PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000 SP2 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Erixo
Vloženo 16.6.2008
Aktualizováno 26.8.2012
Zobrazeno 8 225x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Hodnocení motorky
Nalezeno 27 záznamů


Obecné

Motocykl mám:
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Ovladatelnost díky nízkému těžišti, skvělý podvozek. Zátah jako kráva! Řazení, spojka, rám + kyvka = paráda. Zvuk - super! Kultovní, nekomerční superbike!!!

Slabé stránky

Nj, už je docela těžká na dnešní poměry.

Moje úpravy

No, titanový svody 2-1 + nerez tlumič Jardine tam už byl. Lak, ten jsem si navrhl a nechal udělat. V originálu byla červeno stříbrná.
Nainstaloval jsem velice luxusní (aspoň mě se líbí) podsedlovku s led světly a blinkry. No, byla to pěkná mrd***** to tam dostat, páč amíci FUCKT nejsou moc precizní...:-/ Ale to čekání 4 měsíce na konečný výsledek stálo za to. Taky velké díky Lukinovi (YZF R1), který mi v mnoha věcech na moto pomáhal.
Tak už tam jsou i decentní přední LED blinkry. Přece nebudu jezdit a vypadat jako nějakej kolotočář! Jak by to vypadalo...?
Tááák už tam mám i karbonové kryty spojky a z druhé strany krásný kryt pumpy od Jiříčka
http://www.motoinzer...y/308203-carbon.html
Sedlo to tam jako prdel na hrnec! Fakt kvalitní práce!
More to come...

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 9
Spotřeba oleje l/1000km Předtím nic. Teď ani ťuk, mám novej... Takže se ukáže
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Profil Diamant z hliníkové slitiny. Velice dobrý a stabilní. Kyvka taky A1!

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Zatím nic. Opravdu nic. Pořád nic.
Loni se mi vibracema uvolnil mínusový kontakt na baterce, takže to trochu cukalo, ale to jsem opravil hned na místě.

No a předevčírem zase + kontakt, taky opraveno na místě. Jinak super super...;-)

Sport

Použité pneumatiky Vpředu DUNLOP 209 GP 120/70 R17, vzadu BRIDGESTONE BT016 190/50 R17
Hmm, tak teď mám v předu Metzeler Racetec směs K1 a úplná bomba! Drží jako blázen a pěkně se žvejká :-)
Úpravy motoru Jen jsem po konzultaci s Martinem as Martas.9 vytáhl klapku ze sání. Měl by se zmírnit, nebo úplně ztratit propad v otáčkovém pásmu mezi cca 5500 - 6500 ot/m.
Tak jsem zvědavej na rozdíl, co to bude.

No je to o trošku lepší. Opravdu tam není takový to jemný uvadnutí. Takže good :-DD
Použité destičky Nissin, SBS


TOPlist