PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Twin (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pavel73
Vloženo 18.3.2023
Aktualizováno 13.5.2023
Zobrazeno 1 439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Naprostá klasika. Kulaté světlo, kulaté budíky, dva výfuky, plechová nádrž, blatníky z hliníku.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Do ruky mi padla okamžitě. Je oproti mé předchozí daleko menší, ale protože nemám dva metry výšky, tak na ní vypadám, že ji dělali přímo pro mě. Velikostně poloviční kubatura, ale pod nádrži je 1200 cm3 a 112 NM při 4300 ot/1min. Teď už vím jak jezdí lokomotiva:) Myslel jsem si, že to pojede podobně jako moje předchozí Afrika, ale jede to víc. Hlavně hned od volnoběhu. Tam je 6 rychlostí zbytečně. Stačily by tři nebo čtyři kvalty.

Motorku bych doporučil pro - Nevím. Každému komu se líbi a všem kteří chtějí mít pod zadkem tenhle silný motor. Manipulaci s motorkou zvládne i holka. Sedlo je nizoučko a baťůžku se bude nasedat jedna báseň.

Doplňky na motorce - Budu montovat padáky a dozadu malé brašničky. Z obchodu jsem si nechal udělat 2x USB zásuvku a vyhřívané rukojeti.

Recenze

Zatím jsem moc nepojezdil, protože je zima. Víc info přidám až najedu nějaké kilometry.
Mám prvních 1600 km za sebou. Zajeto. Tedy podle manuálu Triumphu se zajíždí až do 1600 km. Už jsem ji párkrát protáhl i dřív, ale jen tak krátce, když třeba předjíždím auto. Už jsem zcela odvykl nekapotovaným motorkám, alespoň nějaký malý štítek jsem měl pokaždé, takže tohle je po dlouhé době můj doopravdický naháč. Poslední někdy z dob MZ 150 a to už je fakt dávno. Tenhle Trinďa má i omezovač rychlosti, o kterém jsem ani nevěděl. Když předjíždím třeba to auto (je to otázka pár vteřin) tak ten omezovač poznám tak, že mě něco strašně tlačí zepředu. "kurva to fouká! Kolik jedu?" říkám si. Kouknu na ty krásné kulaté budíky a tam 160. Max jsem vydržel 180 km/h (v Německu na dálnici) a vítr se do mě opírá takovou silou, že si říkám. "neblbni, máš Triumpha, jezdi jako gentleman, max kilo dvacek a doutník do huby"
Půjčil jsem ji jednomu prodejci japonských motorek a ten pak prohlásil: "P..o, to jede! To má krouťák. To je tak lehká, obratná motorka... Tam bych mohl dát sliky a jet s tím na okruh.Od něho mě to potěšilo.
Každopádně je to fakt malá a lehká motorka a na to že je dole motor 1200 tak říkám, Triumph bravo. Tohle bych se nebál doporučit ani holce.
Nádherný zátah motoru. Někdy před 4000 otáčkami se změní zvuk motorku. V podstatě říká, at se pořádně držím, protože začíná rodeo.To trvá jen krátce, protože ta rovinka je na trinďovi strašně krátká a pak si zase užijí ty vychvalované Bremba co tam jsou. Když stisknu moc a jsem málo zapřený, tak už jsem si párkrát promasíroval vercajk o nádrž. Fakt to brzdi stejně jako to tahá dopředu. Připadá mi to jako, že to původně chtěli prodávat jako závoďák, ale pak tam nedali kapoty:)
Na cestování pro dva daleko to moc není. Ale já to kvůli tomu neprodám. Spíš přikoupím něco na vícedenní výlety.
Spotřebu neřeším, ale vypozoroval jsem, že není problém jezdit hooodně svižně a přitom se dostat pod pět. A klidně i ve dvou. A těší mě malý objem nádrže. Když to začne blikat, tak tam naleju cca 10 litrů a je zase plná, Zaplatím srandovních 350 kaček a zase můžu jet na 200 kiláků někam. Když jsem předtím dotankovával Afriku a zaplatil jsem skoro litr za benzín, tak jsem se ještě vždycky stavil do banky vyřídit hypotéku.
Elektronická výbava není téměř žádná, to mi nevadí, ale vadí mi, že tam není samočinná deaktivace zapnutých blinkrů. Na motorce se na to rádo zapomene a pak jedu jako osel s blinkrem po rovině. Asi je přestanu používat a budu ukazovat rukou jako na fichtlu:)
Baví mě tu motorku čistit. Krásný přístup k celému motoru. Bože, to miluju. Všude strčit pracku a všechno vyčistit. Když jsem měl X ADV já jsem ji nikdy neviděl pod sukně. To mi vadilo.
Trinďa nemá středový stojan, to mi vadí, čištění zadního kola a řetězu je opruz. Chtěl jsem si koupit středový stojan, ale nikde nic na netu nemůžu najít:(

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Almondo
Almondo napsal 02.06.23 v 12:21 10b.

Líbí se mi
Speed Twin má přípravu na zadní rolny. Stačí koupit rolny a zadní stojan. Já ho mám z motostojany.cz a vše cajk. Motorku zvednu za 5s

Jojko
Jojko napsal 26.03.23 v 10:31 10b.

S tím motorem souhlasím, táhne perfektně i na Bonneville. Jezdím i na 6, jsem trochu klidnější. Když jedu svižněji tak na 5. Za 5000 ot jsem se snad ještě při jízdě nedostal, jen u předjíždění. Ať slouží.

TON-UP
TON-UP napsal 26.03.23 v 07:33 10b.

Taky tě zdravím ! Parádní, ten na showroomu taky stál a je moc krásný. Přesně jak píšeš, padne do ruky a je tam. Ať ti to jezdí a dělá ti radost. Peťa

Svenvse
Svenvse napsal 19.03.23 v 17:27 9b.

K167
K167 napsal 19.03.23 v 14:45 10b.

Parádní mašina.
Byl jsem se na ní svézt hned po Bonneville T120 a Speed Twin byl daleko zábavnější. Jenom je mi moc malá.
Ať slouží a máš z ní stále radost.

Více komentářů



TOPlist