renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000 SP2 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JardaRC51
Vloženo 8.6.2016
Aktualizováno 9.6.2016
Zobrazeno 2 801x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


legenda Honda VTR SP2

Honda SP1 a poté SP2 byly postaveny pouze za jedním účelem. Ten byl porazit na trati Ducati.

Více fotografii

První dojmy - Na téhle motorce jezdil pozdější mistr světa MotoGP „Kentucky Kid“ v AMA. Tahle motorka vyhrála i osmihodinovku v Suzuce se samotným Valentinem Rossim a Colinem Edwardsem. Tahle motorka je legendárnější než většina strojů, který se pohybují po silnici.

Doplňky na motorce - Racing plexi MRA, přepákování phoenix, výfuky BOS, tlumič řízení WP, gipro, pancéřové hadice, vzduchové filtry KN,

Recenze

V roce 2002 přišla Honda s nástupcem modelu SP1. SP2 je o 6 kilogramů lehčí, změnilo se vstřikování, rám a zadní kyvná vidlice. Výkon narostl zhruba o 4 koně a motor se posunul o 4 cm níže. Celkový projev je pak příjemnější jak u SP1, ať už se jedná o odstranění propadu ve výkonu nebo ucukané reakce na přidání plynu. Díky rozvoru, který se navýšil z 1410mm na 1420mm je jízda v legálních rychlostech k jezdci vstřícnější, přičemž sedíte z původních 813mm, 825mm nad zemí. Spolehlivost je zde stále stejná neboli výborná, neboť u SP1 nebyl vyloženě s ničím problém. Servisní intervaly na výměnu oleje v motoru jsou zde 6 400km a v plánu údržby v tomto kilometrovém proběhu najdeme například i čištění odvětrávání motoru. Oproti konkurenci z tehdejší doby byla Honda i přes zmíněná negativa pořád dost kamarádská a ve městě vás jako například Ducati 916/996 nechtěla vyloženě setřást. Dále to byli kompaktnější rozměry než měla Suzuki a její TL1000R. Navíc jste koukali na kompletně digitální přístrojový panel a to byla tehdy velká paráda. A kupodivu se z tohoto přístroje dobře odečítají hodnoty i za rychlé jízdy a tak i spousta okruhových nadšenců tyto budíky nechává na svém místě. Tehdejší cena nového eSpéčka byla 495 000,-Kč, takže je jasné, že už jste musel bejt opravdový fajnšmekr a hlavně mít naditou šrajtofli. Dnes se dá samozřejmě sehnat o dost levněji, ale problém bude sehnat zachovalej kousek. Spousta jich, jak už to u sportovní motorky bývá, popadala a tak vybírejte opravdu dobře. Když už mít tuhle raketu doma, tak rozhodně v top stavu. Jednu bychom všichni chtěli mít, nazout ji do dnešních sportovních pneumatik a odstranit zmíněná negativa a jít se radovat!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 19.09.21 v 23:09 10b.

V těch barvách vypadá neodolatelně!

tomik7777
tomik7777 napsal 17.03.18 v 18:30 10b.

Přehnaná mašina, Jarouši! Těšim se až to uslyšim a uvidim na živo .

Delta
Delta napsal 30.01.17 v 19:23 10b.

smartin1
smartin1 napsal 15.06.16 v 22:47 10b.

Pecka 10sítka jasná Nejde ani jinak

jungen
jungen napsal 15.06.16 v 19:23 10b.

luxus

Více komentářů



TOPlist