Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Ovladatelnost díky nízkému těžišti, skvělý podvozek. Zátah jako kráva! Řazení, spojka, rám + kyvka = paráda. Zvuk - super! Kultovní, nekomerční superbike!!!
Nj, už je docela těžká na dnešní poměry.
Moje úpravy |
No, titanový svody 2-1 + nerez tlumič Jardine tam už byl. Lak, ten jsem si navrhl a nechal udělat. V originálu byla červeno stříbrná. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 9 |
Spotřeba oleje l/1000km | Předtím nic. Teď ani ťuk, mám novej... Takže se ukáže |
Mechanická hlučnost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Profil Diamant z hliníkové slitiny. Velice dobrý a stabilní. Kyvka taky A1! |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Obecné
Moje závady | Zatím nic. Opravdu nic. Pořád nic. Loni se mi vibracema uvolnil mínusový kontakt na baterce, takže to trochu cukalo, ale to jsem opravil hned na místě. No a předevčírem zase + kontakt, taky opraveno na místě. Jinak super super...;-) |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Vpředu DUNLOP 209 GP 120/70 R17, vzadu BRIDGESTONE BT016 190/50 R17 Hmm, tak teď mám v předu Metzeler Racetec směs K1 a úplná bomba! Drží jako blázen a pěkně se žvejká :-) |
---|---|
Úpravy motoru | Jen jsem po konzultaci s Martinem as Martas.9 vytáhl klapku ze sání. Měl by se zmírnit, nebo úplně ztratit propad v otáčkovém pásmu mezi cca 5500 - 6500 ot/m. Tak jsem zvědavej na rozdíl, co to bude. No je to o trošku lepší. Opravdu tam není takový to jemný uvadnutí. Takže good :-DD |
Použité destičky | Nissin, SBS |