PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300 Rally (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LukasBMWGS
Vloženo 29.4.2022
Aktualizováno 24.10.2022
Zobrazeno 6 263x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nastala šance vyrazit na delší cestu (Pamír) a tak jsme hledali lehké stroje... akorat se pak cesta vzhledem k situaci ve svete nekonala

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTOSALON KLOKOČKA (Praha 5-Hluboč

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Lehký, velmi dobře zpracovaný s nutností pár věcí dodělat a změnit a pak poměrně dost univerzální stroj - KOZA ?

Doplňky na motorce -

Recenze

Jezdím BMW GS 1200 Rally a tak nakonec je vedle v garáži i Rally od Hondy (sice jen 300ka)? Nákup měl jasné důvody viz níže...

PROČ JSEM KOUPIL CRF:
Při hledání lehkého univerzálního, spolehlivého, relativně levného stroje mě prakticky vyšlo, že na trhu není nic co by mě tak oslovilo. Chtěli jsme se vydat na cestu na Pamír a tak jsme si řekli, že tam určitě nebudeme tahat naše milovaná GS a ostatní podobně velké stroje v partě (velké, težké, drahé, servisně složité atd..) a pojedeme na něčem co tam v nejhorším případě někde zůstane.. Rovnou zmíním, že všemi oblíbená stará XT 660 Tenere mě nesedla, ikdyž ve spoustě ohledů skvělá volba. Ovšem než koupit jetou s 40ti tisícema km, tak prakticky za podobnou cenu jsem koupil novou CRF bez DPH.

CRF MĚ FAKT BAVÍ:
Nakonec jsem si KOZU tak oblíbil, že na ní rád sednu a jedu se projet na těžší až extrémní terén, protože to projede fakt všechno ?
Až budou CRF Rally dělat tak třeba v 600 kilu, tak asi nebude prodávanější stroj. Po zajetí motoru jsou na ní velmi příjemné okrsky, kdy se umí jet velmi svižně a příjemně.

PRVNI SEZNÁMENI:
- motorka má jako už moje 3tí nová Honda stejný začátek..prvních 500 kilometrů jako kdyby mě někdo držel výkon na 3/4 a pak to povolí..
- Sedačka je fakt mazec. Možná dám kožešinu až pojedeme Gruzinské hory. Na delší sezení to není ani trochu pohodlné.
- Velmi měkká zadní pružina mě okamžitě donutila věc řešit co s tím.. Stačilo nakonec vyměnit opravdu jen pružinu, ale bez XX doplňků a pomůcek fakt nedoporučuji dělat.. Mám 85 kg a s nějakou bagáží a rámy jsem zvolil 110ku správně a nakonec jí mám ještě možnost přituhnout kdyby byla málo.. Nyní je to akorát a už nesedne až na doraz, když na tom jen sedíš, natož v offu při dosedech.
- Další důležitý doplněk bylo zvednutí a pootočení řídítek a to docela znatelně nahoru o 5cm. Nyní mám velmi pohodlnou pozici při sezení a pak i při postoji v terénu (předtím jako kdybych přepadával na řídítka a nebyl takový dobrý pocit z postoje)
- Spodní plech pod motor jsem nechal plastový, protože po odstrojení plastů jen tam železný rám a motor je nad, takže není úplně nutné.
- Padací rámy jsem objednal Outback Motortrek, zatím není ani moc na výběr a tyto jsou perfektní.

JÍZDNÍ DOJMY:
- Samozřejmě vím jak se chová 100KW motorka a toto není adekvátní srovnávat, ale RALLY jede velmi příjemně. Musí se pracovat v pásmu od 4tisíc otáček a nebát se jí točit a pak dává pěkně.
- Na dálnici se s tím prohánět fakt nechci, ale po pár úpravách co jsem na ní udělal (zmíněno výše) to nakonec není tak nepříjemné. (obecně to nemám rád na žádné motorce) Dálnice plynule 110km, max 120km, pak už není hbitá rezerva výkonu v rukojeti..
- Přední brzda je relativně ok, ovšem mohlo by brzdit více, je tam jen jeden kotouč a jsem zvyklý na nesmysl z BMW. Zadní brzda je prakticky nic moc.. v terénu na ní musíš větší silou, aby se něco dělo.

DOPLŇKY:
- zvýšení řídítek - https://m-style.cz/
- zadní pružina 110kg - https://www.2hmoto....lumice-k-tech-110n-2
- ochrana rukou - Aliexpress
- zvýšené plexi - Aliexpress
- vyhřívané rukojeti OXFORD adventure - MUZIKER
- USB a dobíjení (žádné tam nebylo) - Aliexpress
- Držák telefonu s bezdrátovým dobíjem - Aliexpress
- rámy přední - motortek outback
- rámy zadní - motortek outback
oboje - http://www.motorkar...ka/outback-motortek/
- držák na nářadí - Aliexpress
- kanystr 3L - Aliexpress
- kulatá schránka na věci do rámu - Aliexpress
- vypínač elektro na řídítka - Alliexpress
- pěnová ochrana hrazdy řídítek - Alliexpress
- ochrana brzdového směšovače - Alliexpress
- páčky brzda, spojka - Aliexpress
- boční brašny KEMI MOTO- Aliexpress
- pytel 30l GIVI - MUZIKER
- takvak GIVI Litrů (model 716) - pasuje skvěle - MOTOVŠEM

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alterego
alterego napsal 05.11.23 v 17:15 10b.

Robo025
Robo025 napsal 07.04.23 v 18:27 10b.

Omarson
Omarson napsal 12.03.23 v 21:05 10b.

LukasBMWGS
LukasBMWGS napsal 02.05.22 v 11:00

Ahoj. Vyřešil jsem tak, že jsem koupil 3 druhy jiných matek s jemným závitem a našel to správné stoupání. Pak to šlo v pohodě. Bohužel ten závit neodpovídá té matce od Hondy.

RomanHA
RomanHA napsal 02.05.22 v 08:15 10b.

Mam ji taky jiz 14 dni doma a jsem z ni nadsenej Jen ten OEM central (na rovne silnici jeste celkem v klidu, ale na polnacce / hrbolatem asfaltu je to bida - uz mam objednany central od YSS).

Mam dotaz k tem padakum : Taky Ti tam sly tak blbe (z tezka) na ty Outback Motortek dlouhe srouby, ktere drzi motor, nasroubovat ty originalni OEM matky ? Trikrat jsem jsem kontroloval, jestli nejdu pres zavit, nakonec jsme to ve dvou dotahli, ale chtelo to fakt dost sily. Na YT jsem narazil na dve videa, kde borci tvrdili to same.

Více komentářů



TOPlist