renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna Nuda 900R (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mariii
Vloženo 15.3.2022
Aktualizováno 15.3.2022
Zobrazeno 2 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kladivo na čarodějnice, sen mýho hodně mladýho mládí a vlastně už i rarita.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Tady o žádný první dojmy nejde. Splněnej sen.

Doplňky na motorce - R&G držák SPZ
R&G chrániče osy kol předek + zadek

Recenze

Tak jo. Tenhle příběh se začal psát ještě dávno před tím, než vyšel Vitpilen, kterýho jsem si koupil v roce 2019. Když Nuda spatřila světlo světa, bylo mi 16 a psal se rok 2012. Po pár sezónách, co jsem závodil na minibikách v Přeboru ČR a různejch hobby cupech mě vyřadila ze závodního kolotoče nemoc, a já svůj šestnáctej rok strávil v Motole na klinice dětský onkologie. Nebylo mi nejlíp a nedalo se toho moc dělat, tak jsem pročítal různý moto časopisy, koukal na YouTube, četl motorkáře a vlastně už ani nevím jak, jsem narazil právě na Nudu. Okamžitě jsem si ji zamiloval. Vzhled, název, zvuk... Bylo mi všechno úplně jedno, i to, že v tu dobu vlastnilo Husqvarnu BMW. Věděl jsem, že ji chci a že jednou to prostě příjde. O rok později kupuje Husqvarnu KTM a Nuda se nadále vyrábět nebude. Rok 2015 a Husqvarna pod "křídly" KTM představuje prototyp Vitpilena 701. No nic, Vitpilen se mi líbí ještě tak milionkrát víc. V roce 2019 kupuju Vitpilena 701 ale nebudu lhát, po očku jsem koukal, jestli někde není Nuda na prodej. Nebyla. O deset let později, letos, v roce 2022 nadešel čas. Vitpilen je skvělej ale něco mi pořád říká, že bych si tu Nudu měl koupit. Po půl roce hledání, dopisování si s Italama a Němcema se mi nakonec podařilo sehnat celkem slušnej, neolezlej kus skoro za barákem... A tak jsem koupil Vitpilenovi větší ségru.

Asi ji všichni znáte hlavně z YouTubu, kde na ní RJ straší lidi tou symfonií, co vydává. Papírově to není žádná střela, 105 koní, 100nM a asi 187kg. Koukal jsem jen po verzi R, protože když už, tak už. Podvozek plně stavitelnej, v zadu Ohlins, v předu Sachs. Nuda je štíhlá, pocitově se sedí hodně nad předním kolem, skvělý široký řidítka. Motor původem z BMW F800, ale upraven na 898cc, modifikovaná kliková hřídel, ventily, ojnice a tak dále. I díky tomu má svůj charakteristickej zvukovej projev.

Najeto zatím jen pár kilometrů, v plánu je zachovat originální vzhled a dopřát ji péči, takže aktuálně repas zadního tlumiče, výměna náplní, filtrů, ložisek v krku řízení - snad největší průser u Nudy. Dále nové gufera na předních tlumičích a nový olej, výměna lanka plynu i spojky + několik dalších drobností.

Co k tomu víc napsat. Asi mám všechno, co jsem vždycky chtěl. Nudiček sjelo z výrobní linky dohromady pouze nějakých 3700 kusů, Vitpilen už se taky nevyrábí kvůli normě EURO 5 a nemám v plánu prodat ani jednu. Možná trochu odvážné tvrzení, ale motorku, jako je Nuda, už nikdy nikdo nevyrobí. Ty emoce, design, zvuk... Je jedinečná a unikátní. A asi proto jsem ji tak moc chtěl.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
novas
novas napsal 30.03.22 v 16:14 10b.

No tu už jsem dlouho nikde neviděl, pěkný. S tou bude plno srandy. Tak kolama dolů a spoustu skvělých kilometrů.

Normik
Normik napsal 20.03.22 v 20:23 10b.

Užij si ji naplno

aikon1
aikon1 napsal 20.03.22 v 18:47 10b.

100% s ni nebude nuda

Mann
Mann napsal 20.03.22 v 10:31 10b.

Rebel na dvou kolech, ale elegantní

Tuji
Tuji napsal 19.03.22 v 11:19 10b.

Moc pěkná motka. Vůbec se ti nedivím, že jsi z ní tak hotovej

Více komentářů



TOPlist