Svižnej, obratnej rebel do města nebo na okresky
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Je perfektní. Moje první mašina. V podstatě na naučení, ale fakt mi přirostla k srdci, a i když bych už docela i bral nějakou jinou, tak tuhle jsem si vypiplal a nejspíš si jí nechám.
Recenze
Co sem psát.
Zaujal mě netradiční design, který má spíš odpůrce, než že by se líbila. Možná i to se mi na ní líbí. Aspoň neláká nenechavce, když někde čeká, než zase vyrazíme na cesty.
Musím říct, že prvních několik měsíců bylo trochu peklo, protože se ke mě dostala v celkem bídným stavu. Musel jsem dát do kupy elektriku, protože co vyjížďka, to problém. Teď už je ale v cajku a vrací mi tu péči.
Nemůžu si vynachválit řemen, člověk se nemusí o nic starat. Spotřeba je slušná, motá se někde kolem 4,3l/100km ať za to člověk tahá ve městě i po dálnici nebo jezdí langzámek za městem. Větší nádrž by nebyla na škodu, na plnou najedu 200km a už svítí žebrák.
Řekl bych, že je to spíš městský rebel než polykač kiláků na dálnici. Ve 140km/h to už s člověkem celkem cloumá, plexi je poměrně nízké. Ale ve městě je jako doma, tam si to užívá. Maximálka je někde okolo 190km/h, pak už zapracuje omezovač.
Zvuk z origo výfuku je celkem komickej, chce to mít nějakej laďák.
Prostor na místě tzv. nádrže a řemen místo řetězu. Samé užitečné věci, taky jsem po ní kdysi pokukoval
Nezvyklý, ale spolehlivý stroj. S motorem Rotax jsem najezdil bez problémů desetitisíce km. Tak at' ti dělá radost.