renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kuliomario
Vloženo 31.10.2010
Aktualizováno 24.5.2018
Zobrazeno 9 978x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


První projížďka a pocity jakobych ji už někdy řídil, ačkoli jsem nikdy nic neřídil (krom max 20km pionýra do tý doby), sedla mi jak prdel na hrnec a bylo rozhodnuto, do začátku výborná volba.

Více fotografii

První dojmy - První projížďka a pocity jakobych ji už někdy řídil, ačkoli jsem nikdy nic neřídil (krom max 20km pionýra do tý doby), sedla mi jak prdel na hrnec a bylo rozhodnuto, do začátku výborná volba.

Recenze

Jako úplnej začátečník, kterej za celej život najel max 20km na pionýru a to ještě někdy 8 let před autoškolou rovnou na neomezenou motorku, jsem uvažoval o 125ccm Varaderu, vzhled super a pro mě výkon pocitově dostatečnej, ale všichni mi řikali, že to bude utrpení, že se mi to jen zdá, že mi to bude stačit a taky že měli pravdu! Do začátku minimálně 500ccm, když nejsi kokot, tak klidně víc, jak už hodněkrát zaznělo, neni to o objemu, ale o tom co má kdo v hlavě a když nemam zkušenosti, tak tam prostě toho plynu nebudu srát tolik, aby mi to ujelo pod prdelí nebo smýklo v zatáčce. Chtěl jsem něco, co odveze v pohodě 2 lidi v pohodě (jako v pohodlí bez bolavý prdele a zad) a nebudu muset chodit pro výkon do vysokých otáček, závodní motorky šly tedy hned z kola ven. A to taky hlavně proto, že je nutno se o ně dobře a často starat, aby šlapaly dobře, časý výměny a seřizování čehokoli a to jest pro mě nereálný, protože bych na to neměl čas, takže další věc byla, aby měla delší servis intervaly a nic moc se na tom nekazilo. Jako první mi do oka přišla Honda CB500, prej spolehlivej nesmrtelenej motor a do začátku ideální, inu, začal jsem projíždět motoinzerci a tipmoto a narazil na jednu slušnou u Prahy, tak jsem se tam vydal a jelikož vim, jak to chodí, nečuměl sem na to, jestli byla padená nebo ne a nechal si nastartovat motor, zda bude dělat něco co by neměl a zkusil ji projet, jestli neni křivá. Jenže i když zvuk hezký a moto taky, tak na mě, i když sám sem malej, byla hrozně malá a pro můj pocit sucha a bezpečí nedostačující. Takže jsem zatnul zuby a musel říci, že ne e a odjel bez moto domů hledati dál, můj pocit o velikosti objemu do začátku šel postupně stranou a začal jsem koukat i po nějakých 6kilech, doporučovali mi Horneta, Transalpa. Hornet pro mě do začátku moc výkonu a hlavně mi učaroval ten Transalp, takže ani Hornet nebyl to pravý - nechtěl jsem vysokootáčkovej stroj - moc velká údržba a pro nezkušenýho lamu přes moto špatný. Takže jsem začal čučet po netu po nějakým Alpu, pár jsem jich našel, ale všechny hrozně daleko ode mě, což se mi nechtělo tam jet jen proto, abych si vyzkoušel, jak se na tom jede a tak jsem kouknul po bazarech, zda nějaký nemá tuhle moto a našel jsem jen jeden, který měl ale novější verzi, která už byla za okolo 100 tis. a to taky ne e. Moje finance byly max do 50 tis. a to už za hodně slušnej kousek, spíš něco do 40 tis. Ale pak sem z ničeho nic zabrousil na značku BMW a našel F650 libovej kousek nedaleko ode mě a po pokecu s kámošema, co moto prodávaj, mi ji jednoznačně doporučili, že je to super stroj, ačkoli jednovál, ale pěknej a držák, když se o něj dobře staráš. Inu, bylo jasno, zavolal jsem na inzerát, zda můžu přijet, sedl do auta a za hodinku už jsem na bramboru koukal u pána v garáži. Oproti CB500 2x tak velká, což ve mě umocnilo ten pocit, že tohle je ta pravá. Pán moc vstřícnej, nechtěl po mě nic, půjčil mi svou bundu a ať se projedu, tenhle přístup se mi fakt líbil, ale taky nevypadam jako žádnej grázl a taky jsem se choval slušně, takže se neměl čeho bát. Pán si koupil litrovýho Varana a tak se tohohle potřeboval zbavit, cena oproti jiným inzerátům taky libová. Samozřejmě, že moto byla padená a vidět to na ní je, ale na to se nehraje, důležitý bylo, že motor šlapal jako hodinky a moto jela rovně a nikam mi netáhla, když jsem na to sednul, měl jsem oproti tý CB500 fakt super pocit, že fakt sedim na pořádný motce, posez suprovej, pohodlnej, krásně ovladatelná, prostě jsem měl pocit, jakobych ji už někdy řídil a měl s ní nalítáno hodně km. Celej natěšenej jsem ji pánovi vrátil a odjel, že se rozhodnu a dám mu do druhýho dne vědět, jenže pak jsem si řekl nad čím se vlastně budu rozhodovat, páč mi ji může někdo mezitím vyfouknout, což se málem stalo - viz dále. Takže jsem ještě hodinu po odjezdu zavolal, že ji beru a druhej den si pro ni sjedu a tak se taky stalo. Domů sem si ji přivezl bez problémů, celou cestu asi 60km jsem se s ní ještě trochu víc sžil a měl jsem ten pocit, že jsem neudělal špatně, super cena, super moto, co víc si přát. Na evidenční kontrole tam přijel jeden maník, co tam pracuje a hned, že je to pěknej stroj a že mu jeden podobnej nabízel jeden jeho známej a málem si pro něj jel, ale že to nestihl, páč mu ji někdo (já) vyfoukl, když jsem se ho zeptal, odkud ta moto měla být, tak bylo jasno, že je to ona, ale to štěstí jsem měl já. Všechno proběhlo hladce a po přepisu na mě jsem už mohl v klidu jezdit a teď něco o bramboře:

Vyhlášena je malou spotřebou a to je fakt, pokud jezdím předpisově, tak pod 4l/100km, což dělám a z 90% jezdim pod svoje možnosti, což mi vůbec nevadí, brzda provozu nejsem, ale do zatáček to neklopim, nikdy nevim, co tam může bejt a zatím ťuk ťuk ani jeden pád ani položení, taky ji zbytečně netočim, omezovač je někde u 7500, ale já jezdim do 4 tis, ojediněle do 5 tis. (při 3 tis. si tam spokojeně brumlá motor na 90km/h) Máme za sebou přes 3000km za 2 měsíce, a zatím jediná závada je netěsnící gufero vodní pumpy, takže jednou za tejden mi vykape asi 100ml kapaliny (po zahřádí nic neteče, teplem se vše roztáhne a ta minimezírka se ucpe sama), což zatím neřeším a dolejvám destilku a příští sezonu opravím někde, kde si budu jistej, že se k moto chovaj hezky a neserou na to, což je dneska problém. Další výměna příští sezonu bude minimálně zadní guma, ta už je sjetá dost, ale tuhle sezonu ještě v klidu vydrží, hlavně při mým pohodovým stylu jízdy. Ačkoli celá moto váží přes 200kg, ovladatelnost je fakt super až na občasnou potřebu vycouvat a to potom stačí mírnej kopeček ze šutrů a moc se nehnu. Vyhřívaný hefty jsou taky super věc, na první polohu hřejou jako že nehřejou, to je přes rukavice moc necitelný, ale asi tak nějak udržujou tu teplotu 20 celsiu, ale na druhou polohu už to i přes rukavice a 10 celsiu a jízdě klidně okolo 100km/h pálí do rukou, takže nějakých 40 a víc celisu z nich leze a to je pak fajn. Plexi odvádí vzduch slušně, ale při vyšších rychlostech nad 110kmh je lepší se trochu sklonit, ale občas jsem měl pocit, že by ta moto mohla být ještě těžší, protože při těchto rychlostech s ní vítr docela mával pocitově a po silnici plavala, ale to jsem tu už párktát četl, že to je normoš, prostě tyhle 6kilový endura jsou pro jízdu po dálnici apod utrpení, což je fakt. Při jízdě na litrovým Stromu jako spolujezdec i při 160km/h je to pohodička a motor se nijak netrápí. U toho 6kila hrozně chybí 6ka, protože 5ku točit u 5tis aby to jelo 130 se mi nechce - když mi řekl předchozí majitel, že s tím jel 170, tak to musel být někde u omezovače a motor dostával asi slušně zabrat, což u mě nikdy tolik nedostane, starám se o to tak, že moto nevytáčim a jezdim pohodovku aniž bych byl brzdou provozu. Motka je vybavená maximálně už od koupě - padáky, kufr i postranní brašny, ale ty jsem tam nedával, zas tolik necestuju a v tom kufru se převeze hafo věcí, takže spokojenost. S přítelkyní jsme v klidu dali výlet okolo 200km a až na bolavý prdele sme si na nic nestěžovali :) S bramborou jsem hodně spokojen a až na zmíněnej problémek s guferem jezdím a jezdím a jezdím. Jediný, co mi občas rozhodí na silnici, tak jsou idioti, co se lepí s autem metr za mě a nebo mi předjedou v zatáčce, bych vraždil, ale dycky se to snažim řešit tak, že pokud to jde tak sám uhnu nebo dam znamení, ať si jede a já si jedu v klidu dál pohodovku do 100km/h. Slohy nebyl muj koníček, takže sorry za dlouhej nudnej výblitek a hodně šťastných km bez nehod a žádnej spěch, něni důležitý ztratit v životě minutu bezpečnější jízdou ale život v minutě.

1. větší výlet na GG s mazlíkem
Výlet na GG 2011

2. větší výlet po Evropě s mazlíkem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tory
Tory napsal 14.04.19 v 11:07 9b.

Nádhera Také jsem zvolil tuto krásku a myslím, že jsem neprohloupil.. ? Mnoho pohodových kilometrů.. ?

Kolja92
Kolja92 napsal 09.07.15 v 11:40 10b.

Zdar! Teď za pár dní si pro ji jedu a nemohu se na ní dočkat! Super recenze!

jpobo
jpobo napsal 27.02.14 v 08:10 10b.

zdar, je to s ní přesně jak píšeš, ať slouží...

Boro65
Boro65 napsal 31.01.14 v 21:02 10b.

Boro65
Boro65 napsal 31.01.14 v 21:02

Pekne popsana motka, vidim na videu ze i brasny se hodily super! Stejny nazor na Fko.

Více komentářů



TOPlist