Černá jako všechny mé motorky dokoupena s padacími rámy a namontovány řídítka se závažíčky rizoma
První dojmy - Sršeň byl hned od začátku ergonomicky bezvadný. Až na řidítka, která jsem nechal namontovat od ještě než jsem poprvé vyjel. Moto bylo nové, takže jsem ho zajížděl postupně a sedli jsme si na výbornou.
Recenze
Po šesti tisících musím říct že to byla správná volba motorka ovladatelná + dostatečne výkonná. Jsem maximálně spokojen. Od 130 fouká a o tom to je ,nestěžuju si jen konstatuji fakt jinak při zalehnuti na nádrž ochrání kaple z budíky dostatecně.
Blíží se konec sezóny a musím říct že jsem stále nad míru spokojen. Motorka má už 11tis. km a blíží se výměna zadní pneu pavděpodobně se servisem na 12ti tis. Řetězovka je lehce za polovinou životnosti. Výměna řidítek za širší je jednoznačné plus lepší ovladatelnost větší páka na stabilitu ohromné zlepšení výhledu do zrcátek a ještě vypadají skvěle. Padací rámy ty samé na tom samém typu stroje vyzkoušel kamarád v praxi a pobrali 99% pádu v 40km/h rychlosti.Co se týče použitelnosti cestoval jsem na ní na dovolenou a pár delších vyjížděk s poskládáním zavazadel a jizdním komfortem i cestovní rychlostí plně dostačuje, dálnice a rychlosti nad 150 jsou nutné zlo a nuda hlavně pro mě motorka s tím nemá nejmenší problémy. Hlavní přednosti se ukáží v zatáčkovitých úsecich a na vedlejších silnicích. Motorka je skvěle ovladatelná mrštná perfektně drží stopu a skládá se do zatáček, to potvrdilo i pár kamárádů kteří si ji vyzkoušeli.
no pěknou ji máš
tak na tuhle mašinu nezapomenu, její světlo sem viděl na TPC ve zpětným zrdcátku každou chvíli
.tohle je fakt pěkná 6ka,asi nej Gsr taky dobrý ale tohle to je super
Koukám žes tam ty Rizoma konečně nandal, no není to takle mnohem lepčí?