renocar_duben



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 700CL-X Heritage (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Cochis
Vloženo 8.8.2023
Aktualizováno 9.8.2023
Zobrazeno 1 202x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Uživatelsky přívětivý stroj, pro každodenní ježdění

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice)

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler: cena

První dojmy - Motorka hned padla do ruky. Ergonomicky velice dobře řešený posez a výborná ovladatelnost.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro každého, kdo nehledá extrémy. Umím si ji představit i jako učební stroj pro autoškoly.

Doplňky na motorce -
Boční kufry jsem objednal už při konfiguraci motorky, jde o značku Shad speciálně pro tento model. Na top case ještě čekám. Dokoupil jsem větrný štítek, padáky a ozdobnou mřížku na chladič.

Recenze

Po 17 letech ježdění s Hondou 800 Pacific Coast, jsem zatoužil po něčem lehčím, na pohodové víkendové ježdění. Velké cesty po Evropě už neplánuji a myslím , že i delší cesta je na CFmoto zvládnutelná.
Zatím jsem motorku čerstvě zajel a během prvního tisíce km, moto pod rukami citelně dozrála z logicky syrového prvotního projevu nového stroje, v uživatelsky velmi příjemný stroj. Jízda je příjemná, zpočátku jsem cítil, že je sedlo tvrdší, ale tento pocit časem zmizel. Asi jsem byl zhýčkaný "křeslem" od Corbinu, které mám na Pacificu, nicméně sedlo pocitově časem změklo a nyní nemám výhrady. Motorku jsem doplnil větrným štítkem a je to znát. Podvozek je stabilní a člověk má pocit jízdy po kolejích. Zpočátku jsem jezdil v režim ECO, po 800 km jsem přepnul na SPORT a nevidím důvod z něj přepínat zpět. Brzdy jsou pro mě dostačující, ale nejezdím žádnou divočinu a tak brzdím minimálně. Elektronický plyn je citlivý, ale je to otázka zvyku. Tendence cukat při nižších rychlostech ve městě je řešitelná řazením na vyšší rychlostní stupeň a většího využití kroutícího momentu, který je dostačující. Nejlépe se motorka cítí na okresních silnicích, kde jezdec ocení hravost a snadnou ovladatelnost. Při vytočení přes 5000 otáček, dojde k razantnímu nástupu výkonu (pocitově, jako když kopne kůň), motor získá hutnější zvuk a myslím, že mnoho jezdců si tento dravější projev vychutná při agresivnějším způsobu jízdy. Jinýmy slovy, lze jezdit na kochačku i tzv. "střelbu" a motorka ani v jednom případě nezklame.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Cochis
Cochis napsal 26.08.23 v 07:45

Pro Hooorus - Heritage se mi prostě líbí víc.

Hooorus
Hooorus napsal 21.08.23 v 13:18 10b.

Ahoj, vzhledem ke kufrum pocitam ze budes na masine travit dost casu, muzu se zeptat proc ses nakonec rozhodl pro tento model a ne ten adventure ktery asi bude polykat KM este trosku lepe?

alfa33ti
alfa33ti napsal 11.08.23 v 13:47 10b.

Tak ať dělá radost a nenechej si ji zkazit od těch, co zaspali dobu.

pps2
pps2 napsal 09.08.23 v 00:29 1b.

Ať slouží
Aspoň po dobu záruky, pak se asi bude dít "vůle Boží! ...

Kali88
Kali88 napsal 08.08.23 v 22:54 8b.

Vypadá vcelku slibně, užívej

Více komentářů



TOPlist