renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 350 F (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník frank79
Vloženo 5.12.2018
Aktualizováno 7.12.2018
Zobrazeno 1 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KTM 350 není třeba představovat ...

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Oproti DRZ si připadám jak v jiném světě, motorka konečně brzdí, zatáčí a má výkon jak dole, tak i nahoře, kde letí jak splašená. Hned prostě padla do ruky.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro uplně každého, koho baví enduro. Motorka zvládne v klidu i motokros trať.

Recenze

Po mé první offroad sezóně na DRZ 400 sem navondal do endura i kamaráda Jirku a ten si pro začátek koupil fungl nágl exc-f 350, když mi ho pak půjčil, výsledek byl takový, že jsem měl držku od ucha k uchu a bylo jasné že přesně to chci...
A jak sem si řekl, tak sem udělal a za pár dnů sem se vydal takhle v sobotu, pro jednu oranžovou 350 EXC-F 2012 k sousedům do Německa.
Hned následující den byla enduro vyjížďka, na kterou už sem se vydal na nové Kačeně. Případal sem si jak v Jiříkově vidění, motorka konečně brzdila o několik světelných let líp, než Suzuki DRZ 400.Před zatáčkou ve slušném kalupu, sem najednou neměl pocit, ze nedokážu zatočit, ale naopak motorka jela přesně tam, kam sem se podíval ! Proti traktorovému DRZ měl motor švih a sílu v celém spektru otáček, převodovka poskládaná čistě pro enduro potřeby a tak konečně nemusím používat první převodový stupeň, který je zde jen pro trial pasáže. Dvoják a troják zvládá téměř vše a když už ..., tak stačí jen zaspojkovat a Kačena letí jak urvaná dál. Mimochodem hydraulická spojka jde konečně jak po másle, jedním prstem.
Ten motor mě prostě baví.
A v neposlední řadě, váha !!! Rozdíl 30 kg je kurva znát. Najednou mám při zahození pocit, že zvedám nějakou dvacítku a ne těžkotonážní babičku. Motorka za studena chytala na první otočení, ale za tepla to byl někdy fakt voser. No nic, vstřik ven a odeslat na repas do HK. Verdikt: vstřik kape a je neopravitelný.
Takže vstřik vyměněn za nový a zlepšení minimalní.
Následně se zúčastňuji enduro campu Víti Kuklíka, kde se kromě užitečných rad ohledně ježdění dozvídám, že možná je na vině benzinové čerpadlo, ale že spíš nepomůže ani to, jelikož problémové startování je dětská nemoc právě prvních ročníků 2012. Nicméně hned po návratu měřím tlak čerpadla a zjišťuji, že je na vině baterka, která při startování dává málo šťávy a čerpadlo v ten moment má malý tlak. Takže alespoň trošku dobrá zpráva, že nemusím měnit čerpadlo. Startování se zlepšuje, ale rozhodně to není ani zdaleka na cvrnknutí, jako na nových modelech. Motorka splnila moje očekávání a vzbudila ve mě vášeň pro opravdové enduro ježdění a tak sem se z toulání po lesích přesunul do jednoho bývalého vojenského prostoru a ježdění začal brát jako sport... ( za což samozřejmě nemůže jen motorka, ale v neposlední řadě taky skvělá parta lidí, která se tady okolo toho vytvořila )
A když už sem přestal enduro motorku vnímat jen jako doplněk k silničnímu ježdění a povýšil házedlo do lesa na sport, bylo rozhodnuto, udělám si radost ! dokud kolena a kotník ještě jakžtakž slouží a tak exc-f 350 2012 nahradila exc-f 350 sixdays 2017, ale to už je jiná pohádka na příště

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DoktorARO
DoktorARO napsal 29.01.20 v 09:23 10b.

10 je sicher :)

ondragsf
ondragsf napsal 07.12.18 v 17:30 10b.

pecka recenze, suprová motorka

petrstary33
petrstary33 napsal 07.12.18 v 12:28 10b.

parádní stroj!

Více komentářů



TOPlist