renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CR 250 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník GSpower
Vloženo 25.7.2014
Aktualizováno 1.2.2015
Zobrazeno 2 851x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Po prvních zkušenostech s XL500R s drapákem je tohle teda velikej rozdíl. Na výjezdy bych bral kratší jedničku. Při výměně řetězovky jsem dal větší rozetu a už se jezdí dobře. Krásně chytá, i rukou. S modernějšíma strojema nemam zkušenost

První dojmy - Zvyknul jsem si okamžitě.

Motorku bych doporučil pro - Je to teda na tratě, ale já jezdím louky pole lesy, chtělo by to kratší jedničku, ale jinak dobrý. Pérování tvrdší

Doplňky na motorce - kryty vík motoru, kryt pod motorem, koncovka doma racing, ráfky excel

Recenze

Po svezení na čtyřtaktech byla jasná volba dvoutakt. Na podzim to bude chtít nikasil a píst. Při koupi v dobrém stavu, jen vůle na ložiskách v zadnim kole. Po pár jízdách začal od výfuku téct olej- demontáž výfuku, prasklina-svaření tigem, při té příležitosti jsem ten vejfuk zrovna vypálil.

Náklady:
vata do výfuku fmf 250
páčka přední brzdy 120
brzdový desky předek 490
vzduchový filtr 330
megatlustá duše + haltr do zadního kola 700
brzdový desky zadek 380
převodový olej 2l
gumy 2x předek, 2x zadek cca 5500
20.10.2014 nikasil strakonice, píst prox, těsnění, pístní čep a ložisko, chl. kapalina atd 11200
20.10.2014 měřič motohodin 600
20.10.2014 ložiska+gufera zadního kola cca 500
29.1.2015 ložiska a čepy kyvky, přepákování a vrchní ložisko tlumiče-porstě komplet 4900
29.1.2015 řetězovka komplet- řetěz čz 2100
29.1.2015 převodový olej 2l
29.1.2015 vyvaření růžku starpáky- už se nedalo pořádně startovat
Ještě mě čeká přední vidle a motorka je jak nová













Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist