legenda Honda VTR SP2
Honda SP1 a poté SP2 byly postaveny pouze za jedním účelem. Ten byl porazit na trati Ducati.
První dojmy - Na téhle motorce jezdil pozdější mistr světa MotoGP „Kentucky Kid“ v AMA. Tahle motorka vyhrála i osmihodinovku v Suzuce se samotným Valentinem Rossim a Colinem Edwardsem. Tahle motorka je legendárnější než většina strojů, který se pohybují po silnici.
Doplňky na motorce - Racing plexi MRA, přepákování phoenix, výfuky BOS, tlumič řízení WP, gipro, pancéřové hadice, vzduchové filtry KN,
Recenze
V roce 2002 přišla Honda s nástupcem modelu SP1. SP2 je o 6 kilogramů lehčí, změnilo se vstřikování, rám a zadní kyvná vidlice. Výkon narostl zhruba o 4 koně a motor se posunul o 4 cm níže. Celkový projev je pak příjemnější jak u SP1, ať už se jedná o odstranění propadu ve výkonu nebo ucukané reakce na přidání plynu. Díky rozvoru, který se navýšil z 1410mm na 1420mm je jízda v legálních rychlostech k jezdci vstřícnější, přičemž sedíte z původních 813mm, 825mm nad zemí. Spolehlivost je zde stále stejná neboli výborná, neboť u SP1 nebyl vyloženě s ničím problém. Servisní intervaly na výměnu oleje v motoru jsou zde 6 400km a v plánu údržby v tomto kilometrovém proběhu najdeme například i čištění odvětrávání motoru. Oproti konkurenci z tehdejší doby byla Honda i přes zmíněná negativa pořád dost kamarádská a ve městě vás jako například Ducati 916/996 nechtěla vyloženě setřást. Dále to byli kompaktnější rozměry než měla Suzuki a její TL1000R. Navíc jste koukali na kompletně digitální přístrojový panel a to byla tehdy velká paráda. A kupodivu se z tohoto přístroje dobře odečítají hodnoty i za rychlé jízdy a tak i spousta okruhových nadšenců tyto budíky nechává na svém místě. Tehdejší cena nového eSpéčka byla 495 000,-Kč, takže je jasné, že už jste musel bejt opravdový fajnšmekr a hlavně mít naditou šrajtofli. Dnes se dá samozřejmě sehnat o dost levněji, ale problém bude sehnat zachovalej kousek. Spousta jich, jak už to u sportovní motorky bývá, popadala a tak vybírejte opravdu dobře. Když už mít tuhle raketu doma, tak rozhodně v top stavu. Jednu bychom všichni chtěli mít, nazout ji do dnešních sportovních pneumatik a odstranit zmíněná negativa a jít se radovat!
V těch barvách vypadá neodolatelně!
Přehnaná mašina, Jarouši! Těšim se až to uslyšim a uvidim na živo .
Pecka 10sítka jasná Nejde ani jinak
luxus