Sice bába, ale ve skvělý formě !!
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - masakr
Recenze
-Motorka původem z Německa po první majitelce, servisovaná v originálním servise což dokládá servisní knížka a komplet účty, až na pár oděrek kdy majitelce spadla ze stojánku má perfektně zachovalý lak.
-První pocit po přesednutí z Jawy 350 na tenhle stroj jsem měl pocit, že jsem silně zaspal dobu, sice není GPZ výstřelek poslední módy a technického boomu, ale myslim si že i na dnešní poměry to je motorka, která má hodně co nabídnout. Zatim jsem ji jen udělal kompletní údržbu, vyčistil, a zbývá už jen pro jistotu vyměnit olej a na jaře se může jezdit...Tak sem potom hodim nějaké zkušenosti...Ale zatim z ní mám velicej dobrej pocit!!
-Tak mám s ní prvních 100km a jsem zatim max. spokojenej, motor tahá od 2500ot/min s menší prodlevou zhruba mezi 6 a 7tis. ale po překročení 7tis. se v něm opět probudí Ďábel a táhne do těch papírových myslim 9800 ot/min víc jsem to točit nezkoušel ani to není potřeba. Ale zatim spíš využívám pásmo od těch 2500 - 5000 ot/min motor má solidní zátah a ani při předjíždění na 6.stupeň při těch 90km/h není potřeba podřazovat stačí jen přidat plyn a během chvilky tam je 140 .Poznámka k brzdám, sice mám kombinaci vpředu 2xkotouč a vzadu "jen"buben, tak mě mile překvapila účinost brzd, ve předu krásnej plynulej nástup bez následného vadnutí a vzadu právě velké překvapení, ještě jsem nezažil, aby bubnová brzda tak pěkně brzdila a fungovala. Spotřebu bych zatim odhadnul na nějakých maximálně 5l/100km
- porovnání ER-5 a GPZ 5OO- měl jsme možnost najet pár kilometrů ve dvou na ER-5 a při porovnání jízdních vlastností ve dvou s mojí GPZ, jsem došel k tomuto závěru: ER-5: sebemenší nerovnost motorku nepříjemně rozvlní, dále nerad bych se s touhle motkou dostal do krizovky, kdy bych musel hodně brzdit, protože brzdy jsou jak kdyby je dělali v jawě , no a na závěr příšernej zvukovej projev. GPZ: myslim si že vzhledem k roku výroby a hlavně v porovnání s ER-5 velice dobrá tuhost rámu, k brzdám můžu říct jen jedno, krásnej plynulej náběh a zatim se mi je nepovedlo utahat(2xkotouč, buben), a na závěr ke zvukovému projevu, GPZ má dva laufy a podle mě moc pěknej zvuk a to mám origo koncovky. Takže když to tak nějak shrnu, tak jsem velice rád že jsem si před půl rokem pořídil GPZ.
- S GPZ najeto prvních 1100km a zatim nemám připomínky, olej nežere, spotřeba vynikající. Jen bylo potřeba si trochu doladit podvozek, zdál se mi moc měkký. Když bych hodnotil posez na delší cesty, tak si myslim že na svoji velikost a třídu optimální, záda nebolí .
- 3000Km - kawa šlape jak hodinky, takže pár prvních postřehů z cest...
spotřeba nepřelítla ani při ostřejším režimu 6L/100km, průměr je tedy 5L/100km což je fakt slušný
- za celých těch 3000km jsem nezaznamenal úbytek oleje v motoru
jízda ve dvou žádný problém, chvílema jsem měl i pocit že jsem ztratil baťoha
- nepočítatelně mě kawuše zachránila kůži při možném střetu s lesní zvěří (výborný brzdy, perfekt podvozek a hlavně Dunlopky )
Nadherny original
Vybral jsis dobre, taky jsem GPZ500 sedlal a pri 65tis km jsem nechal rozdelat a zkontrolovat motor a krome vytahanyho primaru(ma primarni retez)vse melo vyrobni vůle
Je tto drzak a super motorka, hodne stastnych km
Moooc pěkná , taky jsem na ně koukala, ale nakonec se mi naskytlo GS500, tak jsem skončila u naháče, tak třeba moje další bude mít kapoty, musím to střídat
Ahoj, mám taky GPZ 500S, přesedlal jsem dokonce z Jawy 250/592 a slušná změna . Na svůj ročník vypadá fakt hezky, ať Ti slouží k plné spokojenosti. Mě za studena motor taky trochu rachotí i já mám najeto 27t.km a strach nemám, tyhle motory jsou "držáci".