PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník R_O_C_K_Y
Vloženo 14.2.2008
Aktualizováno 17.1.2018
Zobrazeno 2 357x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Byl to mazel, strávil jsem na úpravách pět měsíců. Co šlo, koupil jsem nové, co nešlo, jsem repásnul a co jsem nesehnal, to jsem vyrobil.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Supersport českého trhu, pohodové svezení a pro mne v té době dostatek výkonu a všeho akorát.

Recenze

Nemohu na ní zapomenout. Když byla v originálním stavu, tak se mi na ní moc dobře nejezdilo. Neseděla pořádně na silnici ale zase na druhou stranu se není čemu divit nebyl to žádný supersport. Ale já si takového sporta na silnici chtěl dopřát, atak sem si jí upravil. Po úpravách, které jsem proved se velice výrazně zlepšily jízdní vlastnosti. Nechalo se s ní jezdit až na hranu gum. Bez problému jsem pak mohl projíždět kruháč v max náklonu a s levou rukou na asfaltu. Kdybyste chtěly říct, že kecám, tak tady je důkaz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Nicméně zpět ke zkušenostem. Bezproblémová mašina, která když se o ní člověk trochu stará vydrží vše a bude jezdit na věky. Za tu cenu co se dá 640 sehnat, nabízí velice slušné svezení. Vše na jawu stojí pár korun oproti třeba GS 500 ER-5. Nejde sice srovnávat Japonce a Jawu ale pro začátek od 18let bych volil Jawu. Na začátek to není divoký ale, když je v dobrém stavu, tak si slušně uhání. Kámoši, jeden na Hondě VFR 800 a druhý na Varaderu, mi měřili TOP speed na rovině a oba se shodli na tom že 150 jsem tam opravdu měl. Brzdy v předu kotouč v zadu buben jsou pro 640 dostačující. Spousta lidí se ptá na spotřebu. Ta je přeci vedlejší. Alespoň já si motorku kupuju, abych jí pořádně naložil a abych si to užil, a benzín je vedlejší. Pro ty co chtějí vědět kolik mi papala ( nevím neměřil sem to ). Abych to shrnul, jawa 350/640 je: levná, hezká, pro začátečníka jak dělaná, nenáročná na údržbu ( zvládne to každý ), lehce upravitelná na cokoli, pro nás mladý začínající je to prostě TOP

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
simonberan
simonberan napsal 21.02.09 v 16:52

Zdravím.
Moc pěkná jawina...
Nevím, jestli si tě nepletu, ale nedělal jsi náhodou ještě jednu předělávku jawy? :)) Jestli jo, tak jak ta dopadla?

R_O_C_K_Y
R_O_C_K_Y napsal 18.10.08 v 22:36

FROM AlešT. : motorka má vyztužený rám. utočená žebra na bubnu a vyleštěna. Zadní světlo ala bandit a i celý podsedlový plast je předělán. Kompletně předělané budíky nejen že tam jsou polepy ale i to na čem jsou nalepeny je něco jiného než plech, jako u seriových budíků (14 diod podsvetluje každý z budíků). Všechny komponenty co jsou ve stříbrné na první pohlet metalíze je vlastně specielní komaxit s přísadou perleti. A zmiňovat plexi,grypy a zrcátka se mi zdá zbytečně ale jestli sis toho nevšim tak ti to rád napíšu. Ještě bych zapoměl na kryt kotouče, blatníček nad zadním kolem jiné stupačky. no nevím jestli je to extra ale určitě se dost odlišuje od serie.

AlešT.
AlešT. napsal 29.06.08 v 23:09

Pěkná, ale nic extra jsem na ní nenašel. Myslím, že ruku na zem bych na tom kruháči dal taky i na sériové 639, jde jen o použité gumy. Nicméně nemám odvahu zkoušet Vidím kyvku z Trampa, jiný lak, uříznutý zadní blatníček a jiné ráfky. Ještě něco?

Keša
Keša napsal 11.03.08 v 14:49

Zdarec vypadá mooc hezky,chci se zeptat z čeho tam máš ty ráfky? Díky...

R_O_C_K_Y
R_O_C_K_Y napsal 19.02.08 v 19:24

Ty gripy jsou památeční jezdili se mnou na 175/477 a na 175/478 . Tak sem si naně nějak zvyknul, že jsem si je přendal i na tuto.

Více komentářů



TOPlist