Koupeno pro děti na naučení. Ale nakonec se rád projedu i já.
Výška jezdce: 192 cm
První dojmy - Lehoučká, úzká řídítka. Velikostně tak na 170cm jezdce, ale i s mými 192cm se na ní docela dobře vejdu.
Motorku bych doporučil pro - Pro školáky, kurýry a nebo jen tak pro radost...
Doplňky na motorce - Zatím žádné. Plán je zadní nosič a malý kufr na školní batoh a připravuju padací rám - koupit se nedá.
Recenze
Motorku jsem koupil předloni dětem k Vánocům, a doma z toho byl málem rozvod. Chtěl jsem, aby se začaly učit ovládat stroj a nechtěl jsem jim kupovat pitbike. Tohle CLR bylo skoro za cenu čínskýho pitbajku, přitom kvalita je jinde. A navíc má papíry, takže může legálně na silnici. Bohužel nemá originální lak, ale na to se nejezdí.
Samozřejmě, necelých 9kW vzduchového čtyřtaktu s jedním válcem a maximálka 105kmh nikoho nevystřelí z bot. Ale jede i s mou maličkostí hezky. Váha motorky je 128kg a mně už do ní moc nechybí :) Uveze zátěž 180kg,což je na malorážku super.
Nevýhoda je, že se na tento typ dělají už jen troje pneumatiky (Michelin, Pirelli a VeeRuber. Cena za sadu je asi 2.500Kč.
Kotoučová brzda vepředu a zadní buben brzdí tak nějak - bezpečně pro šestnáctiletý školáky. Je to samozřejmě karburátor, žádná elektronika na motorce není (největší výdobytek techniky je zřejmě vyhřívání karburátoru, ale to si myslím, že ani nefunguje - stejně k ničemu není). Blbý je umístění sytiče přímo na těle karbce. Je k němu přístup jak k penězům. Motorka i v teplotách těsně nad nulou chytá dobře - tedy teď po výměně baterie. Původní už byla dost stará a navíc nebyla řádně upevněná, takže se zřejmě vysypaly přepážky. Pokud nechytne na sytič po 3 vteřinách, otevřu naplno plyn a naskočí hned. Za tepla se stačí tlačítka startéru jen dotknout. Nechtěl jsem pro haranty motorku s nakopávačkou...
Zatím jsem vyměnil olej v motoru (1L cca 160Kč), filtr to nemá - jen sítko. Výměna je psaná po 3 tisících km, což teď neujedeme ani za 2 roky. Filtr vzduchu je zánovní.
Baterii jsem dal Bosch M6 004 - 12V, 4A, AGM (výměna 1.3.2021), cena 460Kč.
Taky jsem vyměnil levý ovladač za jetý originál z Anglie (na původním byla ulomená pacička světel). Ne že by to něčemu vadilo, ale mám rád věci v pořádku. Cena asi 1000Kč včetně dopravy.
Dále jsem vyměnil žárovku v předním světle za tu co tam patří - HS1 35w/35w. Má stejnou patici jako H4, ale nižší watáž.
Čeká mě výměna řetězové sady a tlumících válečků v zadním kole. U řetězu přemýšlím, jestli dávat typ s O-kroužky. Ubere to výkon a dvojnásobnou životnost nepotřebuju. Takže asi bez.
Spotřeba se pohybuje kolem 3,5 litrů / 100km. Ale je to dáno mojí hmotností a tím, že držím prakticky pořád plný plyn. Nejvíc jsem zatím ujel asi 180km za jeden den a pak už mě bolel zadek. Sedlo se mou váhou rychle prosedí.
Zajímací motorečka
Přesně něco takového bych chtěl pro ty svoje kluky
Dobrá motorka na začátek i na zimu,když má člověk absťák. Myslím že sis ji koupil i pro sebe