Pohodlný cestovní, ale i sportovně rychlí stroj. Minimum údržby - maximum ježdění
Recenze
Mám na tachometru již 145000 km, kupoval jsem ji z druhé ruky kdy měla 22000 km.
Pravidelně měním olej, gumy, řetěz a běžnou údržbu. Za ty roky a kilometry jsem neměl větší potíže. Olej nežere, co napustím to vyleju. Velice "hodný" dravec.
Dovolí Vám skoro vše co se na ní dá udělat bez většího přemlouvání.
Brzdí, zatáčí, akceleruje - co jsem poznal "není ptáka nad něj"
Od počátku mám trochu zvednutá a rozšířená řidítka - je to pohodlnější pro dlouhé cesty. ( osobní "rekord" 1600 km z Itálie v jednom dnu )
S postraními kufry je už docela široká, ale v zásadě nepřekáží.
A abych jen nechválil
Velice brzo mi odešel regulátor dobíjení. Teď jezdím na Ignitech a v pohodě.
Cca v 60 000 začala za studena při neutrálu, nezmáčknuté spojce a nízkých otáčkách klepat spojka. Prý je to uvolněním vymezujících pružinek ve spojkovém kole ( koši ). S přibývajícími km se to zhoršuje, ale při jízdě a v zahřátém stavu to nevadí.
Rovněž se s přibývajícím stářím zvedla spotřeba. Dnes počítám při běžné svižné jízdě 7 l / 100 km. Ale kdo by jezdil na motorce na spotřebu :o)
Je to moje 3 zahraniční motorka a ne, že bych nepokukoval po něčem novějším, ale opravdu nevím co by mi ji pro můj způsob jízdy dokázalo nahradit.
Teda smekám. pěkný kilometry...
Má poklona Veliký guru, ty kilometry hovoří jasnou řečí
Ty kilometry mne potesily Pekna barva-ja ji mam nejakou svetlejsi-Tvoje je hezci
krása;) pěknej Black
Najel jsi na ní osobně 123 000km ? Jak ji máš dlouho?