Motorka má za pět let své existence najeto teprve 20 tisíc a to jsem svých 8 tisíc najel od jara . Bylo už na čase jí dopřát trochu toho servisu. Takže olej v motoru, olejový filtr, převodový olej, olej v kardanu, seřízení ventilů, 4x svíčky, výměna komplet kapalin a dobití baterie, která už pomalu dává vědět, že odchází do věčných lovišť. Gufera ve vidlicích i s olejem už máme za sebou v létě, takže snad bude na nějaký čas klid.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Výměna původních destiček Bendix za origo Brembo. Rozdíl jde hodně poznat, už jen v tom, že nové nezajeté Bremba brzdí stejně dobře, jako zajeté Bendix. Jak si to pomalu sedá, tak se to ještě zlepšuje. Kotouč je také Bre
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 15.03.2014 |
Uskutečněno:
| 15.03.2014 |
Tachometr:
| 32000km |
-
Opět se mi dostala do rukou tato hračka, tak jsem neodolal a trochu ji protáhl na místní trati...
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 01.07.2013 |
Uskutečněno:
| 01.07.2013 |
-
Na jaro mi zase vytekla pravá vidle. Myslím, že to dělá kvůli opotřebovaným pouzdrům - jakmile motorka stojí přes zimu, tak trubky ve vidlici vytlačí gufero, které pak začne propouštět olej. Pouzdra jsou objednány nové (
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 22.05.2013 |
Uskutečněno:
| 22.05.2013 |
Tachometr:
| 30700km |
Komentářů:
| 1x |