Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Dobrý průběh výkonu, velice dobrá životnost, velká možnost dokoupení doplňků.
Slabé stránky
Osobně se mě proti ostatním 250 jiných značek zdá těžkopádnější.
Moje úpravy |
Laděné koleno FMF Gnarly, laděná koncovka FMF Shorty, klapky Boyesen, D.I.D ráfky, Pro-tapery řídítka, BRT přední tlumiče |
---|
Terén
Skoky | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Výška | |
Brodivost | |
Ochrana jezdce terén |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Ceny náhr. dílů | |
Ceny servisu |
Jízda
Terén | |
---|---|
Sport |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | hliníkový deltabox |
Motor
Mechanická hlučnost | |
---|---|
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Sport
Použité destičky | keramické |
---|---|
Úpravy motoru | Laděné koleno FMF Gnarly, laděná koncovka FMF Shorty, klapky Boyesen |
Úpravy podvozku | Přední tlumiče BRT |
Obecné
Moje závady | pravidelně se objevuje stejná závada - vůle v ložiskách přepákování a spodním ložisku zadního tlumiče. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Vzduchové filtr Twin-air, jezdím oleje Motul - Transoil do převodovky, 800 do benzínu. |