Subaru WRX STI, že bysme mohli na letišti natočit nějaké driftovací video. Já jsem jel tentokrát na drapákách, protože jsme chtěli udělat s bráchou menší experiment ve sprintu. Na asfaltu se na mě s STI nechytá (on má stovku až kolem 4,5s), ale co když bude HP2 na nerovném travnatém povrchu? Subaru tedy startovalo na letištní ploše a HP2 na trávě podél. Z nuly STI vystřelilo jako blesk, kdežto HP2 hrabala na místě (obuta starší C-02) hned po přidání trocha plynu. Starty na dvojku nešly vůbec. Takže jedničku jen polechtat, hned dvojka, trojka a plný knedlík. Motorka hrabala až do stovky - to už mělo STI náskok slušných 20 m. Jenže Letištní dráha je dlouhá a od stovky začala HP2 estéíčko dohánět. Poslední pohled na tacho byl při 150 kmh a pak už jsem se musel soustředit na řízení. STI jsem začal dohánět a odhadem jsem mohl dosátnout rychlosti kolem 170 kmh - odpovídala by tomu i vytočená pětka, která na asfaltu dělá 200 kmh. Do cíle jsem dojel v závěsu asi 10 m za Subaru, což celkem jde - na to že má stálou čtyřkolku a přes 300k v úpravě Prodrive. Brždění ze 170 na trávě bylo překvapivě v pohodě - přední kolo se zarylo do povrchu a nemělo tendenci vubec uklouznout. Tlumič řízení jsem pro jistotu nastavil na větší tuhost - motorka při takové rychlosti hodně poskakovala a řízení bylo neklidné. Pád byl jen jeden drobný, kdy jsem na louce přetočil na dvojku drift - škody nulové. Zítra sestříhám nějaké video z celého dne, ale jsou tam především auta.
Vlastník | Petr-RSV | |
---|---|---|
Vloženo | 21.2.2011 | |
Aktualizováno | 15.3.2014 | |
Zobrazeno | 22 515x |