renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ondrara
Vloženo 25.12.2015
Aktualizováno 16.5.2016
Zobrazeno 4 656x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Spolehlivá, úsporná, pěkná, prostě motorka vhodná pro uživatele, který hledá svezení bez starostí...;)

Motorka koupena od FIRMA:Motobazar Rakovník - Vít Danaj (Ra

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: BMW je líbivější, motor Rotax 650 osvědčený...
Jawa 650 Dakar: Zatím vysoká cena ojetin, zápornější zkušenosti jejich uživatelů oproti BMW F650/Aprilia Pegaso

První dojmy - První dojmy? Těch bylo hodně, hlavně to byla moje první skutečně velká motorka, když nepočítám Jawa 350/634, která se v dnešní době už jako velká ani nedá počítat... :) Ten největší dojem samozřejmě výkon, pro mě dostačující, všechny zákonné limity snadno dostihnete a víc nepotřebuji, nic překračovat a porušovat nechci, chlap od rodiny by na tuto ani neměl pomýšlet.. A druhý největší dojem je ten, spotřeba, než jsem si tuto motorku kupoval, tak jsem si pročetl dosti recenzí a velká část uživatelů tohoto motocyklu uvádí spotřebu +-4-5 l/100km, ale co mě čekalo bylo skutečně příjemným překvapením, dotankováváním do plné nádrže, jsem zjistil průměrnou spotřebu 3,6l/100km a to je na terén tady v okolí hodně dobrý výsledek, ať jedeme kam jedeme, tak téměř vždy musíme překonávat různá převýšení, časté řazení...

Recenze

Jelikož nyní pospíchám ,recenzi doplním časem, ale v rychlosti tu shrnu to nejpodstatnější... Proč jsem si vybral tento stroj? Celé roky jezdím na skůtru, který beru především jako dopravní prostředek, rozhodně jeden z těch nejpříjemnějších jaká dnešní doba nabízí, není nad to být v kontaktu s čerstvým vzduchem, soběstačný,... Ale to, co mě celé roky chybělo, je to výletění, vždy jsem byl ten typ člověka, co v 15ti usedl na svůj první motocykl, v té sobě Simson S51 Electronic a vyrazil na celodenní toulky českou krajinou, když jsem trošku povyrostl, přesedlal jsem na větší Jawu 350/634 a dělal totéž... Bohužel má Jawička při jedné této jízdě lehla komplet popelem, zřejmě závada na elektroinstalaci, byl jsem dlouhá léta bez velké motorky, sice jsem jezdil na skůtru, ale to nebylo ono, na ty větší výlety A tak jsem trávil dlouhé večery pročítáním recenzí, testů, zkušeností motorkářů a snil si o novém motocyklu, jenže, člověk má už rodinu a tak nemůže koukat jen sám na sebe, tak jsem se tak nějak smířil s tím,že jednou BUDE, ale kdy, to už je ve hvězdách. Plynul čas, já dál trávil večery pročítáním webu o motorkách, k tomu se přidalo pročítání inzerátů a já si řekl, tak, co kdybych to zkusil se starší motorkou, přece jen to není auto, většina majitelů se k tomu lépe chová, tak by to nemusela být tak riziková koupě jako staršího automobilu. Zabrouzdal jsem na web místního rakovnického motobazaru, kde jsem našel tento motocykl v nabídce a hned mě na něj padl zrak... V tu chvíli to začalo, velké přemýšlení, rozhodování, mám, nemám, co když apod... obvolal jsem pár kamarádů, co mají zkušenosti s tímto motobazarem a ty hned: "Pokud se Ti líbí, tak do ní jdi, ta se tam dlouho neohřeje,a budeš to mít zase od začátku..", tak první otázka odpovězena, ano jdu do ní, BMW a navíc v bílém lakování se mi vždy líbila, ale přece jenom, takže nastalo celonoční čtení zkušeností motorkářů s konkrétním modelem a ráno bylo rozhodnuto, jdu si tam pro ni, zašel jsem, zarezervoval jsem si ji, a za pár dnů byla moje

Po přivezení domů jsem čekal na vyřízení papírů, tak začalo seznamování po technické stránce, zjistil jsem miniaturní prasklinku na pravém víku skříně, kde při běhu lehce rosil olej, no co, řekl jsem si, u ojetiny se nějaké ty mouchy dají čekat, tak jsem se pustil do oprav, důkladné odmaštění víka, zalepení epoxidem s příměsí titanu, zpětná montáž, mezitím byly vyřízeny papíry a šlo se na věc, první zkušenosti s jízdou mě mile překvapily, motorka je stabilní, zátah už od nízkých otáček skvělý, odpružení je seřiditelné, osobně mám nastavené na střed, jízda v terénu je příjemná, jen na bláto by to chtělo lepší gumy... Jediné co bych motocyklu vytkl, tak jsou vyšší vibrace,ale co jsem se dočetl, není to problém jen mého kousku, u tohoto motoru je to normální. Během sezony jsem si ještě sehnal hlavní stojan, bohužel byl bez válečků, které ho drží v okách na rámu, tak jsem musel oprášit své technické znalosti ze SPŠ, nakreslit jejich technický výkres a nechal jsem si je vysoustružit, následná montáž proběhla již bez problémů a na centrální stojan nedám dopustit. Člověk si řekne maličkost, ale ušetří spoustu práce, navíc, nevím zda je to jen u BMW, nebo i u jiných značek, tak na něj dokáže motorku postavit snadno i člověk s výrazně menší silou, stačí pořádně zašlápnout páku stojanu a motocykl tam skočí skoro sám

Tak to je tak zatím vše, jakmile budu mít zase nové zkušenosti, přijdu sem s nimi ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 17.07.17 v 00:31 10b.

Petr_TA
Petr_TA napsal 16.05.16 v 22:15 10b.

Semiš
Semiš napsal 27.12.15 v 17:34 10b.

Pěkná ,ať slouží

spike-cz
spike-cz napsal 27.12.15 v 13:21 10b.

ondrara
ondrara napsal 25.12.15 v 20:44

Díky chlapi

Více komentářů



TOPlist