Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 150000 |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Dobré je se servisem postupovat podle ofiko doporučení KTM. Mají to krásně popsané v servisce a manuálu. Velkou část běžné úpravy si člověk zvládne dělat sám. Na velký servis je dobré mít známé v servise a nedávat ji jen tak na pas blind někam, jen proto, že musíš. |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Dojezd na nádrž | Intezivního půl dne až celý den. Nikdy se mi ještě nestalo, že bych vyjížděl s plnou na projížďku a musel dotankovat. Km nelze |
Ochrana jezdce cestování |
Sport
Použité destičky | Origo doporučené KTM Autonova |
---|---|
Úpravy motoru | Není potřeba (: |
Úpravy podvozku | Není potřeba (; |
Úpravy brzd. systému | Není potřeba ^_^ Navíc 4T brzdí krásně i sám, pokud člověk nepotřebuje závodit. |
Použité pneumatiky | Předek: Mitas TERRA FORCE-MX MU (medium hard), tube tyre, 90/9021, M/C, 54M, 1219 Zadek starý: Mitas ENDURO FIM REAR, 140/80-18, super light, EF-07, Zadek aktuální: Dunlop SPORTS D952, 120/90-18, 65M, 3820 (made in Indonesia) |