renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tomzan
Vloženo 22.6.2022
Aktualizováno 8.5.2023
Zobrazeno 1 453x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po prodeji Transalpa byl cas zase neco osedlat.

Více fotografii

Motorka koupena od ERRO Moto

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: důvod neuveden
Yamaha XT1200Z Super Tenere: důvod neuveden
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
Honda NT 700V Deauville: důvod neuveden

První dojmy - Prvni jizda byla zkusebni pred koupi a byla v pohode. Jen celkove dost rozdil proti Transalpu.

Motorku bych doporučil pro - Pro zacinajici i pro vyjezdene

Doplňky na motorce - Jiz namontovane:
- padaky
- zadni nosic pro topcase
- TopCase Givi V47 Monokey System
- blatnicek uadniho kola
- hranice rukou Kawasaki
- LED blinkry s extra rele
- novy drzak znacky s LED osvetlenim

Mnou pridane:
- rozsireni bocniho stojanu
- hlavni stojan SW-Motech
- Kawasaki rele pro spinani pridavnych elektronickych prvku vybavy
- Oxford dual USB nabijecka 2x2,1A
- hrazda nad budiky
- navi TomTom Rider 400 napajene pres rele
- cetovni tonovane plexi Puig

Recenze

Puvodni Transalp jsem prodal a po nejake dobe opet svrbeni, ze to chce zase naskocit a spalovat benzin.
Urcite jsem nechtel jit znovu do identicke motorky, coz by nebyla chyba, ale chtel jsem neco jineho. Prvne jsem uvazoval Devilku se stejnym motorem, jen jinak ladenym, ale tam jsou dost stare kousky. Motivaci byl hlavne kardan.
Dale klasika Stromek jak maly tak velky a do toho se mi zalibila SuperTenerka. Ale to je uz mastodont a spise traktor.
No Versys se zdal jako volba rozumu a zkusebni jizda byla prijemna a vse bylo v poradku (co taky chtit po zanovnim kousku), takze jsme si placli a ja ji nahodil na vozik a sup s ni domu.
Doma zhodnoceni co jeste dohodit, jelikoz zaklad byl celkem slusny.
Po zkusenostech s Transalpem jsem ale pridal hlavni stojan SW-Motech, rozsireni patky bocniho stojanu, hrazdu nad budiky, tonovane turisticke plexi (original me svadel turbolence primo do helmy), dual USB nabijecku Oxford a na zaver originalni spinaci rele pro spinane napajeni zarizeni, jelikoz jsem nechtel nic napojovat primo na baterku. Navic jsem konecne namontoval na hrazdu Navi TomTom Rider 400, kterou jsem mel jeste z Transalpu (vynikajici navi, vlemi dobre slouzici i v aute).
Tyto pridavne veci spolu s jiz namontovanym blatnickem zadniho kola, gelovym sedakem, plotny a TopCase 47L, LED blinkry, novy drzak znacky s LED osvicenim a padakem delaji uz slusne vybaveny kousek bez zbytecnosti. Bocni kufry jsem shledal jako pro me neuzitecne.
Jinak jizda je vice sportovnejsi jak s Transalpem. Lepe se vede do zatacek a celkove je velmi mrstna. Uvadenych 51kW je na tuto velikost dostatecnych, kdy je ale lepsi si podradit pri potrebe rychle predjet. Motor ma rad otacky. Vlastne lepsi je drzet jizdni otacky nad 3000ot/m, kdy kolem 4000 nastupuji celkem neprijemne vibrace a konci kolem 5-6000ot/m. Pokud se drzi otacky nad 6000ot/m, je vse jak ma byt a svet je super zeleny.

EDIT:
Po cca roce sla motorka delat radost jinemu. Za celou dobu jsem se nebyl schopen s ni szit a tak se hleda dalsi kousek. Vyber bude jiz peclivesi.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FZR600R
FZR600R napsal 11.04.23 v 14:29 10b.

vopák
vopák napsal 24.06.22 v 15:00 10b.

Né moc vídaná zelená..dobrá mašina

valentinow123
valentinow123 napsal 24.06.22 v 11:24 10b.


Čím je dáno, že turbulence od původního plexi zasáhnou hlavu jezdce, jakože Japonci nepočítali s motorkářem o výšce 186 cm ?

Jak moc jsou ty vibrace znat ? Na prospektech se Kawa chvasta, jak je ten motor bez vibraci a jak maji uzasne silentbloky na motoru Totiž uvažuju casem o cestovním enduru, spíše dvouválec, kvůli pohodlí a do 200 kg váhy.

Více komentářů



TOPlist