PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Anti
Vloženo 15.8.2008
Aktualizováno 22.4.2019
Zobrazeno 14 445x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Univerzální motorka v podstatě na vše(mimo okruhu).Velmi praktická,spolehlivá,nenáročná na údržbu,s malou spotřebou.Pohodlná jízdní pozice a příjemný podvozek.Nezáludný motor s výborným průběhem a dostatečným výkonem.Lehká a obratná.

Slabé stránky

U KLR jsou dvě hlavní slabosti.Za prvé velmi sofistikovaný a ale dost zranitelný systém vyvažovacích hřídelů.Často dochází k praskání aretace napínáku.
Druhou menší hrubkou je že po cca 20tisících začne mít chuť na olej,je potřeba ji hlídat.Můj kus má vyměněny pístní kroužky a ventilová gufera.Zdá se bez spotřeby oleje,takže je po problému.
Jiné nedostatky neznám.Maximálně ohavný výfuk.

Moje úpravy

Po zimě kompletní rozborka.Oprava laku,odstranění barvy motoru a kyvné vydlice.Duralové řidítka,jiné chrániče páček,jiné blinkry.Maska a přístrojovka z KLR600.Jiný přední blatník,lehká úprava zadního.Dva chladiče,opět z KLR600.Lehká modifikace elektrických rozvodů.
Dále jiný brzdič,opletená hadice k němu,silnější brzdová pumpa se stavitelnou páčku.Přední tlumiče z KX(stavitelné) a zadní centrál z KTM(WP) taktéž stavitelný.
Úprava motoru,změna převodu vyvažováků,snížení jejich počtu.
Modifikace výfuku.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5
Spotřeba oleje l/1000km prozatím neměřitelná

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Železný trubkový,dole uzavřený.

Jízda

Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž cca 400km

Obecné

Moje závady Okamžitá kontrola po příjezdu odhalila prasklý napínák řetězu vyvažováků,nejspíš servisem poškozenou vodní pumpu a přiškvařené nové spojkové lanko a sjetý kotouč a mastnými destičkami.
Jinak s ohledem na stav km,je celkem v pořádku.

Sport

Použité pneumatiky Mitas E-07,klasika,za malé peníze dostačující obutí.


TOPlist