Nej naháč s přebytkem a s perfektně čitelným průběhem výkonu.
První dojmy - maximální univerzál
Recenze
Mám ji chvíli a zatím naprostá spokojenost,rozdíl proti nahé šestce je dost výrazný.Samotnému řízení je třeba věnovat daleko více pozornosti,jako hodnou,userfriendly motorku ji prostě nelze označit.ABS je výborná věc,během deště se osvědčilo na výbornou narozdíl od Pirelli Diablo Corsa,které mě dost zklamaly.Malý štítek kupodivu celkem pomáhá,ale nad 200 je to už dost nepříjemné.Nízko položené stupačky, zmiňované skoro ve všech testech,se budou muset pořešit,ale že při první projížďce zbrousím kryt výfuku mě trošku zaskočilo.Stejně je v plánu výměna,tak si nenechám kazit náladu
Obuty bačkůrky Bridgestone BT016 dozadu a 003 dopředu a pro tuhle kombinaci mám jen slova chvály.Výdrž bude okolo 6-7.000 km.S odstupem času musím konstatovat,že FZ1 je skvělá volba jak pro denní,tak pro poměrně ostré ježdění,podvozek je perfektní,motor jakbysmet.Snad kdyby těch 150 koníků nebylo tak hladových.Postupem času jsem s razantnějším stylem přešel na okruhovky Pirelli SC1 z dobrého zdroje a kdo tvrdí,že se v běžném provozu neohřejí,tak je vedle.Užší šířka (180) a špičatý profil strašně pomohly hravosti a nepřinesly neklid ve vysokých rychlostech.Letos (2012) jsem kvůli dovolené nazul nové Bridge S20 (190/55).Jsou bezva,ale výdrž na dlouhé toulky nic moc,nedají ani 5000 km.Ale jistoty mají na rozdávání,na suchu i na mokru,dá se jim beze zbytku věřit a úžasně rychle se zahřívají za jakýchkoliv podmínek.Ocelový výfuk Creptus byl vyměněn za carbonový.Zvuk je podobný,ale nový se mi víc líbí...
Po doplnění přepákování se váha přenesla více na přední kolo,což má za následek zvýšení ovladatelnosti a volnosti v náklonu.Pozice přesto zůstala v porovnání se supersporty poměrně uvolněná,tudíž nejsou problémem ani opravdu dlouhé štreky bez větších následků na tělesné schránce.FZ1 je prostě dokonalý univerzál na běžné ježdění,blbnutí i cestování a marně přemýšlím,co by mě mělo inspirovat,až budu kupovat další motorku.Na úkor pohodlí (nejsem cimprlína) mě strašně zaujala Husqvarna Nuda,ta by mě jednou mohla zviklat. Víc výkonu než u FZ1 už potřeba není,s pevnou rukou je skvěle ovladatelná,prostě je obtížnější jezdit pomalu,než ji ždímat co to jenom jde.Vyrobil jsem si i rám na brašny na cestování a i tuhle stránku zvládá skvěle.Už tedy chybí asi jen Commander a když se rozvášním,tak pancéřové hadice,ale zatím nemám pocit,že bych to nutně potřeboval.
Krásná slečinka
Černá 10b.
pecka!
pěknej stroj a pěkně sladěny barvy