renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Imedien
Vloženo 20.6.2009
Aktualizováno 22.10.2010
Zobrazeno 1 676x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Řadovej 4válec, vodou chlazenej, původ v GPZ 600R. Projela se mnou celou Evropu a část Kanady, ale nikdy jsem s ní nebyl v Rakousku, v zemi, pro kterou byla původně určená.. Přijde mi to až směšné. Možná se tam ještě někdy podívám.

Recenze

Pro mou postavu to nejni moc dobrá motorka a právě proto si myslím, že díky horšímu komfortu jsem nikdy moc neriskoval.

.

Vůbec se ke mě nehodí, nejraději bych jí dal pryč, už mě ani ničím nepřekvapí, znám na ní každej šroub, každou podložku, i už tuším co se může vytelit, když to začne divně řechtat. Ale už se asi ani nevyplatí ji prodávat. A vlastně by to ani nešlo, za ta léta jsem si jí zamiloval. Podle mého skromného úsudku mě ta mašina ještě přežije.

.

Přeci jen je taková vyjímečná. Zabili se na ní 2 lidi ale to už je 20 let zpátky, v době, kdy se tu soudruzi proháněli na jawách a 120 pro ně bylo životní maximum.

Proto doporučuji, nepoučet, nepoučet, nepoučet a to ani dnes.

.

Nikdy s ní nebyl žádný větší problém, je teda pravda, že jsem jí dopřával celkem častý servis, v zaraničí většinou u yamahy. Za to se mi odvděčila celkem dlouhou životností, motor má nalítáno přes 130 tisíc a pořád jede. S dnešníma strojema to srovnávat nejde a mě osobně by to urazilo.

.

Co se mi na ní líbí? Umí jezdit i za 3 l na 100 km. To jsem ocenil převážně v zemích, kde jsou benzínky hodně daleko od sebe. Taky se mi nejdenou stalo, že jsem ji i s plnou polní tlačil přes 20 km. (šílený)

.

Mám ještě ten starej komunistickej stan typu velké A, nejni moc velkej po sbalení, tak ho vozím celá léta s sebou, vždy sklidí patřičný smích a obdiv zároveň. Na jedný straně spí motorka a na druhé já. Třeba v Norsku se mi tato metoda osvědčila. V noci tam bylo i kolem 0°C a teplá motorka, jak chladla, tak postupně vyhřívala celý stan. Což už se dalo vydržet.

.

Jízdní vlastnosti? Malá a těžká mrška. Na závodění se moc nehodí, doba je už přeci jen jinde, ale nejlevnější porsche neujede. Na cestování je super, jen pokud jsou dobré silnice. Na projížďky bez bagáže je naprosto super. Nikdy jsem z ní neždímal maximum, ale občas to chce protáhnout. Ani nevím jaká je maximálka, nikdy jsem to nezkoušel, nějak mě to nelákalo.

.

Mé vychytávky: startování, dálkovým ovládáním, alarm, 2 elektrické okruhy, jeden pro motorku druhej pro notebooka. počítadlo průměrné spotřeby (jen orientační nepřesné), hodin jízdy atd. Svařil jsem si vlastní nosiče na brašky.

.

Je to myslím dobrá motorka a já jsem pyšnej na to, že je moje.

.

Letos (duben 2010)
už mám naježděno nějak záhadně moc skoro 9 000 km, začíná se ozývat snad všechno co na motorce je :( Už to vypadá, že bude životnost končit. Zatím se line jeden problém za druhým, tak uvidím, zda vydrží těch 200 000 km. Až bude víc času dám sem více infa.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Georg34
Georg34 napsal 28.06.10 v 23:55

Výborný články jsem si od tebe přečetl, víš svý Tak ještě hodně kilometrů 10b k tomu

sidar
sidar napsal 01.04.10 v 18:55

popis se mi moc libil, holt kdyz ji milujes...atd
Verim, ze jeste nerekla svy posledni slovo a predvede se i na tech 200tkm. Drzim pesti
10b

Adry
Adry napsal 28.10.09 v 16:53

Pěkná motorka ještě poctivá práce žádnej spotřební šunt dávám za 10B

KOKY_st.
KOKY_st. napsal 23.06.09 v 12:27

GPZ budou legendy, minimálně co se týká prodejnosti, v USA je ještě nabízejí nové a hrdě nesou označení Ninja. Tady v EU už bohužel překračovali emisní limity. Hodně šťastných km Vám oběma.

Kawasakiman
Kawasakiman napsal 21.06.09 v 07:48

Kawababka

Více komentářů



TOPlist