PROFIL MOTORKY

CFMOTO 700CL-X Heritage (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pavel774
Vloženo 4.9.2023
Aktualizováno 7.5.2024
Zobrazeno 2 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná černá raketa, hluboký bublavý projev, solidní zátah.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:THROTTLE PUNKS (Praha 10-Uhříněves

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - První dojem byl skvělý. Jsem čerstvě po motoškole, takže se vše teprve učím, ale překvapilo mě, jak krásně se motorka ovládá, jak lehce zatáčí. Bublavý zvuk výfuku je super.

Motorku bych doporučil pro - Opatrným začátečníkům, co respektují ten objem a seznamují se s motorkou postupně. A podle mě i zkušenějším jezdcům, co chtějí mít zábavnou motorku, co dobře vypadá a dobře zní.

Doplňky na motorce - Držák a Wireless nabíječka Quad Lock - dávají na první nákup 10% slevu, vyjde levněji, než z českých eshopů, na který jsem koukal, nakoupený držák k řidítku, otočná základna a držák s bezdrátovou nabíječkou. USB jsem protáhl s kabely okolo řidítek skrz prostředek, ke kabelům už na motorce jsou gumová škrtidla, takže to prostě odepnete a připnete k tomu a pak jsem ten kabel prostrčil dovnitř prostředkem k nádrži a pak ven mezerou mezi trubkou rámu a pravou postranní krytkou nádrže. Bylo to celkem sraní. Pak jsem ten kabel hodil dovnitř motorky podél trubky rámu, pod sedadlem jsem ho utáhl několika plastovýma páskama, co byly v balení a pozor, největší prdel, USB v Heritage míří nahoru do sedla, takže tam nenarvete klasický USB, co míří vzhůru. Než budete nadávat a přemýšlet o redukci, vyndejte tu plastovo krabičku s USB slotem ven z toho držáku, co to drží směrem nahoru a připevněte to k němu tou plastovou páskou zvenku, ale vodorovně, aby USB mířilo do strany. Drží to jak přibitý a můžete použít normální kabel. Budete muset vypojit to USB z kontaktu v motorce a zase zapojit, ale to je chvilka piplání a jde to lehce.

Držák k řidítkám - https://www.quadloc...k-360-base-bar-clamp
Otočná základna - https://www.quadloc...riant=39617536983122
Wireless nabíječka držák - https://www.quadloc...reless-charging-head
Quad Lock kryt na mobil iPhone XR - https://www.quadloc...p;device=iPhone%20XR

Rozšiřovač stojanu - nešel nasadit hned, musel jsem pilníkem na kov pilovat stojan ze stran, aby tam sednul. I poté ta kovová spona na stojanu kompletně nepřilehne k té rozšiřovací plošce, takže to prostě přitáhnete na max, co to jde a zatím vše v pohodě drží.
https://shorturl.at/pxWZ9

Kryt na chladič - jsou tam takový cik cak železná spony na přimontování k chladiči, chyběla menší velikost, takže jsem musel ohnout tu větší a nějak jí tam naflákat.
Pozor - doporučuju nekupovat tenhle, ale vybrat kryt, který má nahoře oka na zavěšení s chladičem. Tenhle má jen háčky na chladič, odírá to barvu a drží to zavěšený na desce chladiče. Verze s okama na zachycení na závěs je daleko lepší k uchycení. Takže tenhle sice drží a nerachtá a všechno v pohodě, ale závěs bych příště volil ten druhý.
https://shorturl.at/fuASU

Padáky - dali se namontovat, na povolení šroubu v motorce jsem použil 15mm 3/8 gola ořech šestihran, bez ráčny to nepovolíte. Jsou menší, takže asi ochrání jen to zásadní, ale vypadají designově skvěle, líp než ty gumový hřiby, co se prodávají v Česku. A hlavně za zlomek ceny. https://shorturl.at/ewEJX

Recenze

Ahoj kamarádi,

aktuálně zajíždím tuhle motorku, mám nalítáno něco lehce přes 300 km a jsem začátečník, takže hodnocení bude spíš o pocitech úplnýho nováčka.

První je výška. Mám 192cm a na motorce si přijdu komfortně při stání na světlech, v pohodě došlápnu celou nohou s pokrčenýma kolenama, takže stabilita v pohodě i když lehce zavrávorám. Při posezu je vše taky ok, ale po delší jízdě (cca 2 hodiny) začínám cítit kolena, která jsou na stupačkách ohnutá do ostřejšího úhlu. Ovšem mám ty kolena zdrchaný z hokeje, takže tohle může být jen můj případ. Zadek začíná bolet také cca po 1,5 hodině jízdy, ale to může být tím, že nejsem zvyklý a také tím, že je od výroby poměrně pevně nastavené odpružení. Řidítka mám tak akorát, abych mohl mít rovná záda při 50km/h.

Motorku teprve zajíždím, takže motor nejde přes 4 tisíce otáček. Na režim ECO pozoruju lehoučké cukání při akceleraci v rychlostech do 50km/h, na režim SPORT je chod za mě plynulejší. ECO je línější, takže do města pohoda, na okresky taky, když chcete jet klidnou spotřebu. SPORT je opravdu rozdíl, motor šplhá do otáček najednou jakoby bez problémů a krásně to táhne.

Co mi na první dojem nebylo příjemné, je posazení blinkrů. Jednak je páčka na mně hodně vysunutá od řidítek směrem k jezdci, takže na to člověk palcem nedosáhne, pokud pevně drží řidítko. Musíte povolit prsty a dlaň lehce přesunout od řidítka k sobě, abyste na ten blinkr dosáhli a nevykloubili si palec. V pohybu mě samozřejmě lehce omezují rukavice, bez rukavic holou rukou chytám páčku bez problémů. Za druhé páčka nepřecvakává do poloh vlevo vpravo. Je jen na dotyk, šťouchací, takže se mi dost často stávalo, že jsem chtěl zatlačením vypnout blinkr a zapnul jsem blikačku na druhou stranu. Chce to zvyk a cit.

Odpružení nastavené od výrobce je hodně tvrdý. Mám 88 kg a na nerovnostech a roletách přes cestu mě to skoro vystřeluje z motorky pokud nezpomalím. Jet na rozbombený okresce je za trest. Takže se pokusím upravit přední a zadní tlumení na měkčí nastavení a dám vědět, jestli pomohlo.

3000 km - Rozhodl jsem se to tu zkrátit a přepsat, abych to psaní neměl delší, než všechny díla Tolkiena. Takže: s motorkou jsme jezdil i přes zimu, tady jsou moje poznatky.

Startování se studeným motorem je různý, někdy chytne za dvě sekundy, někdy za 4, chvíli to prostě trvá. Při jízdě a zahřátém motoru chytá více méně okamžitě. Páčka blinkrů je furt lehká otrava, protože tam s rukou přehmatávám a nemám šanci na to dosáhnout jen palcem, ale zvykl jsem si a dá se s tím žít. Kolena, zadek nebolí. Určitě půjdu do přešití sedla a gelové vložky, ale i se 192 cm se dá v pohodě jezdit a dvouhodinová cesta na vysočinu na klid, žádný zlámání.

Mám v motorce POWERKIT or Throttle Punks. Motorka má agresivnější zvukovej projev, na mód SPORT fakt krásně táhne, od světel startujete jak raketa a celkově ten tah je zábavnej i po měsících, co už to mám. Mějte na paměti, že motor s kitem zní trochu jinak, přidalo se tam takový cvrlikání s tím jiným sáním při velký akceleraci, ze začátku jsem si toho všímal a přišlo mi to divný, teď už to vůbec neřeším a je to prostě součást zrychlení s Powerkitem. Režim ECO je po upgradu od Throttle punks dle mě vyhlazenější. Motorka je pak fakt líná na plyn, na druhou stranu do města skvělý, jelikož nereaguje tak ucukaně na každý vzatí za plyn. Fakt je v ECO Heritage takový uhlazený elegán s jemným chodem, takže na popojíždění v koloně v Praze je to supr. Ale samozřejmě většinu času budete ve SPORT.

Zadní blatník dle mě úplně nevykryje vodu. V mokru mám mokrý sedadlo spolujezdce a spodek bundy u zadku. Částečně to asi bude stejkající vodou po sedle, částečně si myslim, že to lehce bude od kola. Ale nic hroznýho upřímně.

Zatím absolutně žádné technické závady. Jediný, co řeším, je ten ochrannej okrasnej stříbrnej plech dole u výfuk potrubí. Drží ho dvě takový nožky, jednu jsem měl urvanou a zkorodovanou. Výměna v rámci záruky.

Rolety přes silnici a díry v Praze a na okreskách jsou furt utrpení. Zadní tlumič jsem naklikal víc na SOFT, zlepšilo se to, víc žehlí nerovnosti. Na rozsah tlumiče s těma ozubenejma kolečkama sem nesahal, navíc se k tomu ani nejde normálně dostat, musíte prej pod sedlo. Ale motorka rozhodně nežehlí rozbombenou okresku tak, že nic necítíte. Cítíte. :D

Každopádně Heritage je radost, jezdil dobře v zimě v mínusu i teď v teple, nepřehřívá se, akcelerace na volný silnici radost jak hovado, předjíždění úplně na klid, zvuk bublavej až přecházející do agresivního burácení, prostě paráda. Design nádhernej, lidi koukaj. Gumy zatím drží.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vladounreal
Vladounreal napsal 08.05.24 v 07:32 10b.

Ahoj draku pěkně jsem si o CLX početl. Dobrá práce . Mě osobně se motorka moc líbí. Po každé když jedu kolem prodejce CFka v Teplicích , tak neodolám a jdu si prohlédnout všechny stroje co jsou na prodejně. A že jich tam není málo.
Jediná věc co mě vždy od současných bike odrazuje - ( podotýkám u všech ) je ten hnusný pečící pekáč pod motorem. Euro 5... . ještě jsem nenarazil na moto, kde by to bylo nějak elegantně od výroby vyřešeno.
Tak ať ti to jezdí chlape

nexus
nexus napsal 17.09.23 v 09:42 10b.

Moc pěkná recenze, tak to má vypadat.

hansdorf
hansdorf napsal 09.09.23 v 18:52 10b.

Nazdar kamaráde , hezký vykládání a líbí se mi jak jsi nadšený
Tak ať ti to dlouho vydrží a hlavně v poho !

Pupi04
Pupi04 napsal 04.09.23 v 17:42 10b.


Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
(koukám, že nakupujeme na stejném místě)

PSanec
PSanec napsal 04.09.23 v 15:25 10b.

Velmi pěkná motorka. Připomíná mi mého Indiana FTR Carbon 1200.Přeji jen super km.

Více komentářů



TOPlist