Úžasná hračka. Hravá, krásně ovladatelná, univerzální moto na střední vzdálenosti. Odlišná svým designem a krásným zvukem. Něco mezi motardem a naháčem. Prostě pecka.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Dorsoduro 900: Nuda mě více zaujala. V době koupě nebyl výběr.
Ducati Hypermotard 950: Mimo můj rozpočet
KTM Duke 950: K dispozici byl pouze starší model, následovala by velká počáteční investice do oprav.
KTM 990 SM: Mimo můj rozpočet
První dojmy - První dojmy? Láska na první pohled. Sedla mi téměř okamžitě. Krásně ovladatelná. Okouzlila mě svým designem. Nelíbil se mi origo lauf, zvuk - velmi rychle přišla náprava od Lea. :-)
Motorku bych doporučil pro - Určitě né pro začátečníky. Je to vyšší motorka, takže není vhodná pro osoby pod 170cm, ale rozhodně to není pravidlo nebo překážka :-) Ale jinak naprosto pro kohokoliv.
Doplňky na motorce - - Vyhřívané rukojeti (od původního majitele)
- Laďák Leo Vince
Recenze
Už když jsem v 15 koukala po první motorce, tak mě zaujala odlišným designem, prostě jsem se zamilovala.
Myslím, že jsou jen 2 typy lidí. Těm, co se prostě nelíbí a odsuzují Husqvarnu jako takovou a pak Ti, kteří na ni koukají jako já zamilovaně a řeknou, že byla též jejich snem. Spousta lidí na první dobrou netuší o jakou moto, model se jedná a to mě hrozně baví.
Nejsem profík ani mekánik, abych zde vypisovala přesné tech. specifikace. Nemám ani zkušenosti pro porovnávání s jinýma motorkama. To se dočtete v jiné recenzi.
Ale dle nápovědy - jízdní vlastnosti super, moto na kochačku to ale není. Za mě ideál moto na české silnice. Spolujezdec? Neexistuje, nevozím nikoho. Spotřeba...kolik je potřeba ale jinak cca okolo 7l/100 km. Úložný prostor 0 = batoh. Co se servisu týče, tak zatím větší položkou bylo ložisko v krku řízení a řetězová sada. Jinak absolutně bez problému (ťuk ťuk).
Nuda je "větší motard", občas jsem projela nějakou tu polňačku s trochou bahna a úplně v pohodě. Samozřejmě záleží na bačkorách a mezičlánku.
Hrozně jsem si ji užila na okruhu v Sosnové a na polygonu v Mostě. Vydržím na ni řádit celý den, ale po cca 400km už zabolí zápěstí od spojky. O prdýlce nemluvě.
od cca 190km/h začnou trochu lítat řidítka, na světlech namaže kdejakou zmrzlinu, ale není to rakeťák na rovinky. Max rychlost 217km/h jsem měla do mírného kopce, zadek na nádrži, schoulená za malé, přídavné plexi. Nádherný krouťák. Za mě ideál moto na pěkně klikaté okresky.
Sečteno, podtrženo, úžasná hračka, která mě jen tak nepřestane bavit.
Super volba
Chlapi, moc díky!
Obě videa jsem viděla, to je jasný!
Vybrala sis moc dobře, mrkni na obě videa, když ji testoval v autosalonu Sršeň a kdybys chtěla vědět, proč se ti ve 190 klepou řidítka, napiš. Přeji fůru zábavy, kterou dává i mě.
Krásny stroj a správna ženská!