Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Univerzální motorka v podstatě na vše(mimo okruhu).Velmi praktická,spolehlivá,nenáročná na údržbu,s malou spotřebou.Pohodlná jízdní pozice a příjemný podvozek.Nezáludný motor s výborným průběhem a dostatečným výkonem.Lehká a obratná.
U KLR jsou dvě hlavní slabosti.Za prvé velmi sofistikovaný a ale dost zranitelný systém vyvažovacích hřídelů.Často dochází k praskání aretace napínáku.
Druhou menší hrubkou je že po cca 20tisících začne mít chuť na olej,je potřeba ji hlídat.Můj kus má vyměněny pístní kroužky a ventilová gufera.Zdá se bez spotřeby oleje,takže je po problému.
Jiné nedostatky neznám.Maximálně ohavný výfuk.
Moje úpravy |
Po zimě kompletní rozborka.Oprava laku,odstranění barvy motoru a kyvné vydlice.Duralové řidítka,jiné chrániče páček,jiné blinkry.Maska a přístrojovka z KLR600.Jiný přední blatník,lehká úprava zadního.Dva chladiče,opět z KLR600.Lehká modifikace elektrických rozvodů. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | prozatím neměřitelná |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Železný trubkový,dole uzavřený. |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | cca 400km |
Obecné
Moje závady | Okamžitá kontrola po příjezdu odhalila prasklý napínák řetězu vyvažováků,nejspíš servisem poškozenou vodní pumpu a přiškvařené nové spojkové lanko a sjetý kotouč a mastnými destičkami. Jinak s ohledem na stav km,je celkem v pořádku. |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Mitas E-07,klasika,za malé peníze dostačující obutí. |
---|