PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1980)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vrbap
Vloženo 25.12.2008
Aktualizováno 16.1.2013
Zobrazeno 2 463x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


tenhle stroj byl za totace zhmotnenim klukovskych snu, ja jsem nebyl vyjimkou. Zakoupena rodici jako zbrusu nova k mym sedmnactinam (11550,- Kcs - pamatuji dodnes). Postupem casu ovsem doslo k upravam.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Usedl jsem na ni v sedmnacti bez jakekoliv zkusenosti s jinym strojem, takze orgasmus.

Recenze

Zurivych 20 dvoudobych koni znamenalo opojeni, i ten vecne cintajici karburator a karter patril k veci. Zakratko jsem zjistil, ze tahle motorka se da nejen rozebrat a slozit pomerne snadno, ale take snadno upravit. Zpocatku doslo jen na ,vystipani" molitanu v sedle k ziskani pohodlnejsiho posezu, pak k ohnuti trubek zadni stavby smerem vzhuru a poposazeni zadniho blatniku dovnitr. Cele dilo jsem zavrsil vymenou prednich vidli s vnejsi pruzinou za vidle s vnitrni a ohnuti laufu vzhuru. Vepredu i vzadu nesmely chybet temer povinne mlhovky z NDR stejne jako orezana a ohnuta packa, aby stroj co nejvic lezel. Pouziti velkeho stani bylo skoro faux-pas. Takto upravena se stala dobrym kockolapem.

Co se asi nezapomina - snadnost udrzby. Za ctyri roky, ktere jsem ji mel, jsem z vyjimkou opravy po nehode nenavstivil servis. Nehoda - jednoho vecera mi z vedlejsi ulice vjela do cesty nalita holka na kole, zpusobil jsem ji otres mozku a tristivou zlomeninu nohy.

Kdyz jsem masinu po ctyrech letech prodaval za 7200,- Kcs, mela nalitano asi 17000km a jedina zavada bylo ocesane kolecko na trojce, ktere obcas vypadavalo, pravdepodobne vinou spatne serizene automaticke spojky.

Co mne prekvapilo - se stejnou snadnosti, jak se zadni stavba ohnula vzhuru, se casem ohnula zpatky dolu. Stacil nosic nebo hmotnejsi mitfara a masina byla zase rovna.

Kdyz se zatahlo za plyn, klidne si vzala 5-6 litru, jinak kolem 4. Papirovy prumer byl tusim 4,2 l. Pri rychlejsich prujezdech jen trochu nerovnou zatackou mel clovek pocit, ze jede na gumove hadici.

Laskyplne jsem ji rikal chromice podle mnozstvi chromu a i wheelie jsem dokazal.

Dalsi fotografie dodam.

Mimochodem - je-li mezi motorkari nekdo, kdo ji ode mne kupoval v Plzni nekdy v roce 1986 za 7200,- i s oranzovou integralkou Boeri, at se ozve. Potesi mne zprava o jejim osudu.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pjercak
Pjercak napsal 11.04.14 v 08:12 10b.

peknééé

MaChoL
MaChoL napsal 02.02.10 v 23:30

Měls te ji krásnou ty 634 jsou fakt nejhezčí z 350 tech hranatých . Jinak Vám jednoznačně dávám za 10 bodíků Nakonec Vám přeji mnoho a mnohoo št'astných kilometrů bez nehod

Big.One
Big.One napsal 11.03.09 v 10:01

Kdy by mohl zapomenout? Jawa z Mototechny a Boerka z Tuzexu. Sen každého kluka . Ty fotky jsou dělané Zenitem na ORWO? Jo a ty pneu Barum M9 jsem používal také.
Na čem budeš jezdit teď když je "chromice" pryč?

Pechyjo
Pechyjo napsal 11.03.09 v 09:33

nojo, klasika která nezklame, taky sem začínal na Jawce a po devíti letech na ní jen tak nezapomenu.

Milan1963
Milan1963 napsal 29.12.08 v 16:34

.Taky si tu dobu pamatuju,já ale místo 350 měl a mám jen 250 péráka.

Více komentářů



TOPlist