Vlastník | parrotek | |
---|---|---|
Vloženo | 31.1.2010 | |
Aktualizováno | 28.12.2020 | |
Zobrazeno | 4 893x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
Vlastník | parrotek | |
---|---|---|
Vloženo | 31.1.2010 | |
Aktualizováno | 28.12.2020 | |
Zobrazeno | 4 893x |
Moc pěkné provedení
motor jsem si dával dohromady sám.objem motoru s pístama wiseco je 358ccm.válce mají litinové vložky a převrtání bylo bez problému.válce z RD400 tam nejdou ,protože RD400 je vzducháč.pořídil jsem si na rdéčko laděné výfuky race exhaust koupené na anglickém ebay a motorka točí 11500 ot/min.musel jsem tryskovat karburátory.místo puvodních trysek 220 jsem na hodnotě 260,ale jehly jsem posunul paradoxně dolu.zatím ladím podle svíček a pocitu z jízdy.budu muset na brzdu to doladit.asi by to sneslo větší karburátory.nyní tam mám mikuni vm 26ss.budu rád za nějakou radu nebo informaci.taky tam už nemám filtr box,ale košíčky.bojím se ,abych motorku nepřidřel,tak mažu 1:30 motul 710.
Zdravím"dalšího DVOUtaktního magora"
Kdo taky jinej by "šel" i do změny(přední!)brzdy !?? Řekl
bych, že to asi brzdí o hodně líp než ta původní...(?)
Správně to napsal "Dřík": nezaměnitelnej CHARAKTER ...
A MartinJawaTS mě přímo mluví z duše - vždycky i mě potěší,
když V TÉ DNEŠNÍ DOBĚ BEZPOHLAVNÍCH 4TAKTů SE OBJEVÍ DALŠÍ,
KDO VÍ CO CHCE
Jen nevím,jakej teď s těma Wiseco pístama máš vlastně zdvih.
objem motoru : série má vrtání 64mm a zdvih 54, takže s pís-
ty průměru 65,5mm(jak píšeš) to bude asi víc, než 350ccm!???
Nevím ani, zda máš ve válcích litinové vložky, nebo jestli to už nebyl Nikasil. Ale ANI S VLOŽKAMA BY ASI NEŠLO VÁLCE
TOLIK(!)PŘEVRTAT, takže mě napadá jestli do Tvé RD350 už "někdo"nenamontoval válce třeba z RD400...!???
Ty Wiseco-písty tam dával kdo? Slyšel jsem, že nemají stej-
nou váhu jako originály Yamaha a že je nutné(nebo aspoň do-
bré!) i při použití výbrusových originálů Yamaha(průměry
64,5 a 65,0) znovu vyvážit klikovku. Jednak aby nevibrovala,
ale TAKY točila co nejvíc...
krasa
Hodně slušný kousek Jinak výfuky JL mohu doporučit
prosím prosím o nějaký onboard videa na jaře.
Obdivuju lidi jako jses Ty kdo do takhle stareho ,ale hezkeho stroje vlozi nemalo usili a penez. Moc peknej kus. Tak at dela radost. 10b
úžasný stroj, doufám, že si ho někdy vyzkouším.
Je fakt, že ta práce je na ní vidět a byla dělaná z nadšení a lásky ke dvoum kolům vůbec.
Nádhera tahle motorka je už legenda
Paráda ...jasných 10b
krásná dobrá práce chlape ať slouží!!!
Pekna, pekna, RD je dravec
Presne tak :
konecne zase nekdo kdo vi co chce a co potesi v teto dobe zaplnene spoustou bezpohlavnich 4Taktu .
Kamoš měl 350 a užil jsem si na ní dost srandy i já. Jak to chytne točky tak to jede jako šííílený. Tyto stroje měly ještě nezamenitelnej charakter... Moc hezký! 10b
Vypadá jako nová...Za to zasloužíš 10 Pal gumy,ne svou duši
pěkně provedená práce pro mě jasná 10. a že to je nářez
jsem se přesvědčil když na sprintu utřela i pětikyla .
Konecne poradny dvoutakt.Paradni renovace.At se dari.
Pěkný. Rád vidím další klasiku.
fakt krása nedáse nijak jinak hodnotit než 10b
Nemá chybu,parádní moto.CHválím a dávám plnej.
Dobrá práce
krasna
luxus
krasavica 10b
Vypadá fakt dost dobře
páráda , ať slouží
Další z kultovních strojů..., tiše závidím, hodně fandím, moc hezká