PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Huztolez
Vloženo 2.9.2021
Aktualizováno 2.9.2021
Zobrazeno 698x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


První motorka pro 16 byla jasná, měla to být 125 která poletí jak blesk. Tudíž žádnej nehlučnej, nevoňavej čtvertaktooos, ale pouze ječící cvajtakt.

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TZR 125: nebyla k dostaní
Cagiva Mito 125: často se prý sype motor

První dojmy - První dojmy štestí z koupi totálního zgerbu vystřídalo procitnutí do reality. Motorka položená asi víckrát, než jsem měl to štěstí se na ní svézt. Jako by každý lehce znalý člověk mohl očekávat plasty kapotáží a vnější součástky, díky klouzání dětí s ještě mokrými papíry, za absolutně nesehnatelné by měl naprostou pravdu.

Recenze

Je to moje projektová kočička na který se snad jednou svezu i těch legendárních 170km/h. Čehož se snad i dožiju XD. Momentálně stojí v garáži s pripárem na nádrži a podřeným rámem. 80 procent plastů je svařeno a 35-40 procent je hozeno do tovární základovky. Motor za studena točí i 4,5-5 tisíc otáček na volnoběh, což se mi vůbec nelíbí. V plánu je dát jí do tovární trikolory z roku 2001 a seštelovat ten volnoběh. Bohužel se bojím že to bude něco horšího, třeba opotřebovaný pístní kroužky nebo velká vůle mezi válcem a pístem. Protože takhle vysoký otáčky to mívá jen za studena na volnoběh. Jakmile jí dám do barvy a zbavím jí tohohle nešvaru s volnoběhem pojezdím na ní sezónu a pošlu ji dál. Prozatím mi moc radosti neudělala. Ale s čím mě hrdě pomohla? Pomohla mně zbavit se papírů. Tudíž ještě než ji zajedu budu si muset udělat papíry. Avšak teď je konec sezóny a mně ještě zbývá 5 měsícu z trestu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist