Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 180000 |
MOTOR,MOTOR,MOTOR,
brzdy,pohodlnost,úložnej prostor pod sedlem,
vzhled,
jedinečnost
elektroinstalace,
pro někoho hmotnost,ale pro mě ne.
Já jsem jinak spokojen.
Moje úpravy |
Pancéřové hadice,okousané kotouče Breaking na předku s novými středy,krátké páčky Titax,přední stupačky LSL,plexi doublebuble od Zero Gravity,potahy sedaček od Bagsteru,vzducháč BMC, |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | deltabox |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | sbs,goldfren |
Úpravy motoru | vzducháč BMC |
Úpravy podvozku | přizvednutej zadek motorky,podloženej zadní tlumič dvě nebo tři podložky na krov:) |
Úpravy brzd. systému | pancéřové hadice,okousané kotouče Breaking na předku,páčka Titax |
Použité pneumatiky | Continental road attack |
Úpravy řídící jednotky | PWCIII |
Obecné
Moje závady | Vydrolené graf.těsnění v zadním svodu,následné střílení při zavření plynu. Špatné gufero za řetěz.kolečkem,následný unik oleje. Únik oleje z předních tlumičů. 2-3x výměna ložisek v předním kole. V cca 65tis.km výměna spojky. V cca 80tis.km výměna těsnění a gufera na vodní pumpě. Dobíjení,sáknutí nádrže. |
---|