KTM 350 EXC-F 2018: Ovladatelná moto s ideálním průběhem výkonu, silným spodkem, s měkkým nastavitelným pérováním, je možné ji cca o 5 cm snížit.
Výška jezdce: 164 cm
První dojmy - Motorka mi dlouhodobě vyhovuje od první jízdy, jediné, co bych jí vytkla je celková hmotnost, jelikož jsem drobek, tak mám co dělat, abych jí v bahně zvedla, kde je s bahnem samozřejmě ještě těžší :)
Recenze
technická specifikace:
KTM 350 EXC-F 2018: přední kolo 21", zadní kolo 18", kapalinou chlazený jednoválcový čtyřtaktní motor, objem 349,7 mm, vrtání 88 mm, zdvih 57,5 mm, výkon 33 kW, 12.000 otáček, vstřikování paliva, startér elektrický, 6 stupňová manuální převodovka, zdvih předního odpružení 300 mm, zdvih zadního odpružení 335 mm, hmotnost bez pohonných hmot a náplní 104 kg, kotoučové brzdy, rozměr předního kotouče 260 mm, rozvor 1.482 mm, úhel hlavy řízení 63,5 stupňů, výška sedla 96 cm.
subjektivně:
Průběh výkonu je předvídatelný, má dost síly pro velké skoky, jezdím na ní motokros, orpoti sériové mám mx koncovku výfuku (z SXF) a mx jednotku (z SXF, motorka mi hořela o el. ohradník.. tak se musela vyměnit el. kabeláž a jednotka). Podvozek mi vyhovuje, je endurový, měkký, díky své váze (+-52 kg) potřebuji měkčí nastavení, než je u motokrosové verze. SPZ a oběcně papíry k ní nevyužívám, jelikož jen tak pole, louky, lesy, silnice mně jezdit nebaví a po městě už vůbec ne. Váhově motorka patří mezi těžší lehká endura, když zapadne do bahna, musím najít oporu pro nohy a zvedám ji vší silou, na suchu ji zvednu v pohodě. Zvolila bych pro sebe váhově 125 ccm dvoutakt, ale bohužel jsem začala jezdit až v pozdějším věku a na dvoutaktní motorku si už netroufám.
sakra s tebou ta mašina musí pěkně letět tak hodně radosti šikovná kočko
Za mě je EXC 350 SUPER strojek Měl jsem možnost se na něm nějaký ten den povozit a hodně se mi to líbilo. Ať ti to pěkné lítá po povrchu zemském
Jako dobře si to dáváš asi hodím klíčky do kanálu a motorku do kopřiv
Držím palec.
došlápnu z jedné nohy to jde dobře.. (plus mám moto sníženou, co to šlo.. vrchy vidlí se mi skoro dotýkají řídítek, vysoké klemy na řídítkách, pružení na měkko)
jak už se na tom motám nějakou dobu... cca 6 let tak mi to už nedělá problém ani z nesnížených motorek.. se vyšplnat nahoru.. stačí mi na špičku nohy a vysedlá do boku, opřená nahoře jen stehnem.. no ale abych se tak nechválila.. tak ostatní to zvládají i jako na kole..jednou nohou ze stupačky a po rozjetí přehodí druhou nohu přes sedlo.. no pořád mám co vylepšovat
Super motorkářka.Nechápu, jak došlápneš.